Solo tunnukset

minä

Kävin pankissa tilaamassa solo tunnukset, ja nyt sitten tuli kirje postissa, ongelmana on se että en saa oikeen mitään tolkkua näistä numero sarjoista, luulin että saan asiakas numeron ja tunnukset mutta sainkin vain liudan numeroita. Asiakas palveluun en soita koska on liian kallista.

14

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Tervetuloa vaan Solon käyttäjäksi.

Sulla pitäis olla yksi Solo käyttäjätunnus, mulla se on kuusinumeroinen sarja. Ja se on pysyvä.

Se lista minkä sait postissa sisältää kertakäyttöisiä, nelinumeroisia salasanoja. Ne käytetään numerojärjestyksessä.

Ja siinä listassa EI ole sitä käyttäjätunnusta. Sen olet saanut erikseen. Opettele se ulkoa ja jemmaa sen sisältävä lappu hyvin.

• minä

Asiakasnumero on tiedossa ja kokeilin yhtä nelinumeroista numero sarjaa tuosta listasta, mutta valittaa että ei passaa yhteen pentele

• ovat nordean
        minä kirjoitti:

Asiakasnumero on tiedossa ja kokeilin yhtä nelinumeroista numero sarjaa tuosta listasta, mutta valittaa että ei passaa yhteen pentele

tunnareita, niin ne ylimmäiset käytetään järjestyksessä, ylhäältä ykkösestä alkaen, kertakäyttösiä, viivataan yli.
        Alaosassa paperia on vaihtuva numero, joita ei saa hukata (paitsi sitten kun oot käyttänyt ylimmäiset loppuun ja tulee uusi lappu pankista).
        Kun vaikka pistät maksuun uuden laskun se kyselee niistä aina vaihtuvasti vahvistusnumeroa, siis sieltä alhaalta.

• Miekkonen!
        ovat nordean kirjoitti:

tunnareita, niin ne ylimmäiset käytetään järjestyksessä, ylhäältä ykkösestä alkaen, kertakäyttösiä, viivataan yli.
        Alaosassa paperia on vaihtuva numero, joita ei saa hukata (paitsi sitten kun oot käyttänyt ylimmäiset loppuun ja tulee uusi lappu pankista).
        Kun vaikka pistät maksuun uuden laskun se kyselee niistä aina vaihtuvasti vahvistusnumeroa, siis sieltä alhaalta.

Jännä juttu muuten, kun Nordealta tulee uudet vaihtuvat tunnukset, vanhat heitetään pois, vaikka listassa on vielä paljon jäljellä. Sain tilini lukkoon, kun en tajunnut tota. Toisessa pankissa (Sampo) ensimmäinen tunnuslukukortti käytetään loppuun ja sitten vasta aloitetaan uusi.
        Sampå on jotenkin modernimpi tässä suhteessa ainakin.

• lähtee postiin
        Miekkonen! kirjoitti:

Jännä juttu muuten, kun Nordealta tulee uudet vaihtuvat tunnukset, vanhat heitetään pois, vaikka listassa on vielä paljon jäljellä. Sain tilini lukkoon, kun en tajunnut tota. Toisessa pankissa (Sampo) ensimmäinen tunnuslukukortti käytetään loppuun ja sitten vasta aloitetaan uusi.
        Sampå on jotenkin modernimpi tässä suhteessa ainakin.

heti kun jäljellä on 20 yliviivaamatonta. Solopaketista ja tilin pulleudesta sitten riippuu paljonko niistä pulitetaan joka kuu.
        Kokeilen itse aina viime hetkiin, koska kone kieltäytyy..kyllä sinne jää käyttämättömiä.
        Kolmeko niitä yrityskertoja on, niin sitten saa mennä pankkiin selvittelemään..
        Mutta muuten kätevää, ei tarvi jonotella.

• tallessa
        minä kirjoitti:

-eihän ne passaa yhteen ,jos pankintäti
        ei ole aktivoinut numerosarjoja, itsellä juuri
        näin, soitto pankkiin ja homma pelaa

• ne numerot

Se numerolista on Avainlukulista, jonka numero sarjoja tarvitset sitten kun kirjaudut käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi Nordea pankkitilillesi niin siellä kysyy sen avainlukulistan eri numerosarjaa joka kirjautumis kerralla, varsinaiset käyttäjä tunnukset ja salasanat tulee varmaankin eri kirjeessä.

• miksi sinä

vastaat kun et tunne asiaa lainkaan

• xyz

Mun 85-vuotias mummokin osaa käyttää nettipankkia.

• Ja mun

66v äitini ei osaa käyttää edes pankkiautomaattia..

• xyz
        Ja mun kirjoitti:

66v äitini ei osaa käyttää edes pankkiautomaattia..

Osaamattomuus taitaa olla sukuvika...

• åäö...
        xyz kirjoitti:

Osaamattomuus taitaa olla sukuvika...

Jos sulla ei ole positiivista sanottavaa, mene komeroon ja huutele siellä. Turha niitä mahamöyryjä on tänne ikuistaa.

• Minä olen tottunut jo..
        åäö... kirjoitti:

Jos sulla ei ole positiivista sanottavaa, mene komeroon ja huutele siellä. Turha niitä mahamöyryjä on tänne ikuistaa.

mutta tiedoksi, vaikka äitini ei osaa käyttää pankkikorttiaan, minäpäs osaan..:D

• nettipankki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3292
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3142
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe