PORISPEREEN

MUMMOliini

Perhepäivän kritiikkiä, esiintyjät huippuja mutta pa…a haisi aluella pahasti, liejua kengissä, liian ahdasta aluella sekä mitään taulua ei alueella mistä näkisi esiintyjät. Pettymys suuri kun pieni ihminen ei näe mitä on tullut katsomaan. Ensi vuonna suurempi tila käyttöön.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quirt

      Se kakka haisi jo alkuviikolla, sille tapahtuman järjestäjä ei voi mitään.
      Eiköhön jokainen tiedosta sen tosiasian, että kaikille lapsukaisille ei vaan riitä niitä eturivin paikkoja. Sellaista areenaa ei ole olemassakaan. Kävikö mielessäsi, että kuinka monen lapsukaisen näkyvyyden sinä peitit?
      Alueella oli kyllä lakanoita, joissa selvisi artistien soittoajat. Lisäksi tätäkin asiaa on ennakkoon ihan riittävästi tiedoitettu. Oma-aloitteisuus ei asioiden selvilleottamisessa ole kiellettyä.
      Suomen kesä on ollut kovin sateinen. Sille ei kukaan voi mitään. Kaupunki oli ajanut alkuviikolla valtavan määrän soraa ja jiekkaa alueelle, jotta siitä saataisiin edes jotenkin inhimillinen. Suurin ongelma-alue taisi olla anniskelualue jossa mielestäni ei lasten edes pitäisi olla. Kovin runsaasti sielläkin vaan näki äidin pikku mussukoita pöydillä tanssimassa

    • FestariKesää

      " liejua kengissä"

      Tuo on sitten sitä itse aiheutettua ongelmaa, Festareille mennessäsi kannattaa aina seurata säätä ja pukeutua sen mkaan, varsinkin jalkineiden valinta vaikuttaa paljon viihtyväisyyteesi,

      • Areenalle

        Ei siellä kumisaappaat jalassa ole kiva olla! miksei tapahtumaa vois pitää areenalla,joka on tyhjänä?


      • FestariKesää
        Areenalle kirjoitti:

        Ei siellä kumisaappaat jalassa ole kiva olla! miksei tapahtumaa vois pitää areenalla,joka on tyhjänä?

        Ei siellä areenalla ole yhtään sen kuivempaa, jos on niin vaikeaa vetää ne kumpparit jalkaan kun on siihen aihetta. Kannattaisiko silloin alkaa mietiskellä tilaisuuksia jotka pidetään sisätiloissa, Jazzeillakin sekä Hämeenlinnan kantolan suurtapahtumissa kumpparit olivat erittäin suositut jalkineet.
        Hämeenlinnassa tosin yhden naikkosen jalkineita kävi sääliksi, uudet lähes 10 sentin koroilla olevat buutsit jalkineina, naikkosta ei tullut sääli, hänhän oli itse jalkineensa valinnut tlaisuuteen vaikka tiesi mitä oli paikan päällä odotettavissa.

        Joten jos ei kehtaa pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla, ei kannata edes valittaa liejuisista olo suhteista, syy kun ongelmaan löytyy peilistä katsomalla


    • haisevamies

      Vanhan sanonnan mukaan"paska haisee ja balalaikka soi".

      • Asika

        PoriSpede on alkoholikulttuurin uusi testamentti , sen jokavuosi nostavat 4-h kerhon Spedet uudelleen. Aina syntyy niitä nuuskamuikkusia ,joilla pesä kutisee ja matkailu avartaa. Jos joku kymppi jäi spedeille taskuun niin hyvä niin. Kuitenkin tuo ravintola-alan bisneksen trendi on ruokaravintola eikä joko diiva baari tai räkälä pubi. Mutta kyllä spedet ihan papukaijan merkin ansaitsee , nuuskamuikkunenkin on oikea pääspede=)


    • minä11

      ...kritiikkiä saa antaa kukaan ei kiellä, melkein sata euroa saivat meiltäkin...

      • BlondinKäsikirjako

        " ...kritiikkiä saa antaa kukaan ei kiellä, melkein sata euroa saivat meiltäkin... "

        Mutta kannattaako jos itse olisi voinut vaikuttaa tilanteeseen, vain vähäisellä ajattelemisellaan, Tämän keskustelun avaus on kuin suora lainaus blondin käsikirjasta

        Kritiikkiäkin voi kritisoida, varsinkin jos se on aiheutunut kritisoijan ajattelemattomuudesta ,,,,


    • PoriSpede

      Onko Olli kuallu? Pääesiintyjäksi olisi pitänyt laskea todellinen PoriSpede.

    • suihkuvanhakeksintö

      Ellei huolehdi hygeniastaan niin paska haisee. Käy useammin suihkussa, niin ei paskan tule nenääsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe