Teen ehkä schleichblogin, mutta tarvitsisin oikeita nimiä seuraaville hevosille(suluissa hevosen sukupuoli ja rotu):
Trio(Tenneseewolker, tamma)
Veera(arabi, tamma)
Endy(Friisiläinen, tamma)
Trombi(tinker, tamma)
Bangsi(Schwarzwaldinhevonen, tamma)
Siwa(suomenhevonen, ruuna)
Banjo(ardenninhevonen, ruuna)
Shakki(tinker, ruuna)
Lupin(saksanratsuponi, ruuna)
Rulle(vuonohevonen, ruuna)
Hero(Friisiläinen, ruuna)
Faarao(lipizza, ruuna)
Diablo(athaltekinhevonen, ruuna)
Aksu(hannoverinhevonen, ruuna)
Kiitos etukäteen vastaajille:-)
Nimiä Schleich hevosille
124
18821
Vastaukset
- AnonyymiDonna klara staar bob milla roki denna feeliks tuulua lumia prinssi - AnonyymiMiks matkit Ramboo? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Siis joissain nois? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Mäkin Matkin Rambon tallia mutta sillä ei ole väliä 
 T: Schleich_hevos_koira_paqpa_fani
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? No ei oo iso ongelma kasva :D Ei oo maailman loppu siin et joku ottaa Rambolt muutaman nimen xd 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei oo iso ongelma kasva :D Ei oo maailman loppu siin et joku ottaa Rambolt muutaman nimen xd ei oo nii vakavaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Ei se omiata niitä nimiä se on sanonu 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Rambo on itsekkin sanonut että niitä nimiä saa ottaa ja se ei omista nimiä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rambo on itsekkin sanonut että niitä nimiä saa ottaa ja se ei omista nimiä NIIN ON MÄKIN KATON RAMBOOOOOO SE ON BEST 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mäkin Matkin Rambon tallia mutta sillä ei ole väliä 
 T: Schleich_hevos_koira_paqpa_faniSchleissit 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Rambo on sanonu et sen hevosien nimiä saa Matkia 
 Nii se saa tai sit et vaa tiiä koko ramboa koska se sanoo aina et sitä saa matkia
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:NIIN ON MÄKIN KATON RAMBOOOOOO SE ON BEST Jep 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Kaikki voi laittaa nimiä mitä haluu sä et päätä muiten ihmisten hevosten nimiä. Kyllä minullakin on kaikkien hevosten nimet samat kun rambolla sä et tule valitsee muitten hevosten nimiä😡😤🤬😠😡😤😠🤬😠 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Kasva vauva🤣 Venny on sanonut videoilla että sen schleich hevosten nimiä saa ottaaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Ei matkita se on sanonu et niitä nimiä saa käyttää 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Saa matkii. Kuka kieltää? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:NIIN ON MÄKIN KATON RAMBOOOOOO SE ON BEST RAMBO I LOVE YOU AND VENNY 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miks matkit Ramboo? Hei se on sanonut et niitä voi käyttää ei se omista niitä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jep Oumaigaas rambo forever 
- AnonyymiLeikitkö schleich jutuilla oon ite 9v ja leikin niillä 2021 olin6v😄 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mäkin Matkin Rambon tallia mutta sillä ei ole väliä 
 T: Schleich_hevos_koira_paqpa_faniMoikka leikitko schleich juttuja mä leikin oon 9v ja 2023 olin 7v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei oo nii vakavaa Moi leikitkö schleich juttuina ite oon 9v ja leikin olin 2024 8v🦄 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaikki voi laittaa nimiä mitä haluu sä et päätä muiten ihmisten hevosten nimiä. Kyllä minullakin on kaikkien hevosten nimet samat kun rambolla sä et tule valitsee muitten hevosten nimiä😡😤🤬😠😡😤😠🤬😠 Moi minkä ikäinen oot oon 9v ja schleich jutut hepat on ihan BEST 

- AnonyymiNanu (Islanninhevonen ori) annu (arabian täysverinen tamma) 
- Anonyymi🄾🄺 
- AnonyymiMetwurst 
 Salami- Anonyymilaitoin mun ponin nimeks metwurst #love 
- AnonyymiHihhih kuinka hauskaa. Laitoin ponini nimeksi Metukka #cool 
- AnonyymiHhhhmmmm 
- AnonyymiÄlä kiusaa 
- AnonyymiJust 

- AnonyymiPätkis nöpö Lilli Milla max luca nanna eiva mysli Donna - AnonyymiLaitoin mun mustan Schleichin nimeksi eiva 
 T: Schleich_hevos_koira_paqpa_fani
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laitoin mun mustan Schleichin nimeksi eiva 
 T: Schleich_hevos_koira_paqpa_faniPompula ,Kristo,junior .tupsu,pisko ,Ville ,Kalle,tuutti 

- AnonyymiKirsto donna candy 
- AnonyymiMolla (Shetlanninponitamma. 
- AnonyymiBella 
 Elisa
 Lusia
 Molla
 Maikki- AnonyymiMoi 

- AnonyymiShokki 
 Saara
 Annu
 Maati
 Öli
 Mila
 Salama
 Cutchi
 Jeeeee!
- AnonyymiMä vihaan Sleissi hevosia - Anonyymikuka kysy 
- AnonyymiKuka kysy?! 
 Ja miks sit oot täl sivul
- AnonyymiKuka kysy lähe vittu pois 
- AnonyymiEi kukaa vittu kysyny rauhotu kakara 
- AnonyymiMiks sit oot täällä 
- AnonyymiSe on schleich ja kuka kysy? 
- AnonyymiMä vihaan sua pökäle 
- AnonyymiMiten on mahdollista?! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuka kysy lähe vittu pois Mikä sua vaivaa kun kiroilet? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei kukaa vittu kysyny rauhotu kakara Samaa mieltä 

- AnonyymiOmat mielipiteensä kullakin - AnonyymiJep 

- AnonyymiTammoille: Luna, Rosa, Salli, Nuppu, Lilli, Annabelle, Elsa, Elina, Romania, Daalia, Klara. 
 Oreille ja ruunille: Pyry, Risto, Sinttu, Salama, Ukkonen, Santos, Sami, Sappo, Oreo, Kasper, Rocky, Rambo
- AnonyymiOlen se joka teki tämän ei Romania vaan Rosalia 
- AnonyymiTammat:Lilja, Ponmpula, Fiona, Roosa, Ninni, Freija, Fiira, Donna 
 Olit/ruunat: Nalle, Kalle, Felix, Risto, Kristo- AnonyymiOn se hyvä ettei Schleich-hevoset enää lisäänny. 
- AnonyymiOn myös pompula 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On se hyvä ettei Schleich-hevoset enää lisäänny. Ei oo. Mää tykkään Schleicheistä🥳❣️ 

- AnonyymiNutty 
 Hazel
 Trio
 Zatser
 Viktoria
 Alexandra
 Alexandria
 Nikita
 Zoom
 Siinä oli mun shcleisejen nimet- AnonyymiAika hyviä nimiä 

- AnonyymiAdeline on ainakin kiva nimi. 
- AnonyymiJep 
- AnonyymiDonna 
 Mysli
 Rusina
 Oreo
 Lumo
 Pätkis
 Villi
 Helmi
 Ruoho
 Tässä oli kaikki!🐎
- AnonyymiMulla on vaan aika vähän Schleichejä mut tässä niitten nimet!: 
 -Nuppu (Connemara, tamma)
 -Risto (Saksan ratsuponi, ruuna)
 -Diabolo (Trakehner, ruuna)
 -Donna (En muista rotua, tamma)
 -Atte (En muista rotua, ori)
 -Sanchez (Paint/pinto, ruuna)
 -Pompula (Lipizza, tamma)
 -Cocoa (En tiedä rotua, tamma)
 -Luna (Quarterhevonen, tamma)
 -Vanilja (En tiedä rotua, ori)
 -Snowball (Arabi, tamma)
 -Remona (Friisiläinen, tamma)
 -Rusina (Englannin täysiverinen, tamma)
 -Salama (Pinto/paint, tamma)
 -Flash (Tinker, ori)
 -Sunlight (En tiedä rotua, tamma)
 -Muumi (Shettis, tamma)
 -Nut (Shettis, tamma)
 -Domino (Paint/pinto, tamma)
 -Xena (Haflinger, ori)
 -Zephyr (En muista rotua, ori)
 Ja sitten on vielä muutama joitten nimiä en muista:)- AnonyymiHyii kuka vittu antais jonku römpelö hepan nimeks Xena tai Pompula.... Soitan koht eläinsuojeluun ku noi on nii apinamaisii nimii LOL 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyii kuka vittu antais jonku römpelö hepan nimeks Xena tai Pompula.... Soitan koht eläinsuojeluun ku noi on nii apinamaisii nimii LOL Heheh oo hiljaa jos ei oo hyvää sanottavaa apina 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyii kuka vittu antais jonku römpelö hepan nimeks Xena tai Pompula.... Soitan koht eläinsuojeluun ku noi on nii apinamaisii nimii LOL Vitsin YM 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyii kuka vittu antais jonku römpelö hepan nimeks Xena tai Pompula.... Soitan koht eläinsuojeluun ku noi on nii apinamaisii nimii LOL Sinä siellä oot kyllä tyhmä 

- AnonyymiAstra, Donna, Stara, Dreamer, Alva, Eiza, Vappu, April, Bliss, Charlie, Mirabel, Isa, Kosmos, Snowy, Black Beauty, Gianna / Gia, Prinssi, Athena yms - AnonyymiYhellä tallilla millä käyn on Eiza niminen poni (Taikatallilla)! Ja mun hevosen nimi on Dreamer :D 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yhellä tallilla millä käyn on Eiza niminen poni (Taikatallilla)! Ja mun hevosen nimi on Dreamer :D Määki käyn Taikatallilla ja siellä on Eiza ja yks mun kaverin nimi On Alva😁 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yhellä tallilla millä käyn on Eiza niminen poni (Taikatallilla)! Ja mun hevosen nimi on Dreamer :D Taikatalli on dest eiza on mun 3 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yhellä tallilla millä käyn on Eiza niminen poni (Taikatallilla)! Ja mun hevosen nimi on Dreamer :D Mäki käyn taikatallil 

- AnonyymiMulla on vähän hepoja, ja niitten nimet on: 
 Miniatyyrihepot:
 Taavi, Hyrrä, Kinder
 Tammat:
 Benja, shire
 Fiira, tinker
 Filma, en muista rotuu;)
 Luna, en muista rotuu;)
 Orit/ruunat
 Fridi, andalusialainen
 Tvistur, hannover
 Rambo, shettis
 Domino, shettis
 Jagge, welshponi
 Combo, clydesdale
 Täs kaikki ;)- AnonyymiIhanii nimii otin Dominon :) 

- AnonyymiHepo ja Poĺle, juoksevat hyvin piiskattuna ympyrää. 
- AnonyymiCas, Clara, Bambu, Fawkes, Feeniks, Felix, Kindy, Doris, Lilli, Linda, Tilda, Rocky, Earia, Camilla, Twixi, Palma, Flora, Khalipso, Phantom ja Candy. 
- AnonyymiLetti, Heart, Daisy, Kaunotar,Aada,Niko, - AnonyymiMulla on ihan samat hevosten nimet 

- AnonyymiRambo on paras! 
- AnonyymiTammat: 
 Kindy
 Sindy
 Windy
 Mindy
 Aurora
 Clara
 Camilla
 Cinderella
 Flora
 Judy
 Sunday
 Twixi
 Rocky
 Candy
 Jack
 Felix
 Fenix
 Fackets
 Earia
 Bambu
 T: Koivu_pihan_poni_talli
- AnonyymiGaston 
- AnonyymiHelmi 
 Milla
 Nevada
 Stella
- AnonyymiLissu kanerva tuike kuura 
- AnonyymiAksu💕 
- AnonyymiMulle on vaan ostettu yks Schleichssi ja mää en tiiä niitten nimiä😔 Hevonen ja ihminen. 
- AnonyymiMissä on Taikatalvi voisko joku kertoo?! 
- AnonyymiTosi hyviä nimiä 
- AnonyymiMoi 
- AnonyymiMulla on vaan 39 Schleichiä, mut mun kamulla on 67😔 Sillä on pahvi talleja ja mulla on semmoisia puutalleja. (Puusta tehtyä) + Mulla on 11 ukkelia 😝 Ketkä keräilee schleichejä? Ja ketkä leikkii niillä? Mä teen molempia 😙🤝😉 - AnonyymiMä mulla on 142 Schleich hevosta 

- AnonyymiOnko mitään n 
- AnonyymiDaim tai Oreo 
- Anonyymikun sä kirjotit feeliks se o kirjotetaan FELIX NO MUTTA MOIKKAAAAAAAA 
- AnonyymiLaydy 
- AnonyymiJoo kiitti mä sain tosta nimiä 
- AnonyymiStar 
- AnonyymiHevosten nimiä 
 Nova
 Sulo
 Mette
 Myrsky
 Tuuli
 Sisu
 Ransu
- AnonyymiMikä nimi on hyvä täplikkäälle hepalle - AnonyymiEhkä telle tai faickt 

- AnonyymiOrit/ruunat: 
 Salama, Rio, Stormy, Pancho, Nemo, Lackey, Zeus ja Prinssi.
 Tammat:
 Daisy, Linnea, Pipsa, Nita, Nella, Poppy ja en muista enenpää.
 Siinä oli mun schleich hevoset ja kaks ponia!❤️❤️
 Ja sori jos oli kirjoitusvirheitä.
 Tässä vielä joitain:
 Viljo
 Voitto
 Dino
 Max
 Vilja
 Ja diedoks vaan että jos joku laitaa vaikka ohjat käsissä sarjasta hevosten nimiä niin ei tarvii alkaa valitaa että miks matkit!!!!!
 (Sori oli pitkä mut kiitos jos luit)
- AnonyymiRambontalii on best samoin Venny 
- AnonyymiVaikka 
 Luna, Bella, Minni, Lila, Sini, Marianne, Tuulia, Nella ja Daisy.
 Siinä pari😁
- AnonyymiEtsisin mustalle Schleich hevoselle nimeä (tamma) 
 Oisko Daalia hyvä?
- AnonyymiMiks maskit schleich-talli Ramboa 
- AnonyymiTammoille -> Faye, Cecilia, Gaia, Gina, Gara, Zira, Lira, Zuly, Myy, Siru, Cara 
 Oreille: Sakke, Mazey, Toivo, Jojo, Cash
- AnonyymiTiny,Ada ja Bella 
- AnonyymiOrit/ruunat: Star, Tuisku, Salama, Risto, Myrsky 
 Tammat: Candy, Ruusu, Diana, Freija, Suklaa, Donna, Lumi, Tuuli,
 Anteeks en nyt keksi enempää, mutta laitan sit ku keksin😥
- AnonyymiJa sit Spirit on kans aika kiva nimi oreille/ruunille🥰 
- AnonyymiJa Pyry☺️ se vois sopia tammoille ja oreille 
- AnonyymiToivottavasti oli jotain apua, ja toivottavasti löysit mieleisen nimen tästä😘 
- AnonyymiJunior, Kristo, Uljas, Faikt, Shetan, vimma 
- AnonyymiHani Arabi tamma,Taika Paint tamma,Mindy Tanskanpuoliverinen tamma,Belle Marwari tamma,Fiira Friisiläis tamma (varsa) ja Kingi Mastang ori .Tos on mun muutaman schleich hevosen nimiä.;) 
- Anonyymisiwalle=Jojo siwa,Hero=Your super hero,rulle=rules of your life 
- AnonyymiSissi 
 Lotta
 Gingia
 Couldi
 Lila
 Zirja
 Sindia
 Prinsessa
 karo
 Pompula
 Pinni
 No tossa oli jonkin verran- AnonyymiTäs o kivoi nimii niinku ettei kaik oo niinku schleich talli rambost enkä niinku takota et ei sai koska venny o sanonu et saa ottaa mut e niinku haluis et kaiki ois rambost nii ju mut sori jos vähä kirjoitus virheit koska on puolik espanja 

- AnonyymiKaka päät yritän ettii nimiä 
- Anonyymi😠😡 
- AnonyymiAada 
- Anonyymivoiks joku ehottaa nimii schleich sille aada ratsastajalle?? 
- AnonyymiEn mä matki 
- AnonyymiKyllä mäki oon matkinut rambontallia 
- AnonyymiHei rion "oikea" nimi vois olla tr Simmons 
- AnonyymiKerimäki Savonlinna tali hevone suome hevone myydään 
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset789317
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905947
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1045785
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään394057
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi783832
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät493679
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k582885
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral982859