Kysymyksiä vaan tulemaan.
Kyselkää ihmissudelta
9
168
Vastaukset
- pitkäkyntinenpunahilkka
minkälaisen aterian valmistaisit punahilkasta?
- BloodMoon
Hyvä huumorintaju on hyvä, mutta en lähtisi leikkimään susien kanssa.
- es-tölkkiii
Ja paskat millä vitulla jostakin tulee ihmissusi. Miten se on mahdollista.
- BloodMoon
Joko siksi synnytään tai sua purraan.
- wolf_in_city
Ei täällä oo kun noita vähäuskoisia
- werewolf112
Ei ne usko ihmissusiin
- BloodMoon
Valitettavasti jotkut on niin tyhmiä että ne luulee ihmisten olevan ravintoketjun huipulla.
- bigwhitevahur
Päivää. Heitän heti pahan: Minne me joudumme kuoleman jälkeen? ..Oletan nyt siis ettei kukaan teistä tosissaan kuvittele olevan mitenkään maaginen taikahahmo. Olemmeko samalla linjalla muiden kanssa esimerkiksi reinkarnaation suhteen? Vai onko tämä kirous mistä ei pääse? Olen syntynyt tällaisena, enkä tiennyt että puremasta voi muuttua. Yleensä uhri ei muuksi kuin mullaksi muutu.
Toinen pähkinä purtavaksi.
Olen iso valkea, tapasin 2005 talviyönä sattumalta hopeanharmaan naaraan. Hän pakeni. Miksi näin? Onko tämä yleistä vältellä lajitovereitaan? Olen kirjaimellisesti yksinäinen susi aina ollut, joten sosiaaliset taitoni ovat hukassa, susihukassa :) - kiljusieppo
Masentaako suden ulvonta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664