Hei olen miettinyt kun meille on tulossa kaksi marsua nii voiko niitä pitää tyhjässä ja aika isossa akvaariossa ja olisi niin paljon kaikkea muutakin kysyttävää mistä netti sivuilta ssain vastauksia kaikki mar suihin liittyviin kysymyksiin
Vastaukset 6
- papana1234567894365
onko siellä myös kalasia samaan aikaan?
- marsuliini
Ei
- koiria5
Ei, koska marsu sen verran iso eläin, että happi loppuu ja lämpötila nousee liian korkeaksi vaikka katosta olisikin auki. Siksi myöskään Dunaa, eli häkkiä, jossa korkeat muoviseinät ei suositella marsuille jatkuvaan käyttöön.
- koiria5
nettisivuja marsut.net ja suomen marsuyhdistys
- Sedä
Marsujen häkin pitää olla kooltaan vähintään 120x50cm. Tuskin akvaarionne ihan niin iso sentään on..? Marsun päästäminen jaloittelemaan terraariosta olisi myös jokseenkin mahdotonta, koska marsujen pitäisi päästä itse palaamaan häkkiin syömään, juomaan ja lepäämään niin halutessaan.
- marsuliini
Kiitos teille vastauksista todella paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18445Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98413Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33411- 46363
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130362- 43355