Passikuvat edullisesti?

sanna.34

Mistähän mahtaisi löytää edullisesti passikuvat Kuopiosta? Ei ainakaan monet firmat nettisivuillaan hintoja kerro, mikä saa odottamaan pahinta.

15

2729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • passportti

Rajalasta torin kulmalta.

• porttipassi

Millä kulmalla?

• mikä_on_edullinen
      • sanna.34

tunninkuva oli liian kallis. rajalasta en löytänyt hintaa.

• 15-18

Hae googlesta passikuva kuopio. Yksi tulos näyttää hinnan jo otsikossa. Tämä ymmärtääkseni on edullisimmasta päästä. Itse kävin muutama vuosi sitten asioimassa ja hinta oli sama.

• sanna.34

Hainkin sieltä, halvin mikä löytyi oli 15 €. Aukio-oloajat olivat siinä aika huonot.

• kalliasta

Ohoh, onpas kallista pari kameran räpsäystä. Niillä paikkakunnilla joilla sijaitsee Verkkokauppa.com -myymälä saa passikuvat yhdellä eurolla. Ei taida vielä Kuopiossa tosin olla, mutta onhan se melko kallista jos toisessa kaupungissa on 15-kertainen hinta..

• ha_loo
        kalliasta kirjoitti:

Ohoh, onpas kallista pari kameran räpsäystä. Niillä paikkakunnilla joilla sijaitsee Verkkokauppa.com -myymälä saa passikuvat yhdellä eurolla. Ei taida vielä Kuopiossa tosin olla, mutta onhan se melko kallista jos toisessa kaupungissa on 15-kertainen hinta..

Ei taida olla verkkokaupan päämyyntiartikkeli? Mieti hetki mitä verkkokauppa tekee ja mitä valokuvaamo tekee.

• Hyssshyssss
        ha_loo kirjoitti:

Ei taida olla verkkokaupan päämyyntiartikkeli? Mieti hetki mitä verkkokauppa tekee ja mitä valokuvaamo tekee.

No sama kai mikä artikkeli se on jos kerran toisaalla on 15-kertanen hinta samasta palvelusta. Ymmärrän valokuvausliikkeen pitäjän pelkotilan 15-kertaa halvemmasta kilpailijasta mutta ei se hyssyttelemällä ja vähättelemällä muuta sitä faktaa että kyseinen tuote on 15-kertaa halvempi muualla. Usein jopa vieläkin halvempi kun se hinta saattaa olla jossain valokuvaamoissa yli 20 euroa.

• Pihistin

Studio Liisassa maksoi 15 eur runsas vuosi sitten. Oli tuolloin edullisin vaihtoehto ja palvelu oli ystävällistä.

• suosittelen-tätä

Kirjaston vessassa on hyvät peilit ja saa rauhassa touhuta.

• ksjfsdkjfskljf

pässikuva löytyy joko peilistä tai eläintarhasta.

• suh71

Spottikuvassa maksoi 15€ ja ihan hyvät tuli. Maanantaisin taisi olla myöhään auki, kannattaa katsoa aukioloajat.

• wwwwwwwwwwwwww

Sairaat savolaiset...

• Maalta679

12 e 4 kuvaa ! Maalta hommasin passi kuvat ! Maaseutu matkailu avartaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe