MIKSI tämä hämeenlinnasta tampereelle menevä tie on täysin rappiolla ainakin tiiriö iittala väliltä onko tie siirtynyt yksityistieksi
seututie 130
6
206
Vastaukset
- Way130
Valtion krooninen rahapula, fyffee ei riitä 2, 3, 4 jne. luokan teille.
Ja se menee kyllä hesasta alkaen manseen. - todennettu
joo täysin unohdettu tie,mutta ei kaikki halua eikä voi ajaa moottoritiellä.
- jeesk
ooon oon on sitä asvaltoitu ainakin riihimäellä ja kuljussa,ehkä hämmeessä ei kansanedustajia ministereitä kiinnosta oman kylän asiat
- SyySeuraus
Täällä nuo ehdokkaat alkoivat vaan tappelemaan keskenään, nyt laitetaan Lahden suunnan teitä kuntoon seuraavat 4 v...
- töyläinen
Tervakosken ja Riihimäen välinen osuus on kyllä jonkinsortin parannuksen tarpeessa.
Jatkuvasti liikkeessä, pyöräilijöitä ja mopoja joka kulmassa sekä ylinopeutta niin kovaa kun mahdollista.
Miksi tässä ei ole pyörätietä ja nopeuskameroita? - Halkeamat_paukkuu
Miksi tietä ei edes paikata? Se olisi niin pieni ja välttämätön toimenpide, että rahan puute ei ole syynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026