Olin tässä viime viikonloppuna laivalla. Mulla on ollu vähän vaikeeta viimeaikoina. Näin siellä tytön joka oli raitapaidassaan jotain niiiin kaunista ❤ eli toisinsanoen rakkautta ensisilmäyksellä. Tuntu siltä että mun sydän suli ja kaikki huolet unohtu! Ainoa kontakti mitä oli, oli parin sekunnin silmäkontakti... Olen myös tosi ujo joten en sitten edes uskaltanut mennä puhumaan. Hävettää näin reisdun jälkeen :( Miten saisin otettua häneen yhteyttä? Kun en tiedä edes nimeä
laivalla...
10
<50
Vastaukset
- Aloittajaa
Ehdottakaa jotain
- Aloittajaa
- M-i-k-e-yMikko
Totuus:Olen pahoillani mutta ei ole oikeastaan mitään mahdollisuutta jäljellä nähdä kyseistä daamia enään koskaan. Tuollaisissa tilanteissa sitten seuraavalla kerralla puhut :). Onnea ensikertaan!
- Itken
Ja kiitos
- Eiiiiiii
;( ;(
Yks tuon kaltainen kokemus itsellä.
Ei voi muuta kuin elää ja unohtaa :(- Itkenn
;( :( ;(
- moiy
Jaa a. Luulenp ettäp sep onp nytp mahdotontap enääp saadap yteyttäp muttap allap keinojap.⬇
Tää kullostaa aika tyhmältä, mutta jos sulla on instagram niin koita hakeea, vaikka hausta jotain esim. #laivalla tai jotain tällästä ja selaat niitä kuvien käyttäjä jos vaikka sattuukin löytyyn.- Kiiiiiitoss
Kiitttooos
- yksinäinen-mies
Kuten olen aina tiennyt: seurustelu ei kannata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244