Epäilen vaihtarien alkaneen. Esioireita ollut jo vuosia. Nyt on alkanut oudot lonkkasäryt öisin, mutta ei joka yö. Inhottavaa jomotusta, josta ei päivällä sitten tietoakaan. Joskus särkee reisiä. Missä ne vaihtarien kivut muilla tuntuu?
Missä päin teillä esiintyy särkyjä?
3
<50
Vastaukset
- Kyynel-50
Aikalailla joka isossa nivelessä....lonkat,polvet,olkanivelet.Olen 50 v ja en voi käyttää hormonihoitoja sairastetun veritulpan takia mutta onneksi saan olla kipulääkkeillä.Kun minä en voi käyttää kuin parasetamolia ja tavallinen panadol ei auta yhtään joten minulla on panacod käytössä.
- vanhakatti
Ei mulla ole kipuja ollut. Ainakaan vielä. Nukun huonosti ja olen kireä ajoittain ja sitten hermostun herkästi ja menkat on kamalat mutta ei sentään mistään särje, onneksi. Mieliala on enimmäkseen alavireinen ja väsyttä. Siinä mun oireeni viittä vaille 50v.
- Kyynel-50
Minulla alkoi ensin just niillä hermon kireydellä ja pinnan kärähtämisellä.Olin saamaton ja alavireinen jne......Oireet muuttuneet vuosien myötä.Nyt on sitten tyyni psyykkisesti hyvä olo mutta tuli kivut tilalle.Menkat viimeksi olleet viime talvena,sitä ennen oli melekin vuoden tauko.Sehän näissä vaihtareissa on että ei kaikki oireet rysähdä kerralla.Ensin on yhtä vaivaa ja kun se häviää tuleekin uutta tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747594Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372466
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221962
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589