Minulla on ollut nyt samasta pentueesta luovutusikäisenä saadut poika ja tyttö sisarukset 3kuukautta ja ovat oppineet laatikkoon pissaamisen, mutta eivät suostu laatikkoon kuin harvoin kakkaamaan, tekevät jätöksensä yleensä kylppäriin missä laatikko on tai sitten eteiseen. En tiedä mitä enään teen, olen kokeillut erilaisia hiekkoja ja laatikko on aina siistinä, olen näyttänyt pennuille kakan ja vienyt sen jälkeen laatikolle, mutta sekään ei auta, tämä on todella turhauttavaa ja tulevaisuus tuntuu siltä, että joudun tulevat 20 vuotta siivoamaan kissojeni kakkaa jokapäivä lattialta.
Kissanpennut pissaa laatikkoon ja kakkaa lattialla
toivotontapaus
4
70
Vastaukset
- toivotontapaus
Tarvitsen nyt todella apua!!
- Aarno.kissi
kokeile erillaista laatikkoa, vaihda laatikon sijaintia. Lattikko ei saa olla liian vaikea pääsyinen, ts. kissalla pitäää olla hyvä ja nopea 'pakoreitti' laatikolta, muuten se ei koe kaistelua turvalliseksi siellä. Myös useampi laatikko voi auttaa. Kissat usein käyvät ensin pisulla ja sitten kakalla, kakkiminen pissin 'saastuttamaan' laatikkonn voi olla vastenmielistä.
- kesämirru
kokeile paria kolmea laatgikkoa sopiviin paikkoihin ja katso frii- kanavalta kissakuiskaa-ohjelma, sat hyviä vinkkejä kissojen ajatuksista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732075- 1021893
- 1451811
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611242
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973