Miten viritän vielä enemmän?

ÄlkääTulkoValittamaan

Yamaha DT, 70cc airsal josta hieman viilattu pakoaukkoa ja huuhtelukanavia ym., 22mm kaasari, 14-53 välit, pipercross ja tecnigas e-box ja kulkee vain 100. Eli mitä muuta kannattaisi tehdä että saisi äkäsemmäksi ja kulkemaan vielä paremmin? Auttaako esim jotkut teholäpät jo jonkin verran? Ja entä jos kantta laskisi jonkin verran? Ja auttaisiko eri putki jotain, vaikka TK lacada?
älkääkä tulko valittamaan virittämisestä, tiedän jo riskit ja vaarat ja mahdolliset kulut ym. On kyllä tutut sattunut jäämään kiinni että tietoa kyllä löytyy...

14

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virii

      Ja tavoite olisi noilla väleillä saada kulkemaan edes 110 km/h :D ja mieluiten sillälailla että keulakin nousisi kaasusta :D
      Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!

      • Älyhoiäläjätätä

        Vittukos täällä kyselet kun tunnut tietävän niin hyvin kaiken. Muista että kun vammautat tai tapat jonkun tuolla tappajamopolla maksat lopun ikääsi korvauksia. ÄLÄ SITTEN TULE ITKEMÄÄN TÄNNE.


      • Äläkäitekkääntuuitkemää

        No en tule itkemään tänne ja mulla on kyllä silti järkeä päässä sen verran että en silti ajele miten sattuu tuolla ja noudatan liikennesääntöjä


      • CitizenPolice

        Mitä lakiteksti sanoo mopon maksiminopeudesta? Itse olen kuvannut meidän kylältä kaikki ylinopeutta ajaneet mopot ja käräyttänyt poliiseille. Joka jätkä on saannut oppirahansa maksaa sakkoina valtiolle. Tai no isit on maksaneet. Nyt ei kylänraitilla ole enää mopohuligaaneja.


      • ajjf8
        CitizenPolice kirjoitti:

        Mitä lakiteksti sanoo mopon maksiminopeudesta? Itse olen kuvannut meidän kylältä kaikki ylinopeutta ajaneet mopot ja käräyttänyt poliiseille. Joka jätkä on saannut oppirahansa maksaa sakkoina valtiolle. Tai no isit on maksaneet. Nyt ei kylänraitilla ole enää mopohuligaaneja.

        Mitäs teet kun ajan ilman kilpii eikä oo kiinnostusta pysähtyy juttelemaan poliisille. Ja mopon hippunopeus on enemmän kuin mondeon


      • Jooo0000
        CitizenPolice kirjoitti:

        Mitä lakiteksti sanoo mopon maksiminopeudesta? Itse olen kuvannut meidän kylältä kaikki ylinopeutta ajaneet mopot ja käräyttänyt poliiseille. Joka jätkä on saannut oppirahansa maksaa sakkoina valtiolle. Tai no isit on maksaneet. Nyt ei kylänraitilla ole enää mopohuligaaneja.

        Kyllä pitää olla tylsä elämä :D kannattas harkita vaikka jonkun järkevämmän harrastuksen aloittamista


    • eaRHBRET

      110cc parmakitti kiinni vaa.

    • näinseon

      isompaa pyttyä vaan, ei tommosella 70cc tee viellä mitään. Minimissään 80cc niin vääntöäkin alkaa löytyy, mutta vastaus kysymykseesi on pytyn vaihto, koska todennäköisesti sulla on joko valurauta tai airsalin 70cc mistä et saa yksinkertaisesti saa enempää tehoa joten pytyn vaihto joko tehokkaampaa 70cc tai 80cc< ainut olisi se jos viel hommaisit kunnon putkiston.

    • teharipedari

      toi sun putki ei ehkä oo kovi hyvä noi isolle pytylle. suosittelen korkeavääntöisempää kuten TK tai gianelli

    • Eiowlsöwl

      800cc pytty nii johan alkaa tapahtuu. Mut jos käy niin ettei vieläkää riitä nii ostat suihkumoottorin ja pistät kii.

    • asiaintuntija97

      riippuu iha paljoks oot viilannu Et mont astet nyt on paon aukiolo ja lowblow uskoisin et jos oot viilatessas tieny mitä teet nii oot saanuu ton pytyn naukuu enemmi ylhäältä eli silloin toi sä voit heittää tol enoxil vesilintua koska sen putken paras teho on jossai 7-9k nii sun kannattaa hommata tohon turbokit lacada tai giannelli tai tehä ite putki ton sylinterien kanavien aukiolojen yms mukaan nii kyl sit pitäs alkaa naukuu tai sit yks vaihtoehto on et oot jo pilannu ton pytyn jos oot tietämättömän menny huuhteluihi sörkkii. Ja mitä vittuu joku selittää et hommaa parempi pytty:D vittu et on tyhmä jätkä se toi airsali 70cc on nimittei hiton hyvä viilaus aihio oma xps nosti keulaa kaasust 60 kmh vauhist 4 vaihteel välit oli suht pitkät ja huiput oli 117km/h gepsii ja lähti yhtä äkäsee ku tt husse.. Pyttyn oli just toi airsalin 70cc alumiini pytty pakooli vedetty muistaakseni johoki 194* asteesee ja leveyt oli se 70% ja pytyn alla oli 3mm korotus levy ja huuhteluit oli viilattu se 3mm ylös ja muuteki vähä levennetty ja siistitty ja ylösvirtaus kanavat oli tasoitettu sekä avarrettu ja lohkot avatterru yhteen sopimaan huuhteluiden kaa huuhteluille jäi aukioloaikaa 137* astetta. Pytyn yläpääst otettiin 4mm et saatiin puristuksen kohallee ja myös kannest otettii vähä lastuu ja puristukset oli sit 13.7:1 (vakion joku 12.5:1. Putkena oli rosteripellist ite tehty ja oli laskettu ja suunnitelty vastaamaa ton pytyn tehoaluet ja huipputeho oli siin 13500rpm sit siin oli myös sytytystä vaihettu parempaa.
      koskaan ei tullut poliisie kaa ongelmii ku ajoin aina rauhallisest eikä tullu mieleenkää pelleillä liikentee seas. on toi jo myyty ja nykyää ajanki bimmeril.

    • asiaintuntija97

      riippuu iha paljoks oot viilannu Et mont astet nyt on paon aukiolo ja lowblow uskoisin et jos oot viilatessas tieny mitä teet nii oot saanuu ton pytyn naukuu enemmi ylhäältä eli silloin toi sä voit heittää tol enoxil vesilintua koska sen putken paras teho on jossai 7-9k nii sun kannattaa hommata tohon turbokit lacada tai giannelli tai tehä ite putki ton sylinterien kanavien aukiolojen yms mukaan nii kyl sit pitäs alkaa naukuu tai sit yks vaihtoehto on et oot jo pilannu ton pytyn jos oot tietämättömän menny huuhteluihi sörkkii. Ja mitä vittuu joku selittää et hommaa parempi pytty:D vittu et on tyhmä jätkä se toi airsali 70cc on nimittei hiton hyvä viilaus aihio oma xps nosti keulaa kaasust 60 kmh vauhist 4 vaihteel välit oli suht pitkät ja huiput oli 117km/h gepsii ja lähti yhtä äkäsee ku tt husse.. Pyttyn oli just toi airsalin 70cc alumiini pytty pakooli vedetty muistaakseni johoki 194* asteesee ja leveyt oli se 70% ja pytyn alla oli 3mm korotus levy ja huuhteluit oli viilattu se 3mm ylös ja muuteki vähä levennetty ja siistitty ja ylösvirtaus kanavat oli tasoitettu sekä avarrettu ja lohkot avatterru yhteen sopimaan huuhteluiden kaa huuhteluille jäi aukioloaikaa 137* astetta. Pytyn yläpääst otettiin 4mm et saatiin puristuksen kohallee ja myös kannest otettii vähä lastuu ja puristukset oli sit 13.7:1 (vakion joku 12.5:1. Putkena oli rosteripellist ite tehty ja oli laskettu ja suunnitelty vastaamaa ton pytyn tehoaluet ja huipputeho oli siin 13500rpm sit siin oli myös sytytystä vaihettu parempaa.
      koskaan ei tullut poliisie kaa ongelmii ku ajoin aina rauhallisest eikä tullu mieleenkää pelleillä liikentee seas. on toi jo myyty ja nykyää ajanki bimmeril.

    • Neekiri

      Pistä Kyat drive yardsin hyperajo ja Ciangello hyrskytin nii pitäs huippujen nousta rajusti

    • Monnimies

      Rabasa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe