Hei,
Olen netistä etsinyt neuvoja em. ongelmaan, mutta kun en ole tietsikkanero, niin voisiko joku ystävällisesti neuvoa yksinkertaisen ja helpon konstin.
Käytössäni on win7, joka aiemmin tunnisti lumian, mutta ei enää. Olen yrittänyt monta kertaa siirtää kuvia puhelimesta koneelle, ja tuurilla (?) n. kuukausi sitten läppäri tunnisti puhelimen ja sain siirrettyä kuvat koneelle. Sitä ennen läppäri herjasi/herjaa edelleen USB on vikatilassa eikä tunnista sitä. Käytän alkuperäistä puhelimen mukana tullutta USB johtoa ja tänään ostin uuden, mutta läppäri herjaa edelleen tai ei reagoi millään lailla.
Olen kokeillut myös toisella koneella, jossa on win8, ei onnistu silläkään.
Muistitikut toimii ko. USB:ssa ja puhelin kyllä latautuu samassa USB:ssa. Läppärissä on 3 USB porttia, mutta kaksi niistä ei reagoi mitenkään ja yksi siis herjaa vikatilaa.
Olen liittänyt puhelimen suljettuna läppäriin ja puhelin käynnistyy, mutta läppäri ei tunnista sitä.
Läppäriin ja puhelimeen on kaikki päivitykset tehty, jotka automaattisesti on tarjottu.
Onko jotain yksinkertaista konstia saada homma toimimaan, vai yritänkö vaan sitkeästi, jos jossain vaiheessa tuurilla läppäri tunnistaisikin puhelimen.
Läppärit ei tunnista Lumiaa1020
11
<50
Vastaukset
- ukkolumessa
Lumiasta ei ole sitten minkäänlaisia kokemuksia mutta yleensä tehdasasetusten palautus korjaa laitteista yhtä sun toista häikkää joka niihin on jostain tullut.
- fdsafdsa
Vaikea sanoa. Lähtisin ehkä siitä, että sammuttaa puhelimen ja käynnistää uudelleen ja kokeilisin sitten. Jos ei auta, niin päivittää USB-ajurit tietokoneesta ja kokeilee toisella johdolla.
- hankalapäivittää
Ajureita ei pahemmin voi päivittää koska laite on ns "plug and play" samalla tapaa kuin Android laitteet.
- M-Hiomapaperi
Oletkos sitä puhelinta koskaan hionut hiomapaperilla?
- kannynen
Osta Android-puhelin ja Lenovon tietokone. Sitten kaikki toimii täydellisesti maailman taapiin saakka.
Noin http://s1124.photobucket.com/user/Toni_Smolander/media/Nokia Lumia 1020_zpsdsdey9lr.jpg.html?sort=3&o=0
Ne jää tuollaiseksi huutomerkiksi mutta toimivat kun tuo lumian kuva tulee tuonne alas- tietotaidoton
Hei,
Kiitos neuvosta, mutta laitehallintaan ei tule muut laitteet -kuvaketta. Läppäri herjaa USB-laite on vikatilassa, eikä Windows tunnista sitä. Sama USB portti kuitenkin toimii mm. muistitikun kanssa. Olen kokeillut kaikki mahdolliset USB portit, joka läppäristä löytyy, mutta lumia ei näy eikä kuulu. - yleinenongelmaon
tietotaidoton kirjoitti:
Hei,
Kiitos neuvosta, mutta laitehallintaan ei tule muut laitteet -kuvaketta. Läppäri herjaa USB-laite on vikatilassa, eikä Windows tunnista sitä. Sama USB portti kuitenkin toimii mm. muistitikun kanssa. Olen kokeillut kaikki mahdolliset USB portit, joka läppäristä löytyy, mutta lumia ei näy eikä kuulu.Unohda koko homma ja siirrä tiedostot vastedes pilvipalveluiden kautta. Lumia malleissa on esiintynyt tätä usb ongelmaa aika usein.
- KKKfgv
Pidäthän puhelimen aloitusnäytössä kun liität sen? Mikäli pääsykoodi on antamatta eli puhelin on lukittu, ei koneelta pääse tietoihin (hyvä niin) käsiksi.
Tuollainen löytyi " USB-laite ei toimi, tai Windows ei tunnista sitä
Kokeile seuraavaa: Irroita laitteen USB-johto ja yritä uudelleen. | Kokeile toisella USB-johdolla (varsinkin jos Windows ilmoittaa laitteen olevan vikatilassa) | Poista laitteen ajurit laitehallinnasta, sekä poista tiedosto "infcache.1", mikä löytyy kansiosta "C:\Windows\inf". Irroita laitteen johto, ja kytke uudestaan."
http://www.eerojaaskelainen.com/index.php?id=178
En tiedä onko apuja tuosta ja jos tuo tiedosto löytyy ja poistat sen niin sen saa roskakorista takaisinkin- KKKfgv
Aiheesta on aika kattava artikkeli MS:ltä itseltäänkin:
https://support.microsoft.com/fi-fi/kb/2749484
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463