itsensä paljastaja

ohiajajajjj

Torlahden levähdyspaikalla on vuosikaudet paljastellut itseään vanhempi ukko. Liikkeellä hopenharmaalla hlöautolla. Mennä kesinä näkyi tosi usein, tänä kesänä olen nähnyt pari kertaa. Ukko pitää muniaan käsisään, ja tietysti toivoo, että hänet huomataan. ja kyllä hänet onkin huomattu, poliisi ei vissiin ole koskaan sattunut paikalle, eikä kukaan ole ilmoittanut. Keskenään vaan ihmiset naureskelevat äijää. Olisi aika saada ukko kuriin, en halua, että lapset näkevät äijän puuhissaan.

41

1620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjaliisaanneli

      Pitäneepä pistäytyä paikalla katsastamassa että miltä munat näyttää.

    • pyhärannankingi

      Taas jotain urbaanilegendaa. Päivittäin ajan ainakin 2 kertaa ohi jo 20 vuoden ajan, eikä ikinä oo tämmöistä näkynyt. Lienee taas jotain pyhämaalaisten juttuja ;)

    • Kettelinkuningas

      Joku asuntoauto siinä jatkuvasti on parkissa. Mitähän siinäkin mahdetaan myydä ?

    • vehkeet_esil

      Munan näyttäminen tuo iloa elämään

    • reklaami

      Taitaa olla aloittajan oma mainos.

    • reklaami

      Taitaa olla aloittajan oma mainos

    • Eivoiolla

      Miten voi olla itseään vanhempi ukko ?.... Eiköhän ole itsensä ikäinen :-)

    • miiiiiiiiiinnnnn

      Eräs taksinkuljettaja ainakin naureskeli, että onhan tuo tullut nähtyä useampaan kertaan. Eli ei ole legendaa, vaan totisinta totta. ja Pyhärannan kingille tiedoksi, että totta se vaan on. Kun tulet Ugista Torlahteen päin, niin vasemmalla levähdyspaikalla ukko muniaan ulkoiluttaa. Paikka on vähän piilossa tieltä, mutta silti äijä näkyy senverra, että saa tyydytyksensä.

    • Näyteikkunaostos

      Voisihan siinä myydä samalla kanankin munia!

    • saabkulkeeviel

      Onko sil iso vai joku pien lerppu? Taidan käydä tänään kattelemas klo 14-15 aikaan

      • sennäinvaan

        oliko se hopeen värinen farmari auto?


    • haluunähdä

      Mahtaako viel näytellä? Tulis mun auton viereen ja tekis loppuun asti kun tänään aattelin käydä kattelemas

    • jarkkomuna

      Kevät tulee ja munat esiin

    • pyhärannankingi

      Eiipä oo vieläkää mitää paljastelijaa näkynyt, joten varmasti on pyhämaalaisten juttuja. :D

    • NewRaideri

      Jumankekke kyl se oli talvellakin lumituiskus karvalakki pääs. Vidy sekopääpyhämaankingi

    • Mörkki

      Jos tämä vyöry jatkuu, ja uudet suomalaiset alkavat valtaamaan tilaa itselleen, niin Pyhämaa on hyvä paikka vetäytyä. Sillat vaan poikki ja vartijat rannoille, niin sinne ei sivullisia tule.

    • pyhärannankingi

      Eipä ole paljastelijaa vieläkään näkynyt. Ja mahtaako näkyäkään?

    • NewRaideri

      Siel se joka tiistai aamupäivä. Ja mählä lentää

    • KarvaKanki

      Mistä tiedät,ootko joka tiistai kytiksel?

    • NewRaideri

      Olen. on aika kaunista katsottavaa. Suosittelen. Pyhämaan kingi imee sitä silloim tällöin

    • lapsetttt

      Kuvatkaa spermasyöksy

    • Blackrane

      Anna sposti mihi laittaa syöksy.

    • etissituristi

      Menempä kattoo sinne noin klo 10-11 aikaan jos haluis vaikka mun tissien väliin laittaa. kun turistina täällä ajelen.

      • Saisko huomen iltana noin kuuden aikaa?


      • atissituristi

        Eipä näkynnä ketään 10-11 aikoihin,piti tyytyä omaan käteen.


    • Autoilija250kmh

      Joku iso munainen mies oli siellä eilen nojailu puuhun ja vemputti... Perus pyhämaan idiot.

    • HarmaaSkoda

      Mulla on kauhee aisa. Kiva vilautella sitä. Kuin käärmenäyttelyssä ois.

      • Näytätkö mulle sitä?


      • NuoriTummaBodaaja

        Panen sua perseeseen...


    • Aamulenkkeilijä

      Lämmin syksy ei näköjään estä vilauttelemasta... Ol muute iso näin miehen näkökulmasta. Hyisatanaaa

    • Anonyymi

      Oli tänäänkin paikalla kun ajoin ohi.

    • Anonyymi

      Siellä se kingi

    • Anonyymi

      Kevättä ilmassa kun nyt jo paljastelee

    • Anonyymi

      Mikäs se asunto-auto joka jatkuvasti siinä toisella puolella p-paikalla? Myykö siellä venäläiset kanat itseään?

      • Anonyymi

        Mihin aikaan auto siellä yleensä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan auto siellä yleensä on?

        Eilen hänet bongasin santtiosta housut kintuissa... noo aikamoinen peli siellä näkyi olevan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko sama vemputtaja käynyt potkimassa postilaatikonkin nurin?

    • Anonyymi

      Tulin vaan kattoo ku jodelissa mainittiin :D

    • Anonyymi

      Sanan legendan levittäjä keksii näitä juttuja joka pikkukylästä eli taitaa olla jo 10v.sulla menossa,ellet vihaa jotain tyyppiä noin kovaa et pitää juttuja keksiä ,sillä olen ajanut siitä 4 krt päivässä ja ei siinä ole kukaan

    • Anonyymi

      Näin tänään kevät auringossa ukon muna kädessä, tää ei ollutkaan legendaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe