Ois kiva kuulla trinoita jos ootte alaikäsenä raskaaks tullu. Mitä teitte? Miten vanhemmat suhtautu? Miten saitte tietää?
Onko joku tullu raskaaksi alaikäisenä?
5
103
Vastaukset
- TulevaTeiniäiti
Minä tulin raskaaksi ollessani 16, täytin viime kuussa 17
- kiinnostunut.nuori
Miten sun vanhemmat otti asian? Onks isä kuvioissa? Miks päätit pitää lapsen? Tuliko asia sulle shokkina ku sait tietää? Ja onnenks olkoon. :-D
- tpyy94
Tulin raskaaksi kun olin 17 vuotias ja lapsi oli haluttu. Kerkesin kuitenkin täyttää 18 ennekuin lapsi syntyi. Isä ollut aina kuvioissa ja nyt lapsi on 2,5vuotias ja olemme vieläkin lapsen isän kanssa yhessä ja naimisissa (:vanhempani olivat onnessaan (:
- IWantToBeMom
♡ ihana
- Hankalaaoli
Tulin raskaaksi juuri täytettyäni 14. Raskausoireista olin tietoinen, kuvottava olo ja oksentelua päivittäin. En siltihalunnut uskoa joten olin siitä vain hiljaa. Jossain vaiheessä äitini päätti ostaa raskaustestin joka näytti positiivista. Olin selvinnyt viikolle 11 3 (meni päivittäin vähän yli 10 tupakkaa enkä muutenkaan kovin terveellistä elämää elänyt)jolloin katsottiin ensimmäinen ultra. Aborttiin vaan koska en ollut valmis äidiksi. Äitini oli tukena ja samoin tuo siittäjä kanssa ja ollaan vieläkin yhdessä:)
Nyt olen 17 ja odottelen uudestaan viikolla 14 1! Kaikki hyvin nyt tähän mennessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604983424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2091773Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221541- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43812Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76735