Koen hetkittäistä onnellisuutta

kummallistaelämäon

Pitkään aikaan. Syksyllä pyrin muutokseen, mutta täytyy sanoa että kulunut aika on ollut kummallinen. Mikään elämässä ei tullut/ tule siinä järjestyksessä kuin toivoin tai halusin, elämä on muuttunut ja antanut minulle niitä palikoita mitä toivoin, mutta myönnän, en ajatellut sen menevän yhtään näin.

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illanvirkkukin

Minä en ajattele niin, että pitäisi pyrkiä muutokseen yksityiselämässä. Silloin jos on tarvetta siihen. Työasian takia olen pakotettu muutokseen. Ja kyllä siinä ratkaisee enemmän parempi palkka kuin muut asiat. Ei tiedä mitä esimerkiksi tänä iltana tapahtuu.

• aloittajanelämä

No, minun muutostarve oli juuri siinä, etten halunnut kitkutella enää yhtään vuotta ilman rakkautta. Ei maailman helpointa, kun muutos lähti itsestä. Omasta uskalluksesta ja halusta muuttua. Annoin luvan itselleni tuntea, purin muureja pala palalta. On tässä työmaa vielä kesken. Voi tulla kaikenlaista, kun en näitäkään asioita osannut odottaa mitä kortteja elämä antoi ja mihin niiden kanssa menen. Mutta muutos on aloitettu, ennen kuin hautaan kaadun. Enkä puhu nyt mistään yksittäisestä palikasta, jonka varaan elämää koittaisin pykätä, vaan ihan siitä, että saan elämältäni niitä asioita mitä tarviin ja haluan.

• varovaisenonnellinenaloi

Ja lisään vielä että ehkä se tuntematon palikka korjasi tietämättään jotain, mutta palikat rakentuvat kuitenkin sinne perustuksille minne aina ennenkin. 26 vuotta ei ole menossa haaskuun. Siitä voi varovasti tunnustellen tuntea onnea, kun uskalsin puolitiehen, toinen tuli vastaan.

• vaalijaarvosta

Onko kulunut suhde saanut jostain uutta puhtia,uutta intoa? Mahtavaa jos löysitte menneestä ajasta jotain tulevaisuuteenkin. Onnea jos niin,pidä huoli palikoistasi! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      123
      8679
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5184
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3462
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2394
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      126
      1672
    6. 60
      1599
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      182
      1436
    8. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1377
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      22
      1070
    Aihe