muovimaton asennus hinta

wiivi313

Minulle tehtiin taloyhtiön toimesta kylppäri-remontti koska oli kosteutta johtuen aikoinaan muovimatosta jonka "nosto" ei yltänyt seinäkaakeleiden alle.

Halusin kuitenkin laatta-lattian uuden muovimaton tilalle. Sauna kylppäri noin 9 m2, vain pesuhuoneen puolella on viemäri.

Nyt tuli iso lasku minun osuudestani, sisältäen laattojen asennuksesta lattialaatat, koska isännöitsijän mukaan lasku kuuluisi minulle. Tästä pitäisi kuitenkin vähentää mielestäni kustannukset jotka olisivat tulleet, jos olisi laitettu muovimatto (jonka taloyhtiö olisi maksanut). Nyt siis tarvitsisi tietää paljonko olisi ollut kustannus jos olisikin asennettu muovimatto tälle 9 m2:lle (asennuksineen keskihintaisine muovimattoineen). Käsittääkseni muovimattoa kuluisikin nykymääräysten mukaan noin tuplaten lattia-neliöihin nähden. Ihan "noin" kustannus tai hintahaarukkakin riittäisi.

2

2352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rane2

Teitkö kirjallisena sopimuksen ja mitä siinä luki, reklamoit/valitat laskusta ennen perintää, silloin saat oikean hinnan/kohtelun, ja jos ei kirjallisena miksi maksat laskun.
      Vesieristys/ työ pitää vähentää sinun laskustasi, 200-300e.

• Anonyymi

Vertaile muovimaton asennusta tarjoavien yritysten hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Tämä kaikki on ilmaista - http://www.kodinplaza.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      119
      5563
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      277
      2237
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      92
      1803
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1230
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1207
    6. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      154
      1133
    7. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1130
    8. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1129
    9. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1117
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      114
      1108
    Aihe