Kusaamiseni

Matti51515

Nimni on matti. Minua on kisattu jo kaun vakavavan lukihäiröni vuoksi. Oen 15v ja menn 9lk. kAverni haukkvat minua autistiski ja muuksi koko elimeni ajan. Olen suunnitellut itsemuhaa jo monta kertaa ja oln viilelyt. Minula ei ole kavereta joten itsun ktona. Isäni on aklohomisti joka lyö minua ja äitni kuoli (joka on yksi syy masenusen). Apua.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti51515

      en snanut nukutua jotne teäin tän

    • Voisitko antaa numerosi niin voin pyytää sua käymään mun tykönä vaikka muutamalla kaljalla tai jotain?

      Näin kirjaimilla on vaikea auttaa

      • Matti51515

        En juo kljaa koka en halua pilalta makasaani


      • Matti51515 kirjoitti:

        En juo kljaa koka en halua pilalta makasaani

        Noh voin mä sulle jotain muutakin tarjota, vaikka aterian jossain ravintolassa?


    • Hei Matti.

      Ikävää tuo miten muut kohtelevat sinua. Toivottavasti koulussasi opettajat ja kotona vanhempasi tietävät tilanteesta, jossa elät. Elleivät, kerro heille. Kun viiltelet itseäsi ja mietit jopa itsemurhaa, sinun kannattaa myös pyrkiä pääsemään jonkun ammatti-ihmisen juttusille, vaikkapa terveyskeskuksen psykologin luokse tai käy puhumassa koulun terveydenhoitajalle. Voisit ehkä löytää uusia tuttuja, jostain vertaistukiryhmästä, jossa ei ketään kiusata.

      Tsemppiä sinulle,
      Pirkko-pappi

      • moiy

        Vittu toi on feikkiä. Ei toi matin kertomus oo totta.


      • ebyn

        Mistä tiiät että on?


      • JaaettäkusaamistaxD

        No hei noi kirjoitusvirheet xD Kato nyt tota otsikkoa ja..


      • lukinero

        Hei haloo selvennykseksi et jos on lukihäiriö niin kirjaimet pomppii silmien eessä ja samalla kirjotusvirheitä tulee.Ymmärsin hyvin mitä ap.kirjotti.


      • jumalanpalvoja

        Vertaistukiryhmästä? Tarkoitit kai mielisairaalasta?


    • näin-se-menee

      Koulukaverillani aikanaan oli lukihäiriö.
      Mutta hän oli muuten luokkamma paras oppilas.
      Lukihäiriö voi olla hyvinkin etevillä ihmisillä .

    • friend.bneirf

      Toivottavasti löydät joskus ystäviä.
      En osaa auttaa. :( tsemppiä!

    • foley

      Koulun pitää puuttua tähän kiusaamiseen ja tarvit myös tukea lukihäiriöön miten koulu on tämän asian huomioinut?lukihäiriö ei ole sairaus.sairaita on ne kiusaajat.jonain päivänä sä oot pomo töissä ja ne kiusaajat jotain luusereita,ne ei pitkälle pötki elämäs.tietääkö ope tai reksi tästä niillä on velvollisuus auttaa.kiusaamises pitää olla nollatoleranssi koulus ja vapaalla.tosi kurja jos fatsis lyö se on rikos tajuaako sitä?voi kunpa voisin auttaa jotenkin..voimia sulle.pysy lujana ja pyydä apua.

    • Kiusattu1

      Matti minuakin on kiusattu lukihäiriö vuoksi todella paljon mutta se meni joskus ohi.

    • Lukihyöäräinen_myös

      Tämä keskustelu on tyäsi torli. Oeln sitä miältä etä Suomi24 henilköt saiasit poitsaa tämän keskestulen. Keksutselu luokaa oikeita vanmasiä niiknun munia. itselnäti totediin lukhäyriö kuusivuona.

    • Teinityttökiusaaja

      Jaa että koko elimesi ajan haukuttu autistiksi? :DD Vittu mikä pelle. Ansaitset tulla kiusatuksi. Tapa vain itsesi, tollasta homoa ei kaivata yhteiskunnan taakaksi. Ethän sä pysty ees töitä tekemää ku mistää et saa vittuakaa selvää XDDDDDDDDD

      • Ethän sinäkään saa mitään töitä kun noin huonoja käytöstapoja on opetettu sinulle.
        Herjaat,yllytät, alistat...
        Oletko ajatellut että jotka sinulle näitä turhia kiusaamis muotoja opettavat eivät välitä sinusta pätkääkää.


      • hhhhhhhhh
        moraalinvartija kirjoitti:

        Ethän sinäkään saa mitään töitä kun noin huonoja käytöstapoja on opetettu sinulle.
        Herjaat,yllytät, alistat...
        Oletko ajatellut että jotka sinulle näitä turhia kiusaamis muotoja opettavat eivät välitä sinusta pätkääkää.

        Sulle tiedoksi, että tää on trolli


      • 3456465

        Noni kannattaahan se alkaa tuollaisia huutelemaan. Tyhmä kun olet ja kuvittelet että pysyt anonyyminä. Joo, tein jo IP-checkin ja tiedän nimesi ja missä asut.


      • ebun
        3456465 kirjoitti:

        Noni kannattaahan se alkaa tuollaisia huutelemaan. Tyhmä kun olet ja kuvittelet että pysyt anonyyminä. Joo, tein jo IP-checkin ja tiedän nimesi ja missä asut.

        Kerro meillekin salaisuutes et miten sait IP:n selville?


    • Tahdon kertoa, yleensä ongelman ratkaisemiseksi tarvitaan henkilö joka kärsii ongelmista. Henkilö itse parhaiten auttaa itseänsä ja muita kyseisen ongelmasta kärsivää etsimällä ratkaisu. Meidän on syytä pitää itsemme elossa että saavutamme onnen ratkaisemalla pulmat. Olen hyvin ylpeä sinusta ja kiitollinen jos ratkaiset erilaisten ihmisten sosiaaliset ongelmat. Miksi juuri me joudumme uhreiksi ja miten estämme ne.

    • Jooooooooooohj

      Hei Matti ketään ei kiinnosta :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe