Opiskelu homekoulussa

Apuakaivataan87

Olen ravannut lääkärissä jos jonkinlaisten vaivojen takia. Astmani on pahentunut, pahoja nivel- ja jännekipuja, iho-oireita, vuotohäiriöitä, pohjatonta väsymystä jne...

Opiskelupaikassa, jossa minun täytyisi työskennellä joka päivä, myös osittain vapaa-ajallani, on homeessa. Asiaa on hyssytelty siitä asti, kun aloitin opintoni. Joku sisäilmatutkimus siellä on tehty. Oppilaat ja opettajat sairastavat tasaiseen tahtiin.

Mitenhän pystyisin vaikuttamaan opiskeluympärostööni? Onko minulla oikeutta tietää tarkempia homelöydöksiä (homelajikkeita jne.)? Kiinnostaa erityisesti pahenevan astman, kipuoireiden ja gynekologisten vaivojen vuoksi. Lääkärit määräävät todella vahvoja kipulääkkeitä, jatkuvia tulehduksiin tarkoitettuja voiteita, jopa hormonihoitoja gynekologisiin ongelmiin. Olen aivan hajalla tästä oirekirjosta. Jos jollain on vinkkejä, miten minun kannattaisi toimia, olisin hyvin kiitollinen.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hometoipuja

Voit pelastaa itsesi ja vaihtaa koulua. Se on yksinkertaisin ja paras ratkaisu.

Tai voit jäädä ja sairastua aina vain pahemmin, saada useampia vaivoja. Voit jäädä kyselemään homelöydöksistä ja saada hullun maineen. Pahimmillaan voit menettää kaiken.

• Nosta-kytkintä

Jätä paskajauhajat vääntään vähätteleviä juttujaan.

• äläsairastutaitseäsi

Muuta en sano kuin vaihda koulua jos löytyy sellainen jossa ei hometta.
      Älä jää sinne sillä sairastut pahemmin koko ajan ja sairastaminen on yhtä helvet...
      Itse jatkoin ja jatkoin työtäni home paikassa ja sain astman sekä jatkuvan oireilun joka pahenee jopa siitä että joku ihminen haisee homeelle (vanhalle talolle).

• silli600

Missä koulussa olet ? Muutkin osaisi varoa tuota koulua.

• et_ole_yksin

Ei ne kipulääkkeet paranna. Voi kiesus. Noi sun kaikki oireet saattaa hellittää jos pääsisit terveisiin tiloihin.

Täällä käydään samaa painia: työ ja koti piloilla.

Jos sun koti on terve: kysy saatko tehdä välillä tehtäviä etänä kotona, edes muutaman päivän erissä, että voit testata miten olosi muuttuu?

Mä siirryin kotiin etätyöskentelyyn, kunnes kämppäkin meni kelvottomaksi. En tiiä mitä nyt pitäisi tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4062
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2921
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      890
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      876
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      114
      734
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      705
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      36
      697
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      647
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      645
    Aihe