Aluksi olin varma että hankin abortin, mutta nyt tuntuu että unelmoin lapsesta ja ehkä siitä voisikin tulla jotain. Asun yksin ja käyn lukiota. Olen todella itsenäinen persoona. Minulta löytyy paljon rakkaita ihmisiä ympäriltäni ja vanhempani ovat varakkaita. Mietityttää vain selviänkö varmasti romahtamatta ja se että opiskeluni ovat kesken. miten neuvoisitte minua?
17 ja raskaana
2
95
Vastaukset
- Jtkdjrj
Kyllä sä selviät, jos saat tukea. Tukiryhmiäkin löytyy varmasti, esim. helsingissä Tyttöjen talossa on teiniäitien tapaamisia. Myös kunnan kotipalvelut saattaa järjestää tukea kenelle tahansa sitä tarvitsevalle. Olet kotona vuoden ajan lapsen kanssa, ja sitten jatkat opintoja. Ehkä kuitenkin sinuna vaihtaisin sellaiseen kouluun, josta saa myös ammatin. Voithan silti kirjoittaa ylioppilaaksi, jos haluat.
- mmamma
Tulin 17 vuotiaana raskaaksi (toivotusti) . Koulut jäi tottakai kesken ja olin nyt jatkamassa opintoja kunnes sain tietää että odotan toista lasta. Älä ota stressiä koulun kannalta, kyllä sen kerkeää suorittamaan. Mieti enemmänkin sitä että oletko valmis luopumaan vapaudesta ja "huolettomasta" elämästä? Nuoruus ei lapsiin lopu teit minkä päätöksen tahansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171