En oikein tahtoisi uskoa, kaikkea tuota ikävää ja surullista.
Mutta aitiopaikalla, sain kuulla juttujasi päättömiä, ilkeitä ajatuksiakin sulla oli.
Hiljaa kuuntelin, kun sä mieltäsi omaa ja toisten myrkytit täysillä.
Mietin vieläkin, mistä mahtanee johtua -hullu, hullumpi käyttäytyminen.
Alkoko on tuhonnut sinut, vai mistä moinen johtuu.
Vain harvoin olen saanut nähdä sinut selvänä.
Mikä on tarkoitus kaikella tuolla pahuudella.
En ihmettele enään mitään.
Naapuri vauhdissa.
12
183
Vastaukset
- 2654114
Naapuri on hieno mies. Ootko tehnyt jotain...?
- jokkaccc
Kato poika ympäristö muuttaa ihmistä. Jos joutuu vuosia eri ihmisten pahuuden kohteeksi ja olemaan yksin kuitenkin stalkkauksen vuoksi vailla yksityisyyttä niin kyllä siinä katkeroituu ja muuttuu pahaksi koska pahuudesta saa turvan tunnetta.
- Veriaivoesteettömyys
Alkoholi tuhoaa vähitellen sekä hyvät että vähän heikommatkin aivot.
- verijaaivot
Eli valitan, mutta harvemmat muuttuvat ympäristön kannalta parempaan suuntaan, jos juominen jatkuu.
Toivokaamme silti, että naapurisi muuten ryhdistäytyy, sekä juomisissaan että juttujensa järkevyydessä.
- naapurinjätkäs
Ja sinä olet nyt pättänyt pakkomielteisesti että kyse on juomisesta. Ei naapuri sentään ole narkomaani vissiin kuten eräät huumeet tuhoaa jo yhdestä kerrasta aivoja.
- jokainenjonkunnaapuri
Suomessa on paljon alkoholisteja, paljon naapureita myös. Että tuskin sinua koskee.
- ihmepervo
AP on omituinen tyyppi, joka kyttää naapureitaan? Hanki elämä
- vinkupoika
mun naapuri on niin ihana että alan homoksi sen kanssa ja hylkään naiset. nips.
- Jakolaskumerkki
Reps ja kops.. Legenda!
- repesikömaksasi
Mitäs repeämisen arvoista tässä on?
- tujaa
Miten lapsellinen kirjoutus
- sivusta
Tai kirjoitus lapsellisesti käyttäytyvästä henkilöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356