Temppuileeko Mozilla Firebox teitillä? Vai?

Onko hakukonettakin mahdollisuus hakkeroida? Nyt se ilmoittaa, ettei Mozilla vastaa annettuun pyyntöön. Joskus kuitenkin toimii.

8

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä temppuilee joskus. Varsinkin FB:ssä videoita avatessa saattaa kaatua joku Adblock, eikä saa värikiekkoa lopettamaan muuten kuin lopettamalla koko Firefoxin. Muuten ei saa sammutettua läppäriä lainkaan,...harmillista!

• Ps.
        Minulla ei suomi24:ssä ole ollut samaa ongelmaa.

• Sitä.sattuu

Hakkeroinnista en tiedä, mutta Firefox kaatuu kerran-pari kuukaudessa. Liittynee jotenkin johonkin videojuttuun.

• komentosarja

Firefox ei ole kaatunut kertaakaan, vaan eilen alkoi häiritsemään joku ihmeen komentosaja jota en ole ikinä ennen nähnytkään. Ensin jumittuu sivu paikoilleen, ei lähde liikkeelle mistää ruksista ja välillä tulee joku ihmeen komentosarja, jossa kolme vaihtehtoa: jatka, tutki komentosarjaa, pysäytä komentosarja. Olen yrittänyt pysäyttää, mutta edelleen jumittaa ja tuo komentosarjan plaketti tulee useita kertoja ennekuin alkaa sivu kääntymään.

• Kat-leija

Haa, minullekin tuli tuo ilmoitus eilen ensimmäistä kertaa ja klikkasin tuota 'tutki komentosarjaa'.
        Minä olen huomannut kun tietsikka hidastuu, minulla koneen iän kylkiäisenä ja viimeksi asennetun virussuoja Mc Afeen takia, kone ei tykkää liian nopeistä peräkkäin annetuista komennoista.
        Se ei ehdi käsitellä niitä vaan jumittuu.
        Juuri Firefoxin kanssa olen huomannut että sen pysäyttämisen jälkeen se tarvitsee hieman aikaa, uudelleen käynnistyäkseen.
        Antaa sen rauhoittua jo käynnistää uudelleen.
        Minulla läppäri seitsämättä vuotta ja se alkaa näkyä toiminnoissa. Kyllä tämän kanssa silti pärjää kun tietää temput eikä ole kiireinen.

• Ei-niin-nörttikään

Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
        Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
        Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
        Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
        Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele.

• Ei-niin-nörttikään kirjoitti:

Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
        Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
        Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
        Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
        Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele.

Sinulla on hyvät ohjeet. Vien koneen taholle joka osaa nämä jutut, minä en.

• temppuilee

Temppuilee, mutta vain suomi24:n sivuilla. En ole huomannut muilla sivuilla käydessäni, että olisi tökkinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      58
      2478
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      12
      1545
    3. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1413
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1246
    5. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1038
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1030
    7. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      978
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      20
      957
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      950
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      56
      871
    Aihe