hirveet reidet!

jäjäk

Oon 11 vuotta (tyttö)ja mulla on jäätävän isot reidet jotain 40-48 cm oon normaali painoinen mutta silti ne on isot .Saako ne mitenkään pienemmiksi?

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safadgdf

Siis meinaatko että ne ovat pitkät vai paksut vai häh? Ehkä houlit ihan turhaan. Me pojat pidetään kun tytöllä on reidet ;)

• ärsyttävääääää

Muaki ärsyttää iha sika paljon ku mul on nii paksut reidet. Iha sama mitä pojat aattelee mä en tykkää niistä.

• TyttöI

Juu, itsellänikin on ihan jäätävän kokoiset reidet, ja oon 11v menos 5lk. Mun mielestä ne ei oo kauhean kamaliakaan, eli ihan ok mielestäni.

• TyttöI

Okei :D

• Teidän iässänne luulette, että maailma pyörii oman itsenne ympärillä, mutta voin kertoa, että näin ei ole :)) Reisien koko on tämän maailman (ja jopa teidän oman itsenne) mittaluokassa hyvin pieni murhe, joten kannattaisi keskittää energiat johonkin muuhun. Lisäksi kroppanne tulee muuttumaan (niin hyvässä kuin mahdollisesti pahassakin) vielä moneen suuntaan ja näin ollen tuollaisista on täysin turha stressata tässä vaiheessa.

• Trati

Minullakin on hyvän kokoiset reidet. Ennen ne olivat kauniimman näköiset, mutta sitten osa läskistä vaihtui lihakseen, joten ne ovat kuitenkin enemmän kiinteät. Ja itse rakastan pyöreitä reisiäni, ne on ehkä paras osa mun kehoa. Ja siis nyt se ympärysmitta on jtn 54cm, ennen oli yli 60. Toki myös rintavarustus on hyvä ja persekin iso, joten näin se toimii parhaiten.

• Muksuke

Kun olet tavallinen painoltasi muuten, mutta sinulla on isot, paksut reidet ja mahdollisesti muodokas iso peppu, tämä kertoo siitä, että olet hyvin terve ja elät varmaan pitkään. Tästä on tehty tutkimuksiakin, jotka kertovat tuon. Ole ylpeä paksuista jaloistasi!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2053
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      186
      1579
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      157
      1448
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      100
      1362
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1208
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      958
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      139
      945
    8. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      942
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      829
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      827
    Aihe