Jotain fiksua sanottavaksi kiusaajalle

tUlEvA_7

Okei aloitan yläasteen 7 luokan ja olen itse varautunut siihen, että mut saatetaan kiusata ku tietysti erotun vähän massasta. Mut nyt aiheeseen. Voisitteko keksiä jotain fiksua sanottavaa, jos kiusataan. Haluan sanoa jotain fiksua kiusaajalle, esimerkiksi pikaisesti keksin tämän. "Eikö sinulla ole muuta tehtävää tässä koulussa, kuin kiusata minua? Onko sinun tavoite vain kiusata toisia ja saada huonoa mainetta? Sinä et tee muuta kuin kiusaa minua ja toisia, Oletko tyytyväinen itseesi ja sinun itsetuntoon? Olet itsekäs, omahyväkäs ihminen." *kääntyy 180 astetta* *kävelee pois* Mitä mieltä olette? sori sekavasta tekstistä

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlrngc

      Hanki enemmän fyysistä kuntoa jotta voit vääntää sen solmuun

      • tUlEvA_7

        En halua vääntää ketään solmuun. Haluan vain, että niille tulisi jotain mietittäväksi omasta elämästä


    • Hahah

      Mä kyllä yleensä vaan vedän turpiin.

      • tUlEvA_7

        Väkivalta ei ole avain kaikkeen...


      • Knfnnfbf
        tUlEvA_7 kirjoitti:

        Väkivalta ei ole avain kaikkeen...

        Jäätelöäkin voi ostaa väkivallalla, miksei kiusaajaa saisi hakata


    • Uutta

      Kiusaajilla on itsellään niin pahoja ongelmia, että hankala niille on järkeä puhua. Ongelmat ovat siellä kotona. Ehkä voit kysyä: puratko ongelmiasi minuun? Auttaako, tuleeko parempi mieli nyt?

    • Minkä takia kaikki pelkää 7luokalle menoa... Ei se niin paha oo miltä vaikuttaa itellä loppu jo peruskoulu eikä ollu ongelmia 7luokalle menos vaik vähän jännitti

      • lukioon

        Jep, älkää vinkuko jostakin 7 luokalle menosta.... Kyllä se lukioon meneminen pahempaa on... työmäärä kymmenenkertaistuu ja opiskelutavat ja kaikki muutuu aivan päälaelleen...


      • tUlEvA_7

        Minä en pelkää Yläastetta. Minua vain jännittää. Minä olen vain varautumassa. Ja muuten eikä123 Helppo on se sun sanoa, kun olet käynyt jo 7 luokan, itse en..


    • "Saatko seksuaalista tyydytystä, kun alistat toisia kiusaamalla?"

      "Alkaako seisomaan / kastuuko pöksyt, kun kiusaat muita?"

      Se, että vihjaa jonkun saavan kiksit toisten kiusaamisesta, luulisi olevan kenen tahansa teinin kauhuskenaario.

      Hyviä nuo sinun omatkin ehdotukset ovat. Jopa parempia, kuin minun.

      • Rekted

        Jos kiusaisin jotakuta, en todellakaan lopettaisi sen takia että joku kysyisi että seisooko kun kiusaan häntä, vastaisin että sulle ei kellään seiso


      • Mites jos tämä toinen vastaisi huutamalla täisin keuhkoin niin että käytävä raikuu: "REKTEDIÄ KIIHOTTAA KUN SE KIUSAA MUITA?"

        Ihan vaan mielenkiinnosta.


    • jjoooops

      Tuo oli ihan hyvä. Itse sanoisin varmaan että sinun kannattaisi käyttää tuo energiasi tähän kouluun eikä toisten kiusaamiseen. Saatko jotain mielihyvää tuolla pellemäisellä köytökselläsi? Tai sitten jotain että Sinulla taitaa olla todella tylsä elämä kun et keksi mitään muuta tekemistä kun tuhlata aikaasi minuun.

    • 7luokka

      Miten koulu alkoi??

    • Jjuuuue

      Älä puhu kiusaajille yhtään. Älä sano sanaakaan. Lähde pois paikalta jos rupeaa ryppyileen.

    • entinensyrjitty

      "Varaa aika kuraattorille, se osaa auttaa paremmin sinua. Voin tulla mukaankin jos et yksin uskalla varata aikaa. :) Mutta älä sotke mua sun ongelmiin." koska usein kiusaajilla on jotain ongelmia ja silloin olisi ihan hyvä että he pääsisi puhumaan ongelmistaan tuntemattomalle aikuiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe