Hei. Elikkä äitinä olen huolissani poikani ylipainosta. Hän painaa 76.9 kiloa ja on 179 cm pitkä. Mikä olisi hänelle helpoin ja nopein tapa pudottaa painoa 10-20 kiloa?
13v pojan ylipaino
34
343
Vastaukset
- terkarille
Veikkaan että et ole pojan äiti, vaan poika itse. Mene terkkarisi juttusille. Nopealla laihdutuksella kilot tulevat takaisin!
- PojanYlipaino
Näet lävitseni
- PojanYlipaino
Ja terkkarille en mee
- PojanYlipaino
Ja terkkarille en mee. Ei sen laihdutuksen nyt nopea tarvitse olla, kunhan ei vaan mene vuosia.
- 5634563456
Öö 179cm ja 76kg? Ei kovin ylipainoiselta kuulosta.. Itse olen 16v, 183cm ja painan 110kg eikä ylipainoa ole. Salilla on vain tullut raadettua paljon
- PojanYlipaino
Se on kyllä lasten painoindeksin mukaan 12 kiloa ylipainoa.
- PojanYlipaino
Oon tehy näitä netin juttuja jo kukauden enkä oo laihtunu kiloakaan...
Syö/Juo: Puolita annoskoko
Syö tilalle kasviksia
Ruisleipää Juo melkein pelkästään vettä
Vihanneksia Ei karkkia/sipsiä/limsaa
Kasviksia Kuntoile ainakin vähän
Hedelmiä Limsan sijasta vissyä
Teetä
Hunajaa 1-3 kertaa päivässä vatsalihaksia 5-10 minuuttia
Smoothieita 1-3 kertaa päivässä kyykkäyksiä 5-10 minuuttia
Vettä Kerran päivässä lenkille 10-20 minuuttia
Maitoa
Maitotuotteita
Älä syö/juo:
Pastaa
Riisiä
Spaghettia
Vaaleaa leipää
Pullaa
Sämpylää
Karkkia
Sipsiä
Suolaisia ruokia
Sokerisia ruokiaHöpö höpö, se on ihan sama mitä syöt, kunhan kulutat enemmän kaloreita kuin syöt. Laske kehosi lepoaineenvaihdunta (googleta) ja lisää siihen liikkumiseen kuluvat kalorit. Seuraavaksi punnitset syömäsi ruuat ja lasket joko netin kalorilaskurin avustuksella tai omatoimisesti paljonko syöt ja varmistat ettet syö enempää kuin aiemmin laskema kulutuksesi. Näin paino tippuu vaikka söisit karkkia koko kalorimäärän edestä. Karkkia syömällä tosin nälkä ei pysy loitolla ja homma tulee vaikeammaksi, eli kannattaa pysytellä proteiinipitoisten ruokien parissa, koska ne pitävät nälkää paremmin loitolla.
- PojanYlipaino
Jahas... Suomi24 tuhos mun kommentin
- 99292
Mä kokeilin tota paino laskuria ja olen 158cm pitkä,60kg ja olen 13 sekö olen tyttö.
Paino laskutus sanoi että 55kg mulle ois normaali paino eli 5kg pois pitäis saada,miten? - Kissanlaatikko
Syö vaalean leivän sijasta ruisleipää.
Syö paljon vihanneksia kasviksia ja hedelmiä.
Puolita annoskoko.
Juo paljon maitoa ja syö maitotuotteita.
Sekoita veteesi ja teehesi hunajaa.
Älä syö karkkia tai sipsiä.
Älä juo limsaa. Juo vaikka vissyä korvikkeena.
Vältä ylimääräistä suolaa ja sokeria.
Korvaa riisi/spaghetti/pasta perunalla.
Tee muutama kerta päivässä jotakin todella työlästä muutaman minuutin ajan - rohmatti
Karsi herkut ja turha napostelu pois. Paino putoaa, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Mutta nälkälakolle älä ala!
- PojanYlipaino
Normaalisti en liiku melkein ollenkaan. Olen vain kaiket päivät tietokoneella... Pitäisikö liikkua vähän enemmän? Vai onko liikunnalla edes väliä?
- grim_reaper_girl
Sulla on anoreksia. Itse oon 185cm pitkä 17v tyttö ja painan 89kg. En ole ylipainoinen, sillä en ole muutenkaan mikään balleriina. Mä sanon että älä ala laihduttaa. Sä oot musta vähän alipainoinen. Pojat yleensä painavat enemmän kuin tytöt. Ja pituuteesi nähden olet hoikka, ainakin noiden kilojen perusteella.
- PojanYlipaino
Taidat olla joku trolli...
- grim_reaper_girl
PojanYlipaino kirjoitti:
En ole trolli. Että mitä kysyt sitten mielipidettä.
- jätkä92
PojanYlipaino kirjoitti:
Ei kannata kaikkea trolliksi leimata. Olen samaa mieltä nimimerkki grim_reaper_girl kanssa. Sulla on anoreksia, jolloin näet itsesi läskinä vaikka oikeasti olet normaali.
- PojanYlipaino
Vau. Tehokkaampaa ku oletin. Näil mä oon laihtunu 1,1 kiloo. Taitaa olla vähän vaarallista...
- poika.alle18v
Mitä ihmettä ? Ei tosiaan ole ylipainonen (voi olla laskurin mukaan) mutt se on täyttä kusetusta, jos on vankkarakenteinen ja lihasta on jonku verran voi olla helposti tuon painoinen. Itse olen 165 ja 75kg et revi siitä, kunto on hyvä, lenkkeilen säännöllisesti ym. :)
- PojanYlipaino
Kyllä se vaan on. Lihasta ei ole niin ollenkaan ja vatsamakkaratkin on valtavat. Kaksoisleukakin löytyy ja lihas vaan löllyy.
- PojanYlipaino
Elikkä mitä luultavimmin nekin lihakset mitä luulen omistavani ovat pelkkää läskiä. Olen aikamoinen punkero ja pehmeä kuin pehmolelu.
- Vitunmäntti
Ei huolta asiaan. Jos hän painaisi 76.91 kiloa niin sitten kiljuisin paniikissa.
- Poika13v158
Oon joku 158cm ja 38-40kg, olen siis poika. Ja juu olen laiha mut en ole kuitenkaan ihan luikku kun harrastuksien myötä voimaa jaloissa sekä käsissä.
- PojanYlipaino
1,6 kiloo oon jo laihtunu! :3
- Shamaani9000
Ja nyt siitä leivästä; ei sitä nyt kannata vetää muutenkaan se muuttuu vatsassa sokeritärkkelykseksi ja aiheuttaa turpoamista.
- PojanYlipaino
O.o
- Blah
Ei huolta. Eräs ystäväni on samanikäinen kuin sinä, on 152 pitkä ja painaa 92 kiloa...
- Jdbslsnvdcfösls
HA, LÄÄÄÄÄSKI
- Blah
Jeh
- PojanYlipaino
1,9 kiloo menny
- Nzifröel
Kuulostaa sillee normipainoseltspaitsi kysees voi olla et oot pelkkää läskiä ei yhtää lihasta, alat syömää kunnon ruokaa jätät limut ja karkit ja kävelet vaikka joka päivä 90 minuutin lenkin, voit toki juostakki muttta kävelle helppo alottaa. Sitte alotat myös voimaharjottelun että tuleee. Lihasta.
- PojanYlipaino
Kitsis. 100% läskiä on
- Punttiss
Rupea treenaamaan fyysistä kroppaa esim punnerruksii yms.
- 55-55
Noin pitkäks jätkäks toi paino on ihan sopiva :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104089BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632844Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582537Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1382194
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422097- 501993
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome521951Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561742