Taihkerääjät

Poisheti

Taihkerääjät pois keräämästä marjoja ihmisten pihoista ja metsistä,repivät varvut ja roskaavat metsät,ei kuulu jokamisoikeuksiin. ÄLKÄÄ OSTAKO MARJOJA taihkerääjiltä. Suomalaisilta poimijoilta kannattaa ostaa majat, toinen vaihtoehto mennä itse metsään.

9

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniinjoo

montako litraa olet itse kerännyt

• Suomionsuomalaisten

Tänään tuli kerättyä klo:13,00 mennessä 20litraa. Oliko muuta. ÄLKÄÄ OSTAKO ULKOLAISILTA KERÄÄJILTÄ SUOMEN MARJAA,NE REPI VÄT VARVUT,LAKIA ON MUUTETTAVA.

• kylkelpaasuomenmiesten

Repivät varvut vai varvit? Ookkonä kateellinen satakunnanakka kun kauniita naisia tullee näyttämään mallia millainen on oikea nainen. Ja ahkera sellainen. Siinä satakunnan laiska ja läski kurahaara onkin oikeassa. Pelko on aiheellinen sillä ukko heittää kuutamolle helposti kun pääsee oikean naisen makuun. Menee akka vaihtoon ja laatu paranee joka suhteessa.

• blondfinland

Eihän ne itse myy keräämiään vaan myynnin hoitaa Suomalainen kesätyöpalkattu nätti blondi yleensä :)
      Kaikki marja joka on myynnissä on ulkomaalaisten poimimaa ja suomiblondin myymää.

• hyväkinasia

Hyvä kun tulee Thaimaasta asti tytöt hoitamaan suomen tyttöjen hommat kun niistä ei ole enää edes miestä tyydyttämään.

• Taihkerääjä

Ostin taihkerääjältä ;) mustikkaa, 15 euroa/ämpäri, hyvä tavara, halpa tavara. Eläköön taihkerääjä!

• se.olisi.törkeää

Repivätkö varvut? Tarkoittaako se, ettei enää seuraavana kesänä saa siitä marjaa?

• virvonvarvonvituiks

Joo niillä on sellaiset pienet varvunrevintäsakset joilla ne varpu kerrallaan tekevät tuhojaan pitkin metsiä ihan teidänkaltaistenne mulkkujen harmiksi.

• thaipesälover

Juu olen samaa mieltä että Thaihhhpesä on ehdottomasti parempi kuin suomiläskituulipukutiukkatrikooketjumamma. Marja on sama molemmissa tapauksissa mutta poimijan seksikkyys päättää ostopaikan, saa vielä pes.. samasta paikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe