Voiko olla vakavaa

Huoliaon

Elikkä n. 3 päivää sitten illalla tunsin kauheeta kipua vatsassa, menin vessaan ja huomasin vatsan olevan turvoksissa. Sain juuri ja juuri nukuttua, kunnes heräsin aamuyöstä vessaan ja vatsa ihan löysällä.
Nyt ollut joka päivä turvoksissa ja pistelevää kipua. Ja kokoaika tuntuisi olevan nälkä vaikka on juuri syönyt. Nyt olen kanssa huomannut että on ummetusta, hätä ois mutta ei vaan tule mitään ja tuntuu että joku patti estää ulosteen tuloa. Sanoin asiasta äidilleni, mutta sanoi olevansa menkkakipua, vaan ei niitten vielä pariin viikkoon pitäisi alkaa... Voiko olla suolistosyöpä?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teinivaiva

      Älä nyt hyvä lapsi ensimmäisenä syöpää ajattele. Jos jotain vakavampaa on, niin umpisuolen tulehdus. Onko vielä kipeä? Jos ei, voit unohtaa. Jos on, puhu uudelleen äidillesi ja kokeilkaa vatsan päältä, onko kipeä painettaessa vyötärön alapuolelta oikealta puolelta.

    • VarmaKeissi

      Tämähän on aivan selvä tapaus. Ilmiselvä syöpä, vatsa löysällä ja ummetusta 3 päivän ajan. Aloittaja lienee jo menehtynyt.

      • cancer-67

        Jos ei ole muuta sanottavaa, ole edes hiljaa. Sinulla tuskin on mitään kokemusta suolistösyövästä, jos joku kysyy sekä pelkää huonointa vaihtoehtoa ei siinä ole mitään väärä. Mulla oli eilen 8 tiputus suolistosyövän vuoksi, etäpesäkkeinenkin syöpä oli yli puolen vuoden etsimisen tulos. Tämä sairaus voi olla täysin oireeton vuosikymmeniäkin, joskus kun löydetään enää mitää ei ole tehtävissä kuin kivunlievitys ja saattohoito. Itsellä kävi tuuri kun suolisto meni täysin tukkoon, jos paksusuolen syöpää ei olisi löytynyt ja se olisi antanut maksan sekä keuhkon etäpesäkkeille lisää kasvuaikaa, ne olisi hengen vieneet. Mulle lääkärit syötti buranaa ja litalginiä puolivuotta, yhden kunnon labrat (vain yksi ulostenäyte). Viipalekuvaksesta ja kolonoskopiasta vasta iso pyörä lähti liikkeelle.. saikkua tulee yli vuoden. Sori olen tiputuksen takia huonolla tuulella, oireet estäneet yöunet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe