Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaunis nainen Petäjäveden S-marketissa.

Kinttaus

Siellä työssä oleva tummatukka. Ihana nainen. Mökkiläinen, kesävieras olen vaan. Toit valoa minun päivään, vaikka vettä satoi. Olet ihana. Hyvää kesää.

10

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hwvgex

      Kysy vaimoltasi jos vaikka tuntis myyjän.

      • naistenmetsästäjä

        Minä en ole nähnyt yhtään kaunista naista siellä.


      • Kinttauss
        naistenmetsästäjä kirjoitti:

        Minä en ole nähnyt yhtään kaunista naista siellä.

        Minäpä olen.


    • petäjäpillu

      Tee petäjästä puu pillu ja paa sitä pitkään poveen paikalla piikakin pysyy pannessa persiille

    • Edellee

      Kun ei siitä mihkään pääse, jos nainen on kaunis ja vie mieheltä suurinpiirtein jalat alta. Minkäs voit. Hän on. Ihana.

      • kiltistisiellä

        Just näin, toinen tekee työnsä ja on ystävällinen asiakaspalvelija, niin eikö vaan mennä ihastumaan. Mikäs siinä jos kohde ei koe sitä ahdistavana, vaikea tietää.


    • MiraC

      Antakaa toisen ihastella, ei tässä maailmassa liikaa kauniita asioita ole! :)

    • Rentukkareinonvel

      Niinpä niin, kaippa sitä suomalaisten pittää jottai pahhoo ja katteutta kekssii, ku itellä on asiat vinksallaan. Antakkee immeisten naattii ja ihasttuu. On tiällä mualimassa paljo muutahi ajattelemisen aihetta, jotta elekkee siitä huolta kanttoo. Paljo puuttuu rakkautta mualimasta, muuallaa ku Petäjäveillä. Eikö se vaen ou hyvä assii, jotta immeisillä on vipinnee?

    • varmaatietoa

      ettei vaan ole väärinkäsitys, kun likka on kysynyt eskorttii ( ei siis suinkaan seuraa..)

    • pamppusojossakaupoilla

      Siellä on parikin hyvännäköistä naista. Toiseen ihastunut... salainen ihailija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2162
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      44
      1864
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      68
      1525
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1442
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe