Ajattelin koristella lapsen kummeille posliini tai lasi mukit.
Onko ideoita mitä siihen voisi esim,kirjoittaa?
Lapsi on vielä niin pieni ettei osaa itse mitään tuhertaa.
posliini/lasin maalaus
1
2242
Vastaukset
- Jepy
Suosittelen posliinitusseja. Niillä on helppo koristella kaikki posliiniastiat. Tusseja saa esim. Tiimarista tai Sinooperista.
Täysin puhtaaseen mukiin piirretään tussilla kaikki halutut kuviot. Jos et ole tyytyväinen tulokseen, voit pyyhkiä tussijäljen pois, niin kauan, kun sitä ei ole käytetty uunissa. Laitetaan muki sitten kylmään kotiuuniin ja säädetään lämpötilaksi 200 astetta. Annetaan mukin olla tässä lämpötilassa 30 min ja katkaistaan virta uunista. Annetaan jäähtyä.
Tällaista mukia suositellaan pesemään käsin, mutta meillä ainakin kestävät ihan konepesun, kannattaa itse kokeilla. Kuulemma jos mukin pinta on täysin pölytön ja liaton, tarttuu tussi mukiin niin että ei koneessakaan lähde pois.
Tarkemmat ohjeet tulevat varmasti itse tussien mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295