Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuiskauksen kuuleminen juuri ennen

Ahdistunutnukkuja

nukahtamista. Kärsivätkö muut tästä? Ilmiö on sellainen, että juuri kun olet nukahtamaisillasi, tuntuu kuin jokin kuiskaisi kovaa vierelläsi jotain ja heräät.

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oldworld_ghost

      supisupisupi... onko mukavaa nukkua samalla kun Titanic keinahtelee... supisupisupi... nythän on huhtikuun neljäs 1912... supisupisupi...

    • untapäähän

      Se on sitä unen ja valveen välitilaa missä voi luulla kaikenlaista. Ihan normaalia. Itsekin joskus puoliunessa luulen että asunnossani on muita ihmisiä ja kuulen heidän äänensä hetken aikaa ja sitten se menee ohi. Joskus olen luullut että joku puhaltaa korvaani ja herännyt siihen. Ei siinä ole mitään erityistä ja itse ainakin olen jo tottunut siihen.

    • 116

      Astraalitason demonit ne siellä vaan huutelee.

    • NykiiNukahtaessa

      Nykiikö teilläkin muuten lihakset usein nukahtamishetkellä? Ei välttämättä sellaisia "hätkähtämisiä", vaan ihan tavallisia lihasnykinöitä esimerkiksi kädessä.

      • Pahaennuste

        Ei onneksi, koska ilmiö viittaa ALS-lihasrappeumaoireyhtymään.


      • pervitin

        On nykinyt aina, ihan lapsesta asti. Se on aika yksilöllistä miten kenenkin kroppa nukahtamishetkellä käyttäytyy. Kamomillatee(lieneekö placebo) auttanut itsellä, vaikkei asia häiritsekään.


      • NykiiNukahtaessa
        pervitin kirjoitti:

        On nykinyt aina, ihan lapsesta asti. Se on aika yksilöllistä miten kenenkin kroppa nukahtamishetkellä käyttäytyy. Kamomillatee(lieneekö placebo) auttanut itsellä, vaikkei asia häiritsekään.

        Ja se nykinä on siis sellaista pienehköä lihasnykinää, vähän niin kuin elohiiri?


    • samoja-tuntemisia

      Joo jännä juttu, että en muista asiaa, mutta heti kun luin kirjoituksesi, tajusin että tuota on minullakin. Se on jokin alitajuntainen tapahtuma. Alitajunta on se kohta jossa esim hypnoosia harrastetaan. Unen ja valvetilan välimaasto. Siinä on jokin ylimenokohta, jonka ylitys temppuilee silloin, kun on nukahtamassa. Viittaisi enemmän siihen, että ei ole rauhoittunut kunnollaan vielä nukkumaan. Esim. tv:n katselu voi aiheuttaa tuota. Ennen nukkumista on hyvä sammuttaa kaikki laitteet, rauhoittua ja sitten rauhassa mennä lepäämään. Ei ruokapöytäänkään hypätä tasajalkaa ( tai itse en tee sitä) vaan istun rauhallisesti aterialle. Annan sille sen arvon joka sille kuuluu. Hiljentyä ja ravita itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe