arpien tasoitushoidot?

T.Peppi

Minulla ei enää ole varsinaista aknea. Arpien punaisuuskin on hävinnyt, mutta kuopat ovat jäljellä. Lähinnä otsa ja ohimot ovat täynnä pieniä kuoppia. Tietynlaisessa valaistuksessa niitä ei välttämättä edes huomaa, mutta esim. vessan peilistä ne näkee todella selkeästi. Lisäksi meikkivoide (josta olen riippuvainen) tuntuisi korostavan epätasaisuutta.

Kyselisin että onko kenelläkään ideoita tai kokemusta siitä, että minkälaisella hoidolla arpia saisi tasoitettua edes vähän? Vai tehoaako mikään? Toisaalta olen jo luopunut toivosta ja hyväksynyt sen, että näillä mennään hautaan asti. Olen tällä hetkellä 28-vuotias ja akne tehnyt tuhojaan murrosiästä asti. 3 Roa kuuria olen syönyt, viimeisimmän tänä keväänä.

Vinkit myös toimivista meikkivoiteista ym. otetaan vastaan.

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulliainen30

Moi!
      Mulla sama ongelma. Olen kuullut että noita voi tasata laaserilla mutta hintaa en kyllä tiedä,vissiin aika kallista ja oon tottunu tähän rantarosvon naamaan niin en tarkemmin tiedä.

• T.Peppi

Moi.

Olen myös lukenut noista erilaisista laser-hoidoista. Ei vain tiedä että kuinka hyvin ne oikeasti tehoavat. Olisin valmis maksamaan vaikka 10 000 että saisin edes vähän tasaisemman naaman. Sen verran rasittavaa elää tämän asian kanssa. Myös ihonsiirto on käynyt mielessä, mutta se nyt ei varmaan ole mahdollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3508
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1526
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1259
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      91
      788
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe