tulkaa sanomaa mitä mieltä ootte

tyttölapista

moi.
elikkäss siirrytään suoraa asiaan :D
nooo poikaystäväni jätti minut eilen aamulla, sen takia koska esimerkiksi talvella ei saattaisi kyytiä olla niiden tykö tai pojalla tänne. eli nähtäisi aika harvoin... rakastin poikaa todella paljon ja hän oli tärkein minulle koko elämässäni enkä olisi koskaan halunnut luopua hänestä. luulin hänen olevansa se oikea minulle... ongelma on se että meillä on ollut todella paljon hyviä ja ihania hetkiä, ja minulla on tooooodella ikävä niitä ja poikaa. tehtiin vähän kaikennäköistä yhdessä.. se taisi olla sitten pelkkä kesäromanssi.. .__.

6

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurustelueikannata

Joten opetus oli, älä asu lapissa

• Shots

Shots fired

• Miks hitos se jättää sut jos ei saa kyytiä? Miks vaikka skypes aina puhuis ja whatsapis

• fsdsdfsdf

Koska tuo on selkeästi vuosisadan rakkaustarina, yksi miljoonasta. Onhan se aivan valtavan suuri ongelma, että ei saa kyytiä ja näkee harvoin. Edes tuollainen vuosisadan rakkaus ei kestä sitä.

• Vittu mikä mulkku. Jos tollasen takia jättää niin ei hyvää päivää.

• gjufdfb

Ihan järkevästi tuntuu poika suhtautuvan suhteeseen. Ei halua etäsuhdetta joten jättää ja etsii jonkun lähempää.
      Ainoa vaan jos toinen ei suhtaudu yhtä järkevästi niin tulee ongelmia. Rakkaus harvoin on järkevää :)
      Selvästi hän ei rakasta sinua yhtä paljon kuin sinä häntä. Ei kai asialle mitään voi. Ei ketään voi pakottaa rakastamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27