Stockmannin täydessä hississä olin menossa ylöspäin ja yritin päästää hiljaisen hiihtäjän. Valitettavasti epäonnistuin yrityksessä pahasti ja ulos tuli narahtava vinkaiseva märäntuntuinen sammakko. Haju oli järkyttävä ja täydessä hississä ihmiset kiusaantuneesti katselivat etsien syyllistä. Päästyämme yläkerrokseen kahvilaan hissiin jäi leijailemaan sellainen valkosipulimainen ja vanhan kalan hajuinen aromi. Hävetti siinä hississä ollessa mutta jälkeenpäin olin varsin tyytyväinen saadessani kanssaihmiset kokemaan aidon märkäsammakkotuhnun kurahtavalla äänellä.
Pieraisin hississä
Herrasmies_30kymppinen
5
281
Vastaukset
- Hahahahaaa
Ihanparas!!!
- oletoikeassa
Sinä teit ihan oikein! Tiedätkö miksi? Monet haistattavat mutta kun, ei haise! Pierua ei saa piettää muuten, tulee mahakipuja. Joten anna mennä vaan ja pierase silloin kun tulee pieru!
- Ilmavaiva
Kun pieru on tulossa ei sitä saa pidätellä. Vaikka hissässä. Vaikka kaikuu niin siitä vain.
- antaamennävaan
Pierun äänen matkassa voi vaikka laulaa! Sävel rakkauden.....
- hyvahomma69
Hyvä valinta näytit koko hissille että olet oikea alfa_uros!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013