Minulle tehtiin taloyhtiön toimesta kylppäri-remontti koska oli kosteutta johtuen aikoinaan muovimatosta jonka "nosto" ei yltänyt seinäkaakeleiden alle.
Halusin kuitenkin laatta-lattian uuden muovimaton tilalle. Sauna kylppäri noin 9 m2, vain pesuhuoneen puolella on viemäri.
Nyt tuli iso lasku minun osuudestani, sisältäen laattojen asennuksesta lattialaatat, koska isännöitsijän mukaan lasku kuuluisi minulle. Tästä pitäisi kuitenkin vähentää mielestäni kustannukset jotka olisivat tulleet, jos olisi laitettu muovimatto (jonka taloyhtiö olisi maksanut). Nyt siis tarvitsisi tietää paljonko olisi ollut kustannus jos olisikin asennettu muovimatto tälle 9 m2:lle (asennuksineen keskihintaisine muovimattoineen). Käsittääkseni muovimattoa kuluisikin nykymääräysten mukaan noin tuplaten lattia-neliöihin nähden. Ihan "noin" kustannus tai hintahaarukkakin riittäisi.
muovimaton asennus hinta
wiivi313
2
2022
Vastaukset
- rane2
Teitkö kirjallisena sopimuksen ja mitä siinä luki, reklamoit/valitat laskusta ennen perintää, silloin saat oikean hinnan/kohtelun, ja jos ei kirjallisena miksi maksat laskun.
Vesieristys/ työ pitää vähentää sinun laskustasi, 200-300e. - Anonyymi
Vertaile muovimaton asennusta tarjoavien yritysten hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Tämä kaikki on ilmaista - http://www.kodinplaza.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759