arpien tasoitushoidot?

T.Peppi

Minulla ei enää ole varsinaista aknea. Arpien punaisuuskin on hävinnyt, mutta kuopat ovat jäljellä. Lähinnä otsa ja ohimot ovat täynnä pieniä kuoppia. Tietynlaisessa valaistuksessa niitä ei välttämättä edes huomaa, mutta esim. vessan peilistä ne näkee todella selkeästi. Lisäksi meikkivoide (josta olen riippuvainen) tuntuisi korostavan epätasaisuutta.

Kyselisin että onko kenelläkään ideoita tai kokemusta siitä, että minkälaisella hoidolla arpia saisi tasoitettua edes vähän? Vai tehoaako mikään? Toisaalta olen jo luopunut toivosta ja hyväksynyt sen, että näillä mennään hautaan asti. Olen tällä hetkellä 28-vuotias ja akne tehnyt tuhojaan murrosiästä asti. 3 Roa kuuria olen syönyt, viimeisimmän tänä keväänä.

Vinkit myös toimivista meikkivoiteista ym. otetaan vastaan.

2

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulliainen30

Moi!
      Mulla sama ongelma. Olen kuullut että noita voi tasata laaserilla mutta hintaa en kyllä tiedä,vissiin aika kallista ja oon tottunu tähän rantarosvon naamaan niin en tarkemmin tiedä.

• T.Peppi

Moi.

Olen myös lukenut noista erilaisista laser-hoidoista. Ei vain tiedä että kuinka hyvin ne oikeasti tehoavat. Olisin valmis maksamaan vaikka 10 000 että saisin edes vähän tasaisemman naaman. Sen verran rasittavaa elää tämän asian kanssa. Myös ihonsiirto on käynyt mielessä, mutta se nyt ei varmaan ole mahdollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3984
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2363
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2220
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1949
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1582
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1487
    Aihe