Mut jätettiin

Poika13v

Mä tunsin yhen tytön jolta kysyin et haluisko se alkaa. Se sano joo ja me oltiin jonkin aikaa yhes. (Tosi vähän aikaa) Olin korvia myöten rakastunu siihen ja se sano et sekin rakasti mua. Myöhemmin se sano et se halus erota. Olin aika järkyttynyt vaikka en näyttäny sitä päällepäin. Se ei antanu mulle edes kunnon syytä miks se halus erota. Sitten myöhemmin samana päivänä se lähetti mulle tekstarin ja sano et se rakastaa mua. Kysyin et ollaaks me taas yhes ja se vastaa ei. Sen jälkeen olin ihan et MITÄ V*TTUA! Nyt oon aik surullinen ku mul on sitä niin ikävä mut samaan aikaan oon jotenki vihanen. En tietty haluu sille mitään pahaa mut jollain tasolla mä jotenkin haluun et siitä tulee tosi surullinen. Pystyn tietty jatkamaan omaa elämääni iha normisti enkä näytä kellekään mun surua. Kirjotin tänne koska halusin purkaa vähän. (Ja jollain tasolla haluun et se lukis tän ja tunnistais tän) Mun nimimerkistä voi nähdä et oon 13 joten en halua sit ketään valittajii jotka sanoo et ei se voi olla vielä aitoa koska mä oikeesti rakastin sitä tyttöä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khjhkjh

      "en halua sit ketään valittajii jotka sanoo et ei se voi olla vielä aitoa koska mä oikeesti rakastin sitä tyttöä"

      Voi kulta pien, ei faktat ole valittamista. :) Voi olla paha mieli, mutta kyl sä sitten isompana tajuat, että se oli vaan turha lelusuhde, eikä mitään sen kummempaa.

      • Poika13v

        Mä vittu mikään sun kultas oo! Iällä ei oo rakkauden kans mitään merkitystä. Oot varmaan ite ollu pienenä jossain lelu-suhteessa ja oot saanu huonon elämän kuvan. Mä oon paljon kypsempi kun kukaan Urpo joka luulee olevansa viisas koska on just täyttäny 18. Anna mulle ykskin syy miks 13v ei voi seurustella.


      • fdsfdfsd

        On sillä, tajuat sitten kun kasvat. Niin olen, näin lonkalta heitettynä joku 95% on lelusuhteissa ollut, juuri siksi tiedänkin mistä puhun.

        Urposta en tiedä, mutta enpä ole koskaan tavannut yhtäkään 13-vuotiasta, joka olisi kypsempi kun edes kukaan 15-vuotias, saatika 18-vuotias. Kypsä osaisi ilmaista asiansa ilman vittuja ja urpotteluja. Mutta muistan kun minäkin 13-vuotiaana olin kovasti sitä mieltä, että olen iso ja fiksu poika, varsinkin vanhemmat oli tyhmiä. Nyt tietää vähän paremmin.

        En ole missään vaiheessa sanonut, ettei 13-vuotias voisi seurustella. Voi 8-vuotiaskin seurustella, se että ymmärtääkö se 8-vuotias siitä seurustelusta mitään onkin sitten aivan eri asia.


    • 4aa

      Vaikuttaa hieman siltä että eksyi ei oikein vaikuta tietävän mitä haluaa. Omasta kokemuksesta uskon että teininä voi rakastaa ja rakastua palavasti.

      • Poika13v

        Hyvä et ees joku ymmärtää.


      • 13v

        Mäkin oon sun puolella B)


    • Uskon et olit iha oikeest rakastunu mut ite luulen et toi tyttö oli player, epävarma tai sit sil tuli joku ongelma muun elämän kanssa :(
      Mun mielest sun pitäs kysyy silt vielä et onks kaikki hyvin tai et miks noin kävi. Onnee siihen :)

      • Prrr.r

        Toisaalta tuo on aika perustapaus, "aletaan olee" -> hyvällä tuurilla ei edes nähdä tyyliin vapaa-ajalla. Sit ihastutaan vähän väliä uuteen, erotaan tuosta vaan, koska "emmä enää tykkää susta".

        Harvemmin peruskouluikäiset tietävät mitä haluavat tai ymmärtävät tunteitaan. Ihastutaan ja sekoitetaan se rakkaudeksi ja vuosisadan rakkaustarinaksi. Siinä selkeä syy sille, miksei nuo suhteet yleensä kestä kun jotain viikkoja tai hyvällä tuurilla joitain kuukausia, ja sitäkin pidetään pitkänä aikana, vaikka se ei ole yhtään mitään.

        Plussaa toki se, että vaikka noilla suhteilla ei yleensä ole mitään tekemistä ns. oikeiden suhteiden kanssa, niin niistäkin voi jotain oppia tulevaa varten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4773
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      224
      2696
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2053
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      61
      2030
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1774
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      186
      1400
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1244
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      995
    9. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      145
      987
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      941
    Aihe