Yhdessä vaiheessa makasin sängyllä tai eräänlaisella leposohvalla. Se sijaitsi käytävällä. Käytävän seinillä, molemmin puolin, oli peilit. Yhdet kaksostytöt olivat lähdössä kouluun, oli aamu. En jaksanut nousta ylös. Tytöt istuivat sohvan reunoille, selät vastakkain. Kampasivat hiuksiaan ja katsoivat peileihin. Jäin heidän väliinsä makaamaan. (oikeastikkaan en meinannut jaksaa nousta ylös. sain itseni ylös paljon myöhemmin, mitä oli tarkoitus. painoin torkkua moneen kertaan.)
Ihmettelen mistä nämä tytöt tulivat uneeni yhtäkkiä. He ovat yhden lapsuudenystävän siskoja. Mitä kaksoset voisivat merkitä?
Sitten toisessa unessa taluttelin koiraani tiellä. Koirani oli muuttunut/muuttui mustaksi pantteriksi. Ei ollut kuiteskaan iso pantteri. Elukka kiipeili postilaatikoiden ja pensasaitojen päälle. Olen nähnyt kerran aiemminkin pantteri unta. Silloin kyseessä oli isompi elukka. Olin ottanut kiinni. Eläin oli karannut tarhasta. Se kuljeskeli sisällä. Koiranikin oli paikalla. Annoin ruokaa molemmille, ja ajattelin että ilmoitan viranomaisille vasta seuraavana päivänä. Se pantteri oli iso ja kiiltävä, komea ja säyseä eläin.
Pantteri vois kai tarkoittaa uhkaa? Unieni pantterit eivät olleet uhkaavia. Näin yhteen aikaan usein myös kissaunia.
Tällä palstalla on puhuttu joskus voimaeläimistä. Onko kaikilla sellainen/sellaisia? Itse en näe karhuista unia tai en muista. Kissaeläimet, hevoset ja koirat taitaa olla yleisimpiä eläimiä unissani. Kerran näin unta myös puhuvasta hylkeestä. Se oli kyllä melko pöhkö uni.
eläimiä
3
424
Vastaukset
- vielä
Luin muita keskusteluja, ja niinhän nuo kissat tuntuu liittyvän naiseuteen. Oma naiseuteni on kai melko hyvin aisoissa, kun taluttelen sitä hihnassa. Kulkee mukana, mutta tietyllä tavalla ehkä tukahdutettuna.
Miksi niin moni näkee unta karhuista, mutta minä en?
No, jos nukkumaija tai joku muu keksii kommentoitavaa niistä kaksosista, niin ois kiva kuulla. - veera
on kyllä voimaeläin myös. Pantteri oli unessa vahva ja säyseä. Tässä sulle pieni linkki voimaeläimistä, siellä on musta pantteri mukana. Englanniksi löytyy aineistoa varmaan enemmän.
http://www.energiakeskus.com/archives/nativeAnimalS1.php- pantterin nähnyt
pitää käydä tutustumassa. kiitoksia linkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265