Volvo V70 td neliveto vm 2003, ajettu vajaa 300 tkm. Veto katkeaa kiihdytettäessä ja ajotietokone imoittaa moottorihäiriöstä. Moottorin sammuttamisen jälkeen häiriöilmoitus poistuu ja taas mennään muutamia kymmeniä kilometrejä, kunnes ilmiö toistuu.
Autoa tutkittu ja korjattu merkkiliikkeessä ja muissa korjaamoissa. Ensin vaihdettiin välijähdytin, sitten todettiin, että yksi ruiskutussuutin vuotaa ja lopulta korjaamo totesi, että 99%:n varmuudella vika on turbossa, joka uusittiin. Rahaa on palanut yli 4000 euroa, mutta sama vika on edelleen jäljellä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta ongelmasta ja osaatteko neuvoa korjaamoa, joka ymmärtää Volvon sielunelämää? Mielellään Pirkanmaalta tai läheltä.
Volvo V70 veto katkeaa
epätieto
2
140
Vastaukset
- volvotimppa
Pakosarja kannattaa kiristää. Mulla korjaantui sillä.
- yksiristikaksi
Eräässä toisessa merkissä tuollaisen vian korjaus maksoi muutaman kympin. Taisi olla joku ahtopaineen säädin tai vastaava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000