Hei!
Voiko siihen canon kampanjaan osallistua jos on tilannut osamaksulla vai pitääkö se tuote olla heti maksettu?
Canon rahaa takaisin kampanja!
4
106
Vastaukset
- ei_tarvi_todistaa_maksua
Melko varmasti maksutavalla tai -ajalla ei ole väliä, koska varsinaista kuittia ei tarvitse välttämättä toimittaa, vaan riittää kopio tilausvahvistuksesta ja laskusta.
UKK:
"K: Olen tilannut Canon-tuotteen kampanjan päivämäärärajojen sisällä, mutta se saapuu tai jälleenmyyjä toimittaa sen vasta kampanja-ajan päätyttyä. Voinko silti jättää tätä kampanjaa koskevan hakemuksen?
V: Säilytä tilausvahvistus (jonka päivämäärä on kampanja-aikana) ja lähetä se yhdessä laskusi kanssa, kun täytät hakemuksen. Viimeisen sallitun ostopäivämäärän jälkeen on yhden kuukauden jatkoaika, joten voit toimittaa asiakirjasi."
Eihän nettikaupoista välttämättä edes anneta kuittia, josta näkyy maksutapa.- Canonisti_
Ok. Kiitos vastauksestasi!
- Anna_mulle_rahat
Voit osallistua, se onkin harvinaisen osuva kampanja: Ostin canonin, haluan rahat takaisin!
- Canonisti_
Hakemus hyväksyttiin joten kyllä voi laittaa hakemuksen jos on tilannut osamaksulla(Jos joku muu miettii samaa) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971503- 2091448
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59970Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40666Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34660