Minulle tehtiin taloyhtiön toimesta kylppäri-remontti koska oli kosteutta johtuen aikoinaan muovimatosta jonka "nosto" ei yltänyt seinäkaakeleiden alle.
Halusin kuitenkin laatta-lattian uuden muovimaton tilalle. Sauna kylppäri noin 9 m2, vain pesuhuoneen puolella on viemäri.
Nyt tuli iso lasku minun osuudestani, sisältäen laattojen asennuksesta lattialaatat, koska isännöitsijän mukaan lasku kuuluisi minulle. Tästä pitäisi kuitenkin vähentää mielestäni kustannukset jotka olisivat tulleet, jos olisi laitettu muovimatto (jonka taloyhtiö olisi maksanut). Nyt siis tarvitsisi tietää paljonko olisi ollut kustannus jos olisikin asennettu muovimatto tälle 9 m2:lle (asennuksineen keskihintaisine muovimattoineen). Käsittääkseni muovimattoa kuluisikin nykymääräysten mukaan noin tuplaten lattia-neliöihin nähden. Ihan "noin" kustannus tai hintahaarukkakin riittäisi.
muovimaton asennus hinta
wiivi313
2
2066
Vastaukset
- rane2
Teitkö kirjallisena sopimuksen ja mitä siinä luki, reklamoit/valitat laskusta ennen perintää, silloin saat oikean hinnan/kohtelun, ja jos ei kirjallisena miksi maksat laskun.
Vesieristys/ työ pitää vähentää sinun laskustasi, 200-300e. - Anonyymi
Vertaile muovimaton asennusta tarjoavien yritysten hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Tämä kaikki on ilmaista - http://www.kodinplaza.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174