itsensä paljastaja

ohiajajajjj

Torlahden levähdyspaikalla on vuosikaudet paljastellut itseään vanhempi ukko. Liikkeellä hopenharmaalla hlöautolla. Mennä kesinä näkyi tosi usein, tänä kesänä olen nähnyt pari kertaa. Ukko pitää muniaan käsisään, ja tietysti toivoo, että hänet huomataan. ja kyllä hänet onkin huomattu, poliisi ei vissiin ole koskaan sattunut paikalle, eikä kukaan ole ilmoittanut. Keskenään vaan ihmiset naureskelevat äijää. Olisi aika saada ukko kuriin, en halua, että lapset näkevät äijän puuhissaan.

32

380

Vastaukset

• Pitäneepä pistäytyä paikalla katsastamassa että miltä munat näyttää.

• Taas jotain urbaanilegendaa. Päivittäin ajan ainakin 2 kertaa ohi jo 20 vuoden ajan, eikä ikinä oo tämmöistä näkynyt. Lienee taas jotain pyhämaalaisten juttuja ;)

• Joku asuntoauto siinä jatkuvasti on parkissa. Mitähän siinäkin mahdetaan myydä ?

• Munan näyttäminen tuo iloa elämään

• Taitaa olla aloittajan oma mainos.

• Taitaa olla aloittajan oma mainos

• Miten voi olla itseään vanhempi ukko ?.... Eiköhän ole itsensä ikäinen :-)

• Eräs taksinkuljettaja ainakin naureskeli, että onhan tuo tullut nähtyä useampaan kertaan. Eli ei ole legendaa, vaan totisinta totta. ja Pyhärannan kingille tiedoksi, että totta se vaan on. Kun tulet Ugista Torlahteen päin, niin vasemmalla levähdyspaikalla ukko muniaan ulkoiluttaa. Paikka on vähän piilossa tieltä, mutta silti äijä näkyy senverra, että saa tyydytyksensä.

• Voisihan siinä myydä samalla kanankin munia!

• Onko sil iso vai joku pien lerppu? Taidan käydä tänään kattelemas klo 14-15 aikaan

• oliko se hopeen värinen farmari auto?

• Mahtaako viel näytellä? Tulis mun auton viereen ja tekis loppuun asti kun tänään aattelin käydä kattelemas

• Kevät tulee ja munat esiin

• Eiipä oo vieläkää mitää paljastelijaa näkynyt, joten varmasti on pyhämaalaisten juttuja. :D

• Jumankekke kyl se oli talvellakin lumituiskus karvalakki pääs. Vidy sekopääpyhämaankingi

• Jos tämä vyöry jatkuu, ja uudet suomalaiset alkavat valtaamaan tilaa itselleen, niin Pyhämaa on hyvä paikka vetäytyä. Sillat vaan poikki ja vartijat rannoille, niin sinne ei sivullisia tule.

• Eipä ole paljastelijaa vieläkään näkynyt. Ja mahtaako näkyäkään?

• Siel se joka tiistai aamupäivä. Ja mählä lentää

• Mistä tiedät,ootko joka tiistai kytiksel?

• Olen. on aika kaunista katsottavaa. Suosittelen. Pyhämaan kingi imee sitä silloim tällöin

• Kuvatkaa spermasyöksy

• Anna sposti mihi laittaa syöksy.

• Menempä kattoo sinne noin klo 10-11 aikaan jos haluis vaikka mun tissien väliin laittaa. kun turistina täällä ajelen.

• Saisko huomen iltana noin kuuden aikaa?

• Eipä näkynnä ketään 10-11 aikoihin,piti tyytyä omaan käteen.

• Joku iso munainen mies oli siellä eilen nojailu puuhun ja vemputti... Perus pyhämaan idiot.

• Mulla on kauhee aisa. Kiva vilautella sitä. Kuin käärmenäyttelyssä ois.

• Näytätkö mulle sitä?

• Panen sua perseeseen...

• Lämmin syksy ei näköjään estä vilauttelemasta... Ol muute iso näin miehen näkökulmasta. Hyisatanaaa

• Oli tänäänkin paikalla kun ajoin ohi.

• Siellä se kingi

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      109
      3679
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      173
      3625
    3. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      77
      2684