. Vaikuttaa mukavalta ja herkältä naiselta, parempi Lapin pellen kohdella häntä hyvin ja arvostaa, tuntuu pahalta jos Artokin tuottaa pettymyksen kun muutenkin hulluista traumoja.
Vastaukset 13
- Lapin-erämaat
Liisa Länsman ja hänen aviomiehensä Arto kävivät kalassa Lapin vesillä heinäkuussa 2015; taimenta tuli: http://aijaa.com/Fkmymj
”Annan ison sydänverenpunaisen kiitoksen nykyiselle miehelleni Artolle <3 siitä, että hän ilmestyi elämääni ja toi minulle ja jo aikuisille lapsille normaalin elämän ja arjen <3. Pieninä palasina menneisyys unohtuu ja kipeät haavat arpeutuu.
Nyt on aika nauttia mummuudesta ja Rakkaudesta kaikessa muodossa <3.” - pysyliisalapissa
He jotka tuntevat Liisan tietävät minkälainen on oikeasti ihmisenä.Liisa ja alkoholi on vaarallinen pari siihen vielä Arto ja viina niin HUH HUH sanon minä .Olen onnellinen Liisan ex-miehen puolesta että vihdoin pääsi eroon ja on löytänyt rinnalleen uuden ystävän .Olen kokenut Liisan raivonpuuskat henkilökohtaisesti ja tiedän että moni muukin on .
- narsistinuhri
Miksi sitten Arto hehkuttaa että Liisa erinlainen kuin Tuksu ? Ja Arton sukulaiset, ei ole Artolla näkynyt arpia ja haavoja. Voihan nuo Liisan aikaisemmet raivonpuuskat johtua jos oli ahdistus ex miehestään .
- Pitkäkestoista
Arto on ollut Liisan kanssa naimisissa pidempään kuin Johannan kanssa.
- tarkuuttapeliinnäädät
Ei ole. Tarkista faktat
- kauhiaa
Arto nyt voi hehkuttaa mitä vaan . Vai sellanen nainen tämä uusi .
- Nytsuukiinne
Tunkki perkele
- liisapysylapissa
En muuten ole mikään tunkki
- Liisukka68
Aina joskus käyn täällä lueskelemassa mitä suomen kansa kirjoittaa... todellakin elämme ihan normia, rauhallista elämää omassa kodissamme Utsjoella, ei täällä heilu pullot eikä nyrkit, valheet eikä pahat sanat! Ja se mitä olen aiemmin kirjoittanut väkivaltaisesta, narsistisesta exästäni- sekin on totta! Elämä on tällähetkellä kaikkinensa hyvin :)
- Anonyymi00013
Liisukka68 kirjoitti:
Aina joskus käyn täällä lueskelemassa mitä suomen kansa kirjoittaa... todellakin elämme ihan normia, rauhallista elämää omassa kodissamme Utsjoella, ei täällä heilu pullot eikä nyrkit, valheet eikä pahat sanat! Ja se mitä olen aiemmin kirjoittanut väkivaltaisesta, narsistisesta exästäni- sekin on totta! Elämä on tällähetkellä kaikkinensa hyvin :)
No miten nyt on kun Arto haluaa avioeron? Oot vissiin aika päällepäsmäri ja mies haluaa olla ilman ohjailuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67686- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli50659Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.35567Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7556- 51513
- 78476
- 33435