News 2000. The new politicis

2000News

Evening from Lasse Bergman.

Liiallinen vallan keskittyminen yhteen paikkaan ei tue ekologista kasvua. Globaalissa valtiossa pitää olla laskettuna paljonko tietynlainen maapohjalaatu kestää kuormitusta: liikennettä, päästöjä, eläinten hyvinvointia, rakentamista, vesistöjen puhtaanapito. Jokaisen Maa Äidin sektorin on tuotettavaa tietty määrä happea tietyssä ajassa. Jokaisen sektorin on tuotettavaa tietty määrä raaka-aineita, luontoa, kulttuurin kulutus pääomaa, ihmisten lukumäärää, hyvinvointia ym. Hyvinvointi voimme jakaa asteikoilla eri tasoihin, riippuen geologisesta, kulttuurisesta ja globaalisesta tarpeesta. Toiset tarvitsevat tai tahtovat vähemmän kuin toiset. Pitää tuntea jokaisen sektorin maksimit ja minimit. Keskiverto on edullinen ihmisen hyvinvoinnin kannalta. Lasketaan kulutuksen suhde ekologiseen jatkuvan kehitykseen kauas eteenpäin. Luodaan pitkälle tähtäimelle ulottuvia suunnitelmia kuten avaruuden valloitus.

Valta pitää jakaa. Päätöksen teko kerää ympärilleen sosiaalitoimijoita, jotka imevät lähiseudut tyhjin. Valta pitää jakaa. Uusi teknologia auttaa. Kommunikaatiovälineet edesauttavat tiedon kulkua. Päätöksen teko, kansan äänestys kansaa koskevissa kysymyksissä siirtyy demokraattisemmalle tasolle kun enemmistö voittaa. Jokaisen kodissa on yhteiskuntapalveluautomaatti "ohjaamo", jossa kaikki tarvittava tiedonpito globaaliin maailmaan. Muuten on samoja käytäntöjä kuin nykyisin, jossa tieteen tuntijat päättävät tieteen asioista ja taiteen tuntijat taiteesta ym. Yleistä asiaa koskevat kysymykset ratkotaan yleisesti.

Logistiikan ihanne on ekologiaa, saastettomuus - melut, valot, myrkyt, liikkeet - niitä pitää minimoida. Logistiikka vähentää ja siirtyä omavaraisuuteen. Kotituottovälineet vaatteista, ruokaan, lämmön tuotosta ja rakentamiseen ja lääkäripalveluihin. Lähiöpolitiikka on tärkeä.

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
        Ikävä
        179
        1682
      2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
        Ikävä
        108
        878
      3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
        Ikävä
        58
        735
      4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
        Ikävä
        207
        634
      5. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
        Ikävä
        91
        623
      6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
        Ikävä
        133
        618
      7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
        Ikävä
        48
        566
      8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
        Ikävä
        50
        548
      9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
        Suhteet
        37
        536
      10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
        Ikävä
        15
        520
      Aihe