Okei aloitan yläasteen 7 luokan ja olen itse varautunut siihen, että mut saatetaan kiusata ku tietysti erotun vähän massasta. Mut nyt aiheeseen. Voisitteko keksiä jotain fiksua sanottavaa, jos kiusataan. Haluan sanoa jotain fiksua kiusaajalle, esimerkiksi pikaisesti keksin tämän. "Eikö sinulla ole muuta tehtävää tässä koulussa, kuin kiusata minua? Onko sinun tavoite vain kiusata toisia ja saada huonoa mainetta? Sinä et tee muuta kuin kiusaa minua ja toisia, Oletko tyytyväinen itseesi ja sinun itsetuntoon? Olet itsekäs, omahyväkäs ihminen." *kääntyy 180 astetta* *kävelee pois* Mitä mieltä olette? sori sekavasta tekstistä
Jotain fiksua sanottavaksi kiusaajalle
16
<50
Vastaukset
- fjlrngc
Hanki enemmän fyysistä kuntoa jotta voit vääntää sen solmuun
- tUlEvA_7
En halua vääntää ketään solmuun. Haluan vain, että niille tulisi jotain mietittäväksi omasta elämästä
- Hahah
Mä kyllä yleensä vaan vedän turpiin.
- tUlEvA_7
Väkivalta ei ole avain kaikkeen...
- Knfnnfbf
tUlEvA_7 kirjoitti:
Väkivalta ei ole avain kaikkeen...
Jäätelöäkin voi ostaa väkivallalla, miksei kiusaajaa saisi hakata
- Uutta
Kiusaajilla on itsellään niin pahoja ongelmia, että hankala niille on järkeä puhua. Ongelmat ovat siellä kotona. Ehkä voit kysyä: puratko ongelmiasi minuun? Auttaako, tuleeko parempi mieli nyt?
Minkä takia kaikki pelkää 7luokalle menoa... Ei se niin paha oo miltä vaikuttaa itellä loppu jo peruskoulu eikä ollu ongelmia 7luokalle menos vaik vähän jännitti
- lukioon
Jep, älkää vinkuko jostakin 7 luokalle menosta.... Kyllä se lukioon meneminen pahempaa on... työmäärä kymmenenkertaistuu ja opiskelutavat ja kaikki muutuu aivan päälaelleen...
- tUlEvA_7
Minä en pelkää Yläastetta. Minua vain jännittää. Minä olen vain varautumassa. Ja muuten eikä123 Helppo on se sun sanoa, kun olet käynyt jo 7 luokan, itse en..
"Saatko seksuaalista tyydytystä, kun alistat toisia kiusaamalla?"
"Alkaako seisomaan / kastuuko pöksyt, kun kiusaat muita?"
Se, että vihjaa jonkun saavan kiksit toisten kiusaamisesta, luulisi olevan kenen tahansa teinin kauhuskenaario.
Hyviä nuo sinun omatkin ehdotukset ovat. Jopa parempia, kuin minun.- Rekted
Jos kiusaisin jotakuta, en todellakaan lopettaisi sen takia että joku kysyisi että seisooko kun kiusaan häntä, vastaisin että sulle ei kellään seiso
Mites jos tämä toinen vastaisi huutamalla täisin keuhkoin niin että käytävä raikuu: "REKTEDIÄ KIIHOTTAA KUN SE KIUSAA MUITA?"
Ihan vaan mielenkiinnosta.
- jjoooops
Tuo oli ihan hyvä. Itse sanoisin varmaan että sinun kannattaisi käyttää tuo energiasi tähän kouluun eikä toisten kiusaamiseen. Saatko jotain mielihyvää tuolla pellemäisellä köytökselläsi? Tai sitten jotain että Sinulla taitaa olla todella tylsä elämä kun et keksi mitään muuta tekemistä kun tuhlata aikaasi minuun.
- 7luokka
Miten koulu alkoi??
- Jjuuuue
Älä puhu kiusaajille yhtään. Älä sano sanaakaan. Lähde pois paikalta jos rupeaa ryppyileen.
- entinensyrjitty
"Varaa aika kuraattorille, se osaa auttaa paremmin sinua. Voin tulla mukaankin jos et yksin uskalla varata aikaa. :) Mutta älä sotke mua sun ongelmiin." koska usein kiusaajilla on jotain ongelmia ja silloin olisi ihan hyvä että he pääsisi puhumaan ongelmistaan tuntemattomalle aikuiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704