Kun sairastuin homeista, sain monenlaisia pahenevia oireita: hengityselinoireita, iho-oireita, niveloireita, kipuja, sairauksia. Sittemmin olen pannut merkille, että oireilua, jonka olen tottunut liittämään homeisiin, laukaisee myös tietynlainen säätila.
Olen kuin elävä säämittari. Tiedän milloin sade on tulossa, kun henkeä alkaa ahdistaa ja hikeä pukkaa otsaan, pahimmillaan koko kehoon päästä alkaen. Lisäksi joskus heikottaa ja pyörryttää, olo on samaan tapaan epätodellinen kuin mitä sain stachybotrys-kämpässä.
Homeasunnossa matalapaine merkitsi pahenevaa oireilua, ja sateet, varsinkin jatkuvat sateet yllyttivät homekasvustoja itiöimään ja paskomaan hometoksiineja erityisen paljon.
Siitäköhän johtuu, että oireilun laukaisee säätila, jonka kehoni on tottunut liittämään toksiineihin?
Onko muilla mitään tällaista?
Minusta tuli sääherkkä
3
219
Vastaukset
- tuttuaon
Mulla homealtistus ja astma.
Nyt olen huomionut että ukkosta ilmassa (sade tulossa) nenä menee tukkoon ja alkaa poski ja ohimo särky. On outo olo.
Myös pitkä sade on huono asia koska juuri nuo homekasvustot maassa saavat olon huonoksi, hengitys vinkuu, nenä tukossa, päätä särkee, ääni häviää ja yskittää.
Samoja oireita joita sain hometyöpaikalla työskennellessäni (siellä missä sairastuin).
Astmalääkkeet auttaa jonkin verran sekä allergialääkkeet särkylääkkeet, mutta olo on koko päivän outo kuin sumussa eläisi. - Kuuletkominua
https://www.youtube.com/watch?v=and8hO2uRCs
Tuossa hoitovinkki ainakin astmaan. Oletko kuullut päänvaihtoleikkauksista? Päänleikkaukset ovat kehittyneet Iranissa suuresti. Nykyään tylsillä veitsilläkin taitavat kirurgit irrottavat ihmisiltä päitä ja laittavat aidanseipäisiin. Kuulemma toimii hyvin siedätyshoitona, asiakkaat eivät ole valittaneet enää astmojaan. - Luin.sinua.ja.yrit.aut
Vaihda kusipääsi ajoissa. Se on läheistesi etu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234067
- 942025
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa931372Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681321- 591191
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561085Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941040- 47953
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M184900