Vaipat ja housujen ostaminen

AnttiH_

Haluaisin kysyä, miten te muut miehet löydätte sopivia housuja, joilla piilottaa teippi- tai vyövaippa päivisin?

Miten muuten elämä sujuu vaippojen kanssa, miten aktiivista elämää pysytytte viettämään? Entä vaippojen salaaminen ja ihmissuhteet /sosiaalinen kanssakäyminen?

Mitä ja millaisia housuja te käytätte tai mistä hankitte? Minulla ainoat housut joilla saan jotenkin teippivaipan päivisin piiloon on miesten SHINE Loose fit -farkut parin vuoden takaa, mutta nyt alkavat olla kuluneet tiensä päähän...

Miten teillä vaateostokset vaippojen kanssa? Jos miettii vaateliikkeitä, vaikka jotain Dressmannia, niin ainahan myyjät hääräävät, että no mites nuo istuvatko? Muutenkin nyt on usein liikkeissä nuorten miesten farkut sellaisia, että ne ovat tosi tiukkoja, kireitä kapeita, myös lyhyitä välillä haaruista vyötäröön. Vaippahan vaati ekstra tilaa ja märkänä vaippa on paksumpi, turpoaa ja pullottaa, jolloin usein on epävarma olo muutenkin.

2

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Itse olen noista isoimmista marketeista otannu ja niissä saannu rauhassa sovitella .
      Käytän collari housuja kotosalla ja arkena farkkuja.
      Vaippana tena slip maxi ja tena flex .
      Sosiaalinen elämä on kyllä kärsinyt ja välttelen tilanteita jossa joutuu riisuuntumaan,uimahallit , saunaillat ym .tilanteet.
      Jos haluut niin laita viestii . [email protected]

    • Aben

      Elän täysin normaalisti ja aktiivisesti, en välitä jos joku huomaa vaippani. käytän pääosin abriform x-plus M4 vaippa joka on paksu ja kahiseva, mutta ainoa vaippa johon luotan ja pysyy suht hyvin kasassa. Joskus joku ehkä hieman katsoo omituisesti, mutta suurin osa ihmisistä eivät edes huomaa vaikka pikkaisen näkyisikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      954
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe