Onko joku tullu raskaaksi alaikäisenä?

Ois kiva kuulla trinoita jos ootte alaikäsenä raskaaks tullu. Mitä teitte? Miten vanhemmat suhtautu? Miten saitte tietää?
5181
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Minä tulin raskaaksi ollessani 16, täytin viime kuussa 17

Äänestä
  • Miten sun vanhemmat otti asian? Onks isä kuvioissa? Miks päätit pitää lapsen? Tuliko asia sulle shokkina ku sait tietää? Ja onnenks olkoon. :-D

Äänestä

Tulin raskaaksi kun olin 17 vuotias ja lapsi oli haluttu. Kerkesin kuitenkin täyttää 18 ennekuin lapsi syntyi. Isä ollut aina kuvioissa ja nyt lapsi on 2,5vuotias ja olemme vieläkin lapsen isän kanssa yhessä ja naimisissa (:vanhempani olivat onnessaan (:

Äänestä
  • ♡ ihana

Äänestä

Tulin raskaaksi juuri täytettyäni 14. Raskausoireista olin tietoinen, kuvottava olo ja oksentelua päivittäin. En siltihalunnut uskoa joten olin siitä vain hiljaa. Jossain vaiheessä äitini päätti ostaa raskaustestin joka näytti positiivista. Olin selvinnyt viikolle 11 3 (meni päivittäin vähän yli 10 tupakkaa enkä muutenkaan kovin terveellistä elämää elänyt)jolloin katsottiin ensimmäinen ultra. Aborttiin vaan koska en ollut valmis äidiksi. Äitini oli tukena ja samoin tuo siittäjä kanssa ja ollaan vieläkin yhdessä:)

Nyt olen 17 ja odottelen uudestaan viikolla 14 1! Kaikki hyvin nyt tähän mennessä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kiinnostunut.nuori kirjoitti:

Ois kiva kuulla trinoita jos ootte alaikäsenä raskaaks tullu. Mitä teitte? Miten vanhemmat suhtautu? Miten saitte tietää?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu