Vaasan huumeet ja huolestunut vanhempi

vaasanhuolestuneet

Hei! Tulin tänne Suomi24-sivustolle kysymään apua ja neuvoja tilanteeseen joka meillä on kotona ollut jo melko pitkään. Poika (16) on alkanut käyttäytyä oudosti viime aikoina. Liikkuu paljon eri puolilla kaupunkia eikä ole oikein enää kotona. Viikonloput kuluvat aina kavereiden kanssa liidellessä. Käytös on muuttunut rajusti ja on poika on alkanut vältteleväksi ja rauhattomaksi. Agressiivisuuttakin olen hänessä huomannut. Viikonloppuisin varsinkin kotiintullessa vaatteissa on jokin omituinen haju. Olen alkanut epäilemään kannabista tai jotain muuta huumetta. Liikkuu paljon esim. Palosaaressa, Huutoniemessä, Kivihaassa ja Suvilahdessa. Ovatko nämä alueet tunnettuja huumeista? Onko huonoa seutua nuorelle? Olen ihmetellyt että miksi hän erityisesti juuri näissä viettää aikaa... Kiitän kovasti vastauksista!

19

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KylläKlaaraNeuvoo

      Tilanne päällä täällä, ettei juuri nyt kannattaisi kysellä.
      Soita Klaaraan maanantaina.

      • pellejätkä

        arska ei tiedä mitään.


    • vääräpaikkakysyä

      Sama kuin kysyisit asiasta abc-aseman vessan seinältä kuin suoli24 palstoilta.
      Jos vilkaiset noita ketjuja niin näet kuinka niissä on lähinnä trolleja ja suurin osa nyt näkyvillä olevista on saman trollin aloittamia ja se vastas niissä itselleen.

      Jos haluat oikeasti rehellisiä vastauksia, tee nimimerkki vaasalaisia.infoon ja kysy sieltä. Tuossa on linkki:

      http://vaasalaisia.info/

    • vaasanhuolestuneet

      Kiitos paljon vastauksista! Taidankin käydä katsastamassa tuon vaasalaisia.info sivuston!

    • kiitälautturia

      No otappa juutalais homo suihin siltä pojaltas

    • vaasanhuolestuneet

      Huhhuh miten on törkeä viesti "kiitälautturilta"!!! Ei meidän huushollissa tuollaista kielenkäyttöä sallittaisi.... Mitä äitisikin ajattelisi!

      • mietiasiaa

        Se tämä persuvastainen trolli. Et sinä, joka kuvittelet persujen olevan rasisteja joita ne ei ole. Nämä oikeat rasistit suorastaan vihaa persuja, koska ps ei ole juutalaisvihamielinen, kuten myös toimii demokraattisen järjestelmän sisällä ja tarjoaa siis laillisen vaikutusmahdollisuuden mm. Maahanmuuttokriittisyyteen.

        Tuollaisia Putinisti nasseja täällä olisi enemmän ilman persujen tasapainottavaa vaikutusta.


      • Saittepassiitä
        mietiasiaa kirjoitti:

        Se tämä persuvastainen trolli. Et sinä, joka kuvittelet persujen olevan rasisteja joita ne ei ole. Nämä oikeat rasistit suorastaan vihaa persuja, koska ps ei ole juutalaisvihamielinen, kuten myös toimii demokraattisen järjestelmän sisällä ja tarjoaa siis laillisen vaikutusmahdollisuuden mm. Maahanmuuttokriittisyyteen.

        Tuollaisia Putinisti nasseja täällä olisi enemmän ilman persujen tasapainottavaa vaikutusta.

        Vittu oot sairas persuthan just on natseja eli vihaa kaltaisias jutskuja! Ne vain esittää siihen pisteeseen asti että ovat vallassa. Luulitte olevanne fiksumpia mutta ne suunnittelee zychkovitsin ja synagoogien tuhoamista ebolalla ja virolaisilla pommittajilla.


      • kalevala_raati

        Teidän huushollissa ei sallittaisi? Ja kuitenkin kirjoitat tänne siitä miten sinulla ei ole otetta omaan lapseesi. Taitaa nyt mennä vähän sadun puolelle koko tarinasi. Mutta ihan kiva tarina se oli, sillä voisi jokin palkinto kesädekkarikisassa herua. Onnea kirjoitteluun!


      • HÄMMÄSTELEN
        Saittepassiitä kirjoitti:

        Vittu oot sairas persuthan just on natseja eli vihaa kaltaisias jutskuja! Ne vain esittää siihen pisteeseen asti että ovat vallassa. Luulitte olevanne fiksumpia mutta ne suunnittelee zychkovitsin ja synagoogien tuhoamista ebolalla ja virolaisilla pommittajilla.

        Foliohattu vihervasuri kertoilee, kyllä mielenterveyshoitoon tarttis rahaa....Kuljetko sinäkin saittepassiitä ihan niinku vapaalla jalalla ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


    • vaasanhuolestuneet

      Nyt kyllä meni aivan loukkauksien puolelle tämä keskustelu! Minä tulin tänne rauhan merkeissä kysymään neuvoja vaikeaan tilanteeseen ja minua solvataan ja syyllistetään. Aina olen poikani puolesta yrittänyt parhaani, yrittänyt kasvattaa asialliseksi ja rauhaa tahtovaksi kansalaiseksi!!.. Minä en tuollaista kielenkäyttöä hyväksy, mutta pojasta on tullut holtiton isän lähdön jälkeen. Ja minä parka kun en isä hänelle voi olla. Loukkaa suunnattomasti syytökset tarinoiden sepittelystä!!.. Minä en voi oven eteen mennä muuriksi kun poika lähtee viikonloppuna teille tietämättömille. Olen kaikkeni yrittänyt ja iltaisin rukoillut että saisin poikani takaisin!!....

      • juupaseipäs

        No sitten tuli se marttyyrivuodatus ja säälinkerjäyssepustus.
        Olisit hoitanut aikanasi hommasi niin ei tarvitsisi täällä itkeä. Pelasta lapsesi ja anna hänet kunnollisille kasvattajille. Ehkäpä olisi eduksi, että hän lähtisi isänsä mukaan kun sinä et oman kertomuksesi perusteella pysty tarjoamaan kovinkaan mairittelevaa tulevaisuutta.


      • peeeekoooo

        Voi hyvä ihminen. Miksi ylipäätänsä tulet tällaisille palstoille kuin suomi24?

        Kuten tuolla jo sinulle kerrottiin, on olemassa myös asiallisia palstoja. Mene sinne ja pysy poissa tämänkaltaisista viemäreistä.


    • vaasanhuolestuneet

      VOI SAATANA TÄTÄ ELÄMÄÄ!! ISÄKIN JO KUOLLUT JA MINÄ YKSIN POJAN KANSSA! KOKEILKAA TE SAATANAN KESKENKASVUISET LAPSETTOMAT NULIKAT PÄIVÄKIN MINUN KENGISSÄNI. ETTE KESTÄISI VITTU PÄIVÄÄKÄÄN PERKELE!! ASIATTOMIA PENIKOITA PERKELE

      • adverbi

        No et kai isälläsi hoidattaisi lastasi? Joo mutta tarinat sikseen.
        Asiassa eniten huolestuttaa se, että sinulla voisi oikeastikin olla oma lapsi. Siinä vasta soppa olisi.


    • TutkittuaVettä

      On ihan totta, että Vaasassa käytetään paljon huumeita. Keväällä oli juttu Ilkassa, että Vaasasta jätevedestä löytyy toiseksi eniten koko Suomesta, muistaakseni amfetamiinia tai metajotain. Kyllä se vähän ihmetytti.

      • letkujalkanigga

        Mene torin nurkille keskellä päivää ja katso minkä väristä ihmistä siellä NOTKUU joutilaana....


      • kangajoo
        letkujalkanigga kirjoitti:

        Mene torin nurkille keskellä päivää ja katso minkä väristä ihmistä siellä NOTKUU joutilaana....

        Aivan alkukesästä, kun oli jopa vähän lämpöisempi päivä, kävin torilla. Ostin jäätelön ja ajattelin nauttia kesästä torin laidalla istuskellen. Kuinkas kävikään? Kävi juuri niin kuin kirjoitit. Lisänä se, että piti vaihtaa paikkaa, kun "rikkaudet" heittelivät jotain palloa ihmisten keskellä. Eihän siihen voi mitään mennä sanomaan kun sitten on rasisti. Heitin lopun jätskin roskikseen ja lähdin väljemmille vesille eli pois torilta. Siinä olivatkin tämän kesän torikäynnit.


    • happydaddy

      täällä on kyllä ihan turha kysyä mitään oikeesti aina heitetään huumoriksi...no mut jos toi alottaja on tosissaan voin näin kaks lasta aikuiseks kasvattaneena sanoo että periaatteessa ei kaupunginosalla ole väliä ongelman löytää jos osaa etsiä...meillä meinas tulla niitä hoidin sen omalla tavallani ei tullu..sillä siisti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe