Temppuileeko Mozilla Firebox teitillä? Vai?

Onko hakukonettakin mahdollisuus hakkeroida? Nyt se ilmoittaa, ettei Mozilla vastaa annettuun pyyntöön. Joskus kuitenkin toimii.

8

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä temppuilee joskus. Varsinkin FB:ssä videoita avatessa saattaa kaatua joku Adblock, eikä saa värikiekkoa lopettamaan muuten kuin lopettamalla koko Firefoxin. Muuten ei saa sammutettua läppäriä lainkaan,...harmillista!

• Ps.
        Minulla ei suomi24:ssä ole ollut samaa ongelmaa.

• Sitä.sattuu

Hakkeroinnista en tiedä, mutta Firefox kaatuu kerran-pari kuukaudessa. Liittynee jotenkin johonkin videojuttuun.

• komentosarja

Firefox ei ole kaatunut kertaakaan, vaan eilen alkoi häiritsemään joku ihmeen komentosaja jota en ole ikinä ennen nähnytkään. Ensin jumittuu sivu paikoilleen, ei lähde liikkeelle mistää ruksista ja välillä tulee joku ihmeen komentosarja, jossa kolme vaihtehtoa: jatka, tutki komentosarjaa, pysäytä komentosarja. Olen yrittänyt pysäyttää, mutta edelleen jumittaa ja tuo komentosarjan plaketti tulee useita kertoja ennekuin alkaa sivu kääntymään.

• Kat-leija

Haa, minullekin tuli tuo ilmoitus eilen ensimmäistä kertaa ja klikkasin tuota 'tutki komentosarjaa'.
        Minä olen huomannut kun tietsikka hidastuu, minulla koneen iän kylkiäisenä ja viimeksi asennetun virussuoja Mc Afeen takia, kone ei tykkää liian nopeistä peräkkäin annetuista komennoista.
        Se ei ehdi käsitellä niitä vaan jumittuu.
        Juuri Firefoxin kanssa olen huomannut että sen pysäyttämisen jälkeen se tarvitsee hieman aikaa, uudelleen käynnistyäkseen.
        Antaa sen rauhoittua jo käynnistää uudelleen.
        Minulla läppäri seitsämättä vuotta ja se alkaa näkyä toiminnoissa. Kyllä tämän kanssa silti pärjää kun tietää temput eikä ole kiireinen.

• Ei-niin-nörttikään

Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
        Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
        Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
        Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
        Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele.

• Ei-niin-nörttikään kirjoitti:

Tuohon hidastumiseen. Ensinnäkin asenna virusohjelmaksi Microsoftin oma ja ilmainen Security Essentials ja poista tuo Mc Afee. Päivitä Essentials ajan tasalle.
        Seuraavaksi asenna sellainen ohjelma kuin CCleaner. Siitä se ilmaisversio.
        Aja kone CCleanerin Siivous -työkalulla aina enne koneen sulkemista. Se poistaa koneelta sinne pakosta jääneet ohjelmajämät, jotka hiljalleen täyttävät kovalevyn ja tukkivat koneen. Sitten aja ainakin silloin tällöin CCleanerin Rekisteri -ohjelma. Se poistaa jotakin turhia rekisterijuttuja. Niin ja älä tallenna muutoksia, nekin tukkivat koneesi.
        Tulet hämmästymään, miten paljon koneellasi jo nyt on tuota ohjelmaroskaa!
        Näin on mennyt vuosikausia eikä kone hidastele.

Sinulla on hyvät ohjeet. Vien koneen taholle joka osaa nämä jutut, minä en.

• temppuilee

Temppuilee, mutta vain suomi24:n sivuilla. En ole huomannut muilla sivuilla käydessäni, että olisi tökkinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      2410
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      57
      1550
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      221
      1379
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      59
      1218
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      81
      1195
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1119
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      73
      1089
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      133
      1045
    9. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      65
      1030
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      945
    Aihe