Vituttavat naapurit!!!

vittuu

Ohikulkijoiden vahtiminen on noilla sairailla verissä, koska tärkeintähän noille rassukoille on, että näkisivät minut ja mitkä vaatteet ja kenen kaa jne. Aina kun menen sen kirotun punaisen mökin ohi, alkaa ennemmin tai myöhemmin puhelut siitä mitä näkivät, tai muuten vaan jutut alkaa pyöriä ympärilläni ja mitkä ovat uusimmat uutiset, mitä paikalliset musta levittää. Sitä lähes aletaan aina paapoa ja fundeeraan, jos "minä" siitä ohi menen. Olenkin alkanut kulkea eri kautta, mutta nämä perkeleet ovat jo senkin havainneet. Mikä minusta tekee niin helvetin kiinnostavban?

Ja voi kuinka niistä onkaan jännä jutella keskenään, jos mulle on tapahtunu jotain uutta. Hankkikoot vittu oman elämän, niin ei tarvitse niin vittu noin olla!!!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punaisen.mökin.naapurit

      Hahhaa.

    • muttuuu

      Itse vilkuilet aina kulmies alta tänne päin aivan kuin haluaisit apua. Sulla on kans niin helvetin surkeat nuo jalat, että odottaa koska ne pettää. Voisit sä niitä paskanlaskutelineitä vähän treenata niin asia paranisi.

      • ömtss
        uhige kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=jkJTEQ2XICo

        "Äityliini asuu pienessä "punaisessa" mökissä, jonka katto vuotaa, silloin kun sataa" :)

        Hauska tämä kohta tos pätkässä, varmaan vähän niin kuin ketjun "aloittajan"
        naapurin punainen mökki jollain tapaa vai, tai jotain :)


    • Ålhyl

      On aikaa vahtia muiden tekemisiä ja keskustella sivullisten kanssa.

    • voivoivoi-

      Tuo tirkistely on yleistä ja hyväksyttyä omakotialueella.

      Hankitaan koira ja kuljetetaan sitä joka päivä kadun varrella. Samalla saa tirkistellä naapuria ja koira oppii, että siinä tienpäässä saa ulostaa, kun isäntä pysähtyy.

    • bxnxnxbfkfkxbxkl

      no minulla oli tuollainen naapuri. se "sattumalta" tuli aina pihalle kun olin tulossa tai lähdössä, leikkaamassa nurmikkoa tai mitä vaan.
      puoli vuotta sitä jaksoin katsoa kun ajattelin että se rauhoittuu siitä. mutta paskat. alkoi vituttamaan sen verran että taas kerran kun kaveri heitti minut kalareissulta kotiin (ja naapuri ilmestyi pihaan) että aloin ympäri päissäni halal-teurastamaan kaloja allahin nimeen. naapuri häippäsi sisälle ja nykyään jos se on pihassa kun tulen kotiin, se hipsii nopeasti sisälle piiloon. nyt se TIETÄÄ että olen hullu.
      on se ilmeisesti kylillä siitä maininnut kun nykyään porukka katsoo vähän kieroon:) no ei se minua haittaa millään tavalla.

    • paratiisimaan

      Olen niin iki onnellinen kun saan asua ihanassa paratiisissa. Naapureina on pelkästään hiljaisia hyvin käyttäytyviä vanhuksia, parvekkeelta avautuu upea järvinäköala ja kaikki palvelut ja työpaikka on kävelymatkan päässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe