hirveet reidet!

jäjäk

Oon 11 vuotta (tyttö)ja mulla on jäätävän isot reidet jotain 40-48 cm oon normaali painoinen mutta silti ne on isot .Saako ne mitenkään pienemmiksi?

7

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safadgdf

      Siis meinaatko että ne ovat pitkät vai paksut vai häh? Ehkä houlit ihan turhaan. Me pojat pidetään kun tytöllä on reidet ;)

    • ärsyttävääääää

      Muaki ärsyttää iha sika paljon ku mul on nii paksut reidet. Iha sama mitä pojat aattelee mä en tykkää niistä.

    • TyttöI

      Juu, itsellänikin on ihan jäätävän kokoiset reidet, ja oon 11v menos 5lk. Mun mielestä ne ei oo kauhean kamaliakaan, eli ihan ok mielestäni.

      • TyttöI

        Okei :D


    • Teidän iässänne luulette, että maailma pyörii oman itsenne ympärillä, mutta voin kertoa, että näin ei ole :)) Reisien koko on tämän maailman (ja jopa teidän oman itsenne) mittaluokassa hyvin pieni murhe, joten kannattaisi keskittää energiat johonkin muuhun. Lisäksi kroppanne tulee muuttumaan (niin hyvässä kuin mahdollisesti pahassakin) vielä moneen suuntaan ja näin ollen tuollaisista on täysin turha stressata tässä vaiheessa.

    • Trati

      Minullakin on hyvän kokoiset reidet. Ennen ne olivat kauniimman näköiset, mutta sitten osa läskistä vaihtui lihakseen, joten ne ovat kuitenkin enemmän kiinteät. Ja itse rakastan pyöreitä reisiäni, ne on ehkä paras osa mun kehoa. Ja siis nyt se ympärysmitta on jtn 54cm, ennen oli yli 60. Toki myös rintavarustus on hyvä ja persekin iso, joten näin se toimii parhaiten.

    • Muksuke

      Kun olet tavallinen painoltasi muuten, mutta sinulla on isot, paksut reidet ja mahdollisesti muodokas iso peppu, tämä kertoo siitä, että olet hyvin terve ja elät varmaan pitkään. Tästä on tehty tutkimuksiakin, jotka kertovat tuon. Ole ylpeä paksuista jaloistasi!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe