Viraalimorkkaukset eivät ole ihan perusteettomia kun arvovaltainen kuluttajalehti on nostanut Finnairin Mustalle Listalleen. Kiistäkääpä tämä.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98354-suosittelemme-valttamaan-naita-yrityksia-finnair-loytyy-listalta
Finnair mustalla listalla
3
62
Vastaukset
- Uskonutaina
Ei voi olla totta!!Antakaa nyt joku päättäjä pahaa palautetta!!Tervemenoa imago!! Sama kuin olisi luottotiedot Finnairilta menneet.Olen todella ,todella pettynyt.Mitä seuraavaksi??
- ForceMajeur
Noilla perusteilla Finnmatkat kuuluisi ikuiselle mustalle listalle 3.3.2015 yli 12 tunnin myöhästymisestä kukaan ei saanut EUn suosittamaa 600€ korvausta.
Uuden Suomen lukuisia kirjoitusvirheitä olleessa artikkelissa kyllä luki miksi mustalla listalla. Jotkut taas varanneet jatkolentonsa liian lyhyellä vaihtoajalla ja eri firman lennolle.- mustalista
"Jotkut taas varanneet jatkolentonsa liian lyhyellä vaihtoajalla ja eri firman lennolle."
ForceMajeurilla luetun ymmärtämisen kanssa vaikeuksia? Kumpaa tapausta tarkoitat?
1. 13 tunnin myöhästymistä?
Koneessa, jolla matkailijoiden lento oli alun perin tarkoitus lentää, ei ollut edes teknistä vikaa, myöhästyminen johtui siitä kun matkailijoiden kone vaihdettiin myöhästyneen koneen tilalle. Ensimmäinen varakone oli viallinen niin piti sitten ottaa vuorossa ollut kone. Luotettavan tuntuista toimintaa.
2. Jatkolennolta myöhästymistä ensimmäisen lennon myöhästyttyä?
Jos lentoyhtiö myy matkan samalle lipulle niin kyllä matkustajan on voitava luottaa että vaihtoaika on riittävä.
Täysin aiheesta Finnair on mustalla listalla.
Asian olisi voinut hoitaa toisinkin. Ystävällisellä palvelulla ja suorittamalla korvaukset asiallisesti:
Omalla Madeiran matkalla keväällä jäi osalta seurueesta ennaltatilatut ruuat saamatta. Koneen henkilökunta pahoitteli tilannetta, antoi valitusohjeet ja ruokia pyrittiin tasaamaan ilman jääneille. Henkilökunta antoi omista annoksistaankin että kaikki saisivat edes jotain. Kotiin päästyämme teimme reklamaation, rahat palautuivat tillille ja korvaukseksi vielä hiukan Finnairpisteitä. Vaikka siinä koneessa joku kirosi asiaa tyyliin "viimeinen kerta Finnairilla", niin ainakin minusta tuo asia oli asiallisesti hoidettu.
Tämä kuluttajariitalautakunnan kanssa kiukuttelu taas ei ole asiallisesti hoidettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska573719- 1682322
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2122029Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1391914Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä3991328- 791221
- 2351135
- 1351114
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari551040- 74990