Tyttäreni lähti ensimmäistä kertaa ulkomaille ilman valvovaa silmääni ollessaan 17-vuotias. Matka suuntautui Kreikkaan ja siellä hän harrasti seksiä Antonio nimisen albaani-miehen kanssa. Minä maksoin matkakulut ja seuraksi hänelle lähti eräs hänen huorakaverinsa.
Poikani lähti 17-vuotiaana myös kustantamalleni reissulle etelään. Paikalliset tytöt paijasivat hänen päätään ja nauroivat päin naamaa ja siihen se jäikin. Ei saanut poika pillua vaikka sisarensa esimerkin perusteella kuvitteli että seksi kuuluu automaattisesti osana nuorten ulkomaanmatkoihin. Varmasti olisi tehnyt mieli päästä panemaan ja nyt häntä vituttaa kovasti.
Myös vaimoni on käynyt nuorena huoraamassa tummien miesten kanssa etelässä.
Minä olen aisuri Timo Nastolasta
aisuritimppa
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735