minkä ikäsenä tajusitte jäävänne ikisinkuksi?

ForeverAlouneri

otsikko kertoo :)

Itse tajusin jääväni ikuiseksi poikamieheksi tässä ihan hiljattain.
Suurimmat syyt todennäkösesti ne että olen ujo ja ruma. Ikää en kerro ettette ala saarnaamaa, sanon kuitenki et yli yläasteiän. Kaikkein suurin valhe mitä ikisinkuille sanotaan on "älä hätäile, kyllä se tyttö/poikaystävä tulee etsimättäkin vastaan." ei pidä paikkaansa.

mut hei, kertokaa omia tarinoitanne, olis kiva nähä onks tääl muita poikia tai tyttöjä samassa jamassa :D

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadadadad

      Hanki hyvä työ ja koulutus ja unohda naiset siks aikaa

    • ikisinkkutyttö

      Ulvoin naurusta tälle kirjoitukselle, erityisesti kohdalle "ujo ja ruma" :D
      Vakavasti puhuen: itsekin olen suunnilleen yli yläasteikäinen ja hiffasin tuon ikisinkkuuteni tuossa joku aika sitten... mutta toisaalta kun seuraa vierestä kavereiden teinisuhdedraamaa nii oon tästä tilanteesta osittain jopa iloinen xD vaikka oishan se välillä kiva ku ois joku jota halata joskus :3

      PS. Oon ehkä outo, mutta mun mielestä ei oo olemassa rumia ihmisiä ^_^

      • AlottajaKysyy

        Ooks mistä päi?


      • ikisinkkutyttötaas

        Jkl, sä? :) onks sul kik?


    • tilannevoimuuttua

      Äläs sano, olet vielä nuori

    • Vähänerilainen

      13-vuotiaana, kun tajusin etten halua parisuhdetta toisin kuin kaikki kaverini. Varsinkin nuorempana porukka tuntuu seurustelevan ihan vaan koska sosiaalinen paine ja järjetön tarve saada hyväksyntää ja tuntea itsensä rakastetuksi. Mä en tarvitse sitä, joten haistatan sille pitkät. Joskus tulen todennäköisesti haluamaan parisuhteen, mutten vielä pitkään aikaan. En koe itseäni rumaksi tms. Olen 15-vuotias tyttö.

    • dfghjklkjhgfgh

      Joo itse kun olen kans vähän massasta poikkeava niin tuntuu etten ikinä löydä ketää :D Varsinki kun asuu vielä pienellä paikkakunnalla. Kavereilla on kyl munki puolesta sitä vientiä

    • foreveraloneeiookivaa

      Joo tajusin sen kun olin 11 kukaan ei vain edes puhumulle jos se on tyttö ja tähän en tiedä syytä

    • Jännä

      Hmm, suunnilleen 11-12 vuotiaana, vaikka se onkin aika lailla lapsen ikä.

    • Surge

      Olen ajatellut kyseista asia jo pitemmän aikaa, mutta lopullisesti asian tajusin siinä 15-16 ikävuoden paikkeilla. 18 olen siis nyt ja asian kanssa aikalailla sinut.

    • ypö

      38v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe