Olen ostanut lentoni enimmäkseen Supersaverilta viiden vuoden ajan, mutta nyt lisämaksuissa ja asiakkaiden kusettamisissa on tullut kova raja vastaan.
Lentoyhtiöiden omilla sivuilla hinnat ovat tapissa ja kaikki yhtiöt eivät halua myydä lentojansa. Esim Cathayn sivuilta ei pysty ostamaan lentoja Helsingistä Japaniin, vaikka mm Supersaver kauppaa Cathayn kyytiä Japaniin. Kylläkin syöttölennolla Finnairin operoimana, mutt CX-lipuilla.
Mistä ostaa edulliset lennot?
4
155
Vastaukset
- Annemaryja
Täällä muutama vinkki, lähinnä ostoajankohdan suhteen, miten metsästää mahdollisimman halpaa lentolippua: http://www.rantapallo.fi/samppanjaamuovimukista/2015/07/29/kuinka-loytaa-halvin-lentolippu/
- Setäsmies
Luetun ymmärtäminen? Kysymys oli että mistä, ei milloin.
- tietenkinmiettisit
Setäsmies kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen? Kysymys oli että mistä, ei milloin.
Suoraan lentoyhtiöltä ilman välikäsiä. Välikädet ottaa aina rahaa "palveluista"
- FFF26
FFF26 havaintojen mukaan lentoyhtiöiden omilta sivuilta saa aina kalleimmat lennot. Samat lennot on saanut halvemmalla nettimatkatoimistojen kautta. Ruotsalaiseen yritysryppääseen kuulvien nettimatkatoimistojen tilanne on muuttunut kun hintoihin on ilmaantunut jopa useita erilaisia lisämaksuja joita ei voi välttää.
Hyvä ja edullinen nettimatkatoimisto hausssa. Ei saa olla ruotsalaista ticket-konsernia/yritysrypästä, jotka tunnistaa palvelupaketin keskenään samanlaisista mainoksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830