eka kerta?

Eli miltä eka kerta tuntus, sattusko, kenen kanssa, minkälainen suhde sulla oli sen kanssa ja minkälainen ehkäsy teillä oli

11

648

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namilta

      Tuntus silt et löysin sopivan ja oppimishaluisen. Ei sattunu enkä pelänny. Tavattiin tansseissa ja mentiin meille. ”Varmat päivät”.

      • Kuika vanha olit?


      • Hhhuijjhtfg

        13. Ja sattui todella paljon. Kundilla oli ranteenpaksuinen. Hän tosin olikin musta.


    • jhiyufz

      sattui ja olin 13v veljeni kanssa veli oli 16

      • Molnari

        Oliko ehkäisy kunnossa?


    • zzzxt1

      pelotti olin 14v tuntui jännältä lomittajan kanssa mies taisi olla 55v ei ollu suhdetta

    • paljonhetikerralla

      Olin 18, mies 26, nettituttavuus, sattui todella paljon, hyvin kivuliasta lähes itkin, paljaalla loppuun asti sisään, monta yhdyntää peräkkäin, ei ehkäisyä.

      Suhde jatkui viikkoja samaan tapaan, mies halus mut raskaaksi ja tulin raskaaksi.

    • ErinlainenEkakerta

      Mun eka kerta oli vanhemman miehen kans. Olin 16v ja mies oli yli 40v. Hän oli mun lapsuuden ihastus. Olin jostain syystä häneen ihastunut ihan lapsena ja meillä oli sellainen ihmeelllinen suhde. Olin alkanut ajattelemaan seksiä hänen kanssaan varmaan jo jotain 14 ikäisenä. Silloinhan ajausi vaan oli koskettelusta. Myöhemmin uskaltauduin ajattelemaan jo pidemälle. Häneltä en koskaan aikaisemmin saanut vinkkiä seksihaluista kanssani. Itse aloin flirttaileen hänelle. Hän oli ekakerralla hyvin varovainen. Olin saanut suuseksiä häneltä niin että lauksein jo kerran. Hän asettui sopivasti päälleni niin että kova kalu oli häpyhuulieni välissä ja itse sain/jouduin ottamaan hänet sisääni. Halusin häntä ja nimenomaan ekakertaa hänen sen minulle tekevän. Kyllähän se sattui mutta sain ottaa hänet sisääni omaa vauhtiani ja totuttaa itseni kaluun. Lopuksi se tuntui jo hyvälle. Hän laukesi sisääni kumiin. Hän kierähti niin että lopuksi makasin hänen päällään ja hän piti minua sylissään hellässä otteessaan, en tiedä kauank mutta muistan silmieni kastuneen tunnemyrskystä sisälläni. Olin tullut omasta mielestäni naiseksi.
      Jatkoimme tapailuamme salaa jonkin aikaa ja vieläkin joskus. Aikaa on kulunut tapahtumasta melkein 20v.

      • Papattunkeetontille

        Jonkun papparaisen teksti., luulen.

        Keski-ikäisiä pappoja jostain syystä kiinnostaa nuoret tytöt. Ehkä se on kadonneen nuoruuden metsästämistä, en tiedä.

        Mutta jos jossain tekstissä joku tyttö tyttö on kiinnostunut vanhoista papoista tai kertoo että oli ihanaa keski-ikäisen miehen kanssa, niin hyvin suurella todennäköisyydellä se on joku papparainen fantasioimassa. Ehkä jossain tapauksessa totta, mutta useimmiten ei.

        Ja kun nuori tyttö kaipaa "kokenutta" miestä se ei tarkoita mitään harmaapää roikkuperse lerppakullia vaan ihan vaan pari vuotta vanhempaa joka on ehkä jo vähän seurustellut ja tietää miten homma hoidetaan.


    • arvaavituttiko

      Sattui helvetisti. Mies oli piirittänyt jonkin aikaa, kunnes kännissä suostuin lähtemään mukaan. Sen jälken ei halunnut tavata, kun huomas että olin neitsyt.

    • Mee koita ni tiiät. Mut jos oot tyttö ni vaadi kumia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe