Ostin veljekset keskiseltä tuollaisen hitsikoneen ydintäytelangalla. Nyt jo hitsattu sängyn rautakehikkoa, ruohonleikkuria ja mönkijää, ja hyvin pysyy. Hintaa oli vaatimattomat 99€. Onko muilla kokemuksia ko. Laitteesta?
axxel-valovirtahitsi.
harrihitsari
4
199
Vastaukset
- Seppo999
Ei.
- hitsinkone
On. Hitsi pysyy kunnes irtoo. Mutta niin se muillakin hitseillä.
- kotinikkari
Onkohan sama kuin Biltema 139e kone? Mulla on se ja hyvä pikkuhommissa. Ei paljon tartte tehdä niin on jo hintansa tienannut: on hitsattu ruohonleikkurin pyörät kiinni ja traktorissa ja pakussa jotain pientä.
- taneaho
Minulla on ollut yli 10 vuotta ydinlanka hitsauslaite. Olen hitsannut lukemattomat autonpellit. Viimeksi nyt kesällä vaihdoin Transitin etulokasuojan ym. Hyvin on toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809