Siellä työssä oleva tummatukka. Ihana nainen. Mökkiläinen, kesävieras olen vaan. Toit valoa minun päivään, vaikka vettä satoi. Olet ihana. Hyvää kesää.
Kaunis nainen Petäjäveden S-marketissa.
10
188
Vastaukset
- hwvgex
Kysy vaimoltasi jos vaikka tuntis myyjän.
- naistenmetsästäjä
Minä en ole nähnyt yhtään kaunista naista siellä.
- Kinttauss
naistenmetsästäjä kirjoitti:
Minä en ole nähnyt yhtään kaunista naista siellä.
Minäpä olen.
- petäjäpillu
Tee petäjästä puu pillu ja paa sitä pitkään poveen paikalla piikakin pysyy pannessa persiille
- Edellee
Kun ei siitä mihkään pääse, jos nainen on kaunis ja vie mieheltä suurinpiirtein jalat alta. Minkäs voit. Hän on. Ihana.
- kiltistisiellä
Just näin, toinen tekee työnsä ja on ystävällinen asiakaspalvelija, niin eikö vaan mennä ihastumaan. Mikäs siinä jos kohde ei koe sitä ahdistavana, vaikea tietää.
- MiraC
Antakaa toisen ihastella, ei tässä maailmassa liikaa kauniita asioita ole! :)
- Rentukkareinonvel
Niinpä niin, kaippa sitä suomalaisten pittää jottai pahhoo ja katteutta kekssii, ku itellä on asiat vinksallaan. Antakkee immeisten naattii ja ihasttuu. On tiällä mualimassa paljo muutahi ajattelemisen aihetta, jotta elekkee siitä huolta kanttoo. Paljo puuttuu rakkautta mualimasta, muuallaa ku Petäjäveillä. Eikö se vaen ou hyvä assii, jotta immeisillä on vipinnee?
- varmaatietoa
ettei vaan ole väärinkäsitys, kun likka on kysynyt eskorttii ( ei siis suinkaan seuraa..)
- pamppusojossakaupoilla
Siellä on parikin hyvännäköistä naista. Toiseen ihastunut... salainen ihailija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940