Onko hakukonettakin mahdollisuus hakkeroida? Nyt se ilmoittaa, ettei Mozilla vastaa annettuun pyyntöön. Joskus kuitenkin toimii.
Temppuileeko Mozilla Firebox teitillä? Vai?
8
83
Vastaukset
Kyllä temppuilee joskus. Varsinkin FB:ssä videoita avatessa saattaa kaatua joku Adblock, eikä saa värikiekkoa lopettamaan muuten kuin lopettamalla koko Firefoxin. Muuten ei saa sammutettua läppäriä lainkaan,...harmillista!
- Sitä.sattuu
Hakkeroinnista en tiedä, mutta Firefox kaatuu kerran-pari kuukaudessa. Liittynee jotenkin johonkin videojuttuun.
- komentosarja
Firefox ei ole kaatunut kertaakaan, vaan eilen alkoi häiritsemään joku ihmeen komentosaja jota en ole ikinä ennen nähnytkään. Ensin jumittuu sivu paikoilleen, ei lähde liikkeelle mistää ruksista ja välillä tulee joku ihmeen komentosarja, jossa kolme vaihtehtoa: jatka, tutki komentosarjaa, pysäytä komentosarja. Olen yrittänyt pysäyttää, mutta edelleen jumittaa ja tuo komentosarjan plaketti tulee useita kertoja ennekuin alkaa sivu kääntymään.
- Kat-leija
Haa, minullekin tuli tuo ilmoitus eilen ensimmäistä kertaa ja klikkasin tuota 'tutki komentosarjaa'.
Minä olen huomannut kun tietsikka hidastuu, minulla koneen iän kylkiäisenä ja viimeksi asennetun virussuoja Mc Afeen takia, kone ei tykkää liian nopeistä peräkkäin annetuista komennoista.
Se ei ehdi käsitellä niitä vaan jumittuu.
Juuri Firefoxin kanssa olen huomannut että sen pysäyttämisen jälkeen se tarvitsee hieman aikaa, uudelleen käynnistyäkseen.
Antaa sen rauhoittua jo käynnistää uudelleen.
Minulla läppäri seitsämättä vuotta ja se alkaa näkyä toiminnoissa. Kyllä tämän kanssa silti pärjää kun tietää temput eikä ole kiireinen. - Ei-niin-nörttikään
Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele. Ei-niin-nörttikään kirjoitti:
Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele.Sinulla on hyvät ohjeet. Vien koneen taholle joka osaa nämä jutut, minä en.
- temppuilee
Temppuilee, mutta vain suomi24:n sivuilla. En ole huomannut muilla sivuilla käydessäni, että olisi tökkinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535500Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933389Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453289Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L732422SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral532327Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751867Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991685Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal201031Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71006Kuinka kauan
Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä63923