Temppuileeko Mozilla Firebox teitillä? Vai?

capt.cöpenick

Onko hakukonettakin mahdollisuus hakkeroida? Nyt se ilmoittaa, ettei Mozilla vastaa annettuun pyyntöön. Joskus kuitenkin toimii.

8

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä temppuilee joskus. Varsinkin FB:ssä videoita avatessa saattaa kaatua joku Adblock, eikä saa värikiekkoa lopettamaan muuten kuin lopettamalla koko Firefoxin. Muuten ei saa sammutettua läppäriä lainkaan,...harmillista!

      • Ps.
        Minulla ei suomi24:ssä ole ollut samaa ongelmaa.


    • Sitä.sattuu

      Hakkeroinnista en tiedä, mutta Firefox kaatuu kerran-pari kuukaudessa. Liittynee jotenkin johonkin videojuttuun.

    • komentosarja

      Firefox ei ole kaatunut kertaakaan, vaan eilen alkoi häiritsemään joku ihmeen komentosaja jota en ole ikinä ennen nähnytkään. Ensin jumittuu sivu paikoilleen, ei lähde liikkeelle mistää ruksista ja välillä tulee joku ihmeen komentosarja, jossa kolme vaihtehtoa: jatka, tutki komentosarjaa, pysäytä komentosarja. Olen yrittänyt pysäyttää, mutta edelleen jumittaa ja tuo komentosarjan plaketti tulee useita kertoja ennekuin alkaa sivu kääntymään.

      • Kat-leija

        Haa, minullekin tuli tuo ilmoitus eilen ensimmäistä kertaa ja klikkasin tuota 'tutki komentosarjaa'.
        Minä olen huomannut kun tietsikka hidastuu, minulla koneen iän kylkiäisenä ja viimeksi asennetun virussuoja Mc Afeen takia, kone ei tykkää liian nopeistä peräkkäin annetuista komennoista.
        Se ei ehdi käsitellä niitä vaan jumittuu.
        Juuri Firefoxin kanssa olen huomannut että sen pysäyttämisen jälkeen se tarvitsee hieman aikaa, uudelleen käynnistyäkseen.
        Antaa sen rauhoittua jo käynnistää uudelleen.
        Minulla läppäri seitsämättä vuotta ja se alkaa näkyä toiminnoissa. Kyllä tämän kanssa silti pärjää kun tietää temput eikä ole kiireinen.


      • Ei-niin-nörttikään

        Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
        Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
        Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
        Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
        Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele.


      • Ei-niin-nörttikään kirjoitti:

        Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
        Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
        Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
        Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
        Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele.

        Sinulla on hyvät ohjeet. Vien koneen taholle joka osaa nämä jutut, minä en.


    • temppuilee

      Temppuilee, mutta vain suomi24:n sivuilla. En ole huomannut muilla sivuilla käydessäni, että olisi tökkinyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe