13v pojan ylipaino

PojanYlipaino

Hei. Elikkä äitinä olen huolissani poikani ylipainosta. Hän painaa 76.9 kiloa ja on 179 cm pitkä. Mikä olisi hänelle helpoin ja nopein tapa pudottaa painoa 10-20 kiloa?

34

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terkarille

Veikkaan että et ole pojan äiti, vaan poika itse. Mene terkkarisi juttusille. Nopealla laihdutuksella kilot tulevat takaisin!

• PojanYlipaino

Näet lävitseni

• PojanYlipaino

Ja terkkarille en mee

• PojanYlipaino

Ja terkkarille en mee. Ei sen laihdutuksen nyt nopea tarvitse olla, kunhan ei vaan mene vuosia.

• 5634563456

Öö 179cm ja 76kg? Ei kovin ylipainoiselta kuulosta.. Itse olen 16v, 183cm ja painan 110kg eikä ylipainoa ole. Salilla on vain tullut raadettua paljon

• PojanYlipaino

Se on kyllä lasten painoindeksin mukaan 12 kiloa ylipainoa.

• PojanYlipaino

Oon tehy näitä netin juttuja jo kukauden enkä oo laihtunu kiloakaan...

Syö/Juo: Puolita annoskoko
      Syö tilalle kasviksia
      Ruisleipää Juo melkein pelkästään vettä
      Vihanneksia Ei karkkia/sipsiä/limsaa
      Kasviksia Kuntoile ainakin vähän
      Hedelmiä Limsan sijasta vissyä
      Teetä
      Hunajaa 1-3 kertaa päivässä vatsalihaksia 5-10 minuuttia
      Smoothieita 1-3 kertaa päivässä kyykkäyksiä 5-10 minuuttia
      Vettä Kerran päivässä lenkille 10-20 minuuttia
      Maitoa
      Maitotuotteita

Älä syö/juo:

Pastaa
      Riisiä
      Spaghettia
      Vaaleaa leipää
      Pullaa
      Sämpylää
      Karkkia
      Sipsiä
      Suolaisia ruokia
      Sokerisia ruokia

• Höpö höpö, se on ihan sama mitä syöt, kunhan kulutat enemmän kaloreita kuin syöt. Laske kehosi lepoaineenvaihdunta (googleta) ja lisää siihen liikkumiseen kuluvat kalorit. Seuraavaksi punnitset syömäsi ruuat ja lasket joko netin kalorilaskurin avustuksella tai omatoimisesti paljonko syöt ja varmistat ettet syö enempää kuin aiemmin laskema kulutuksesi. Näin paino tippuu vaikka söisit karkkia koko kalorimäärän edestä. Karkkia syömällä tosin nälkä ei pysy loitolla ja homma tulee vaikeammaksi, eli kannattaa pysytellä proteiinipitoisten ruokien parissa, koska ne pitävät nälkää paremmin loitolla.

• PojanYlipaino

Jahas... Suomi24 tuhos mun kommentin

• 99292

Mä kokeilin tota paino laskuria ja olen 158cm pitkä,60kg ja olen 13 sekö olen tyttö.
      Paino laskutus sanoi että 55kg mulle ois normaali paino eli 5kg pois pitäis saada,miten?

• Kissanlaatikko

Syö vaalean leivän sijasta ruisleipää.
      Syö paljon vihanneksia kasviksia ja hedelmiä.
      Puolita annoskoko.
      Juo paljon maitoa ja syö maitotuotteita.
      Sekoita veteesi ja teehesi hunajaa.
      Älä syö karkkia tai sipsiä.
      Älä juo limsaa. Juo vaikka vissyä korvikkeena.
      Vältä ylimääräistä suolaa ja sokeria.
      Korvaa riisi/spaghetti/pasta perunalla.
      Tee muutama kerta päivässä jotakin todella työlästä muutaman minuutin ajan

• rohmatti

Karsi herkut ja turha napostelu pois. Paino putoaa, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Mutta nälkälakolle älä ala!

• PojanYlipaino

Normaalisti en liiku melkein ollenkaan. Olen vain kaiket päivät tietokoneella... Pitäisikö liikkua vähän enemmän? Vai onko liikunnalla edes väliä?

• grim_reaper_girl

Sulla on anoreksia. Itse oon 185cm pitkä 17v tyttö ja painan 89kg. En ole ylipainoinen, sillä en ole muutenkaan mikään balleriina. Mä sanon että älä ala laihduttaa. Sä oot musta vähän alipainoinen. Pojat yleensä painavat enemmän kuin tytöt. Ja pituuteesi nähden olet hoikka, ainakin noiden kilojen perusteella.

• PojanYlipaino

Taidat olla joku trolli...

• grim_reaper_girl
        PojanYlipaino kirjoitti:

En ole trolli. Että mitä kysyt sitten mielipidettä.

• jätkä92
        PojanYlipaino kirjoitti:

Ei kannata kaikkea trolliksi leimata. Olen samaa mieltä nimimerkki grim_reaper_girl kanssa. Sulla on anoreksia, jolloin näet itsesi läskinä vaikka oikeasti olet normaali.

• PojanYlipaino

Vau. Tehokkaampaa ku oletin. Näil mä oon laihtunu 1,1 kiloo. Taitaa olla vähän vaarallista...

• poika.alle18v

Mitä ihmettä ? Ei tosiaan ole ylipainonen (voi olla laskurin mukaan) mutt se on täyttä kusetusta, jos on vankkarakenteinen ja lihasta on jonku verran voi olla helposti tuon painoinen. Itse olen 165 ja 75kg et revi siitä, kunto on hyvä, lenkkeilen säännöllisesti ym. :)

• PojanYlipaino

Kyllä se vaan on. Lihasta ei ole niin ollenkaan ja vatsamakkaratkin on valtavat. Kaksoisleukakin löytyy ja lihas vaan löllyy.

• PojanYlipaino

Elikkä mitä luultavimmin nekin lihakset mitä luulen omistavani ovat pelkkää läskiä. Olen aikamoinen punkero ja pehmeä kuin pehmolelu.

• Vitunmäntti

Ei huolta asiaan. Jos hän painaisi 76.91 kiloa niin sitten kiljuisin paniikissa.

• Poika13v158

Oon joku 158cm ja 38-40kg, olen siis poika. Ja juu olen laiha mut en ole kuitenkaan ihan luikku kun harrastuksien myötä voimaa jaloissa sekä käsissä.

• PojanYlipaino

1,6 kiloo oon jo laihtunu! :3

• Shamaani9000

Ja nyt siitä leivästä; ei sitä nyt kannata vetää muutenkaan se muuttuu vatsassa sokeritärkkelykseksi ja aiheuttaa turpoamista.

• PojanYlipaino

O.o

• Blah

Ei huolta. Eräs ystäväni on samanikäinen kuin sinä, on 152 pitkä ja painaa 92 kiloa...

• Jdbslsnvdcfösls

HA, LÄÄÄÄÄSKI

• Blah

Jeh

• PojanYlipaino

1,9 kiloo menny

• Nzifröel

Kuulostaa sillee normipainoseltspaitsi kysees voi olla et oot pelkkää läskiä ei yhtää lihasta, alat syömää kunnon ruokaa jätät limut ja karkit ja kävelet vaikka joka päivä 90 minuutin lenkin, voit toki juostakki muttta kävelle helppo alottaa. Sitte alotat myös voimaharjottelun että tuleee. Lihasta.

• PojanYlipaino

Kitsis. 100% läskiä on

• Punttiss

Rupea treenaamaan fyysistä kroppaa esim punnerruksii yms.

• 55-55

Noin pitkäks jätkäks toi paino on ihan sopiva :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4351
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4089
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      163
      2844
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2537
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 138
      2194
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2097
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1993
    9. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      52
      1951
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      56
      1742
    Aihe