Koen hetkittäistä onnellisuutta

kummallistaelämäon

Pitkään aikaan. Syksyllä pyrin muutokseen, mutta täytyy sanoa että kulunut aika on ollut kummallinen. Mikään elämässä ei tullut/ tule siinä järjestyksessä kuin toivoin tai halusin, elämä on muuttunut ja antanut minulle niitä palikoita mitä toivoin, mutta myönnän, en ajatellut sen menevän yhtään näin.

4

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illanvirkkukin

Minä en ajattele niin, että pitäisi pyrkiä muutokseen yksityiselämässä. Silloin jos on tarvetta siihen. Työasian takia olen pakotettu muutokseen. Ja kyllä siinä ratkaisee enemmän parempi palkka kuin muut asiat. Ei tiedä mitä esimerkiksi tänä iltana tapahtuu.

• aloittajanelämä

No, minun muutostarve oli juuri siinä, etten halunnut kitkutella enää yhtään vuotta ilman rakkautta. Ei maailman helpointa, kun muutos lähti itsestä. Omasta uskalluksesta ja halusta muuttua. Annoin luvan itselleni tuntea, purin muureja pala palalta. On tässä työmaa vielä kesken. Voi tulla kaikenlaista, kun en näitäkään asioita osannut odottaa mitä kortteja elämä antoi ja mihin niiden kanssa menen. Mutta muutos on aloitettu, ennen kuin hautaan kaadun. Enkä puhu nyt mistään yksittäisestä palikasta, jonka varaan elämää koittaisin pykätä, vaan ihan siitä, että saan elämältäni niitä asioita mitä tarviin ja haluan.

• varovaisenonnellinenaloi

Ja lisään vielä että ehkä se tuntematon palikka korjasi tietämättään jotain, mutta palikat rakentuvat kuitenkin sinne perustuksille minne aina ennenkin. 26 vuotta ei ole menossa haaskuun. Siitä voi varovasti tunnustellen tuntea onnea, kun uskalsin puolitiehen, toinen tuli vastaan.

• vaalijaarvosta

Onko kulunut suhde saanut jostain uutta puhtia,uutta intoa? Mahtavaa jos löysitte menneestä ajasta jotain tulevaisuuteenkin. Onnea jos niin,pidä huoli palikoistasi! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4298
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2218
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1792
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe