Lievästi sanottuna ärsyttää pikkuässässä eräs työntekijä joka muistaa aina katsella päästä varpaisiin halveksuvasti. Ihan tiedoksi että tuollainen hapankorppu tiskin takana ei ainakaan lisää myyntiä. Hieman voisi miettiä käytöstään. Luuletko ettei kukaan huomaa kun kulmien alta mulkoilee.
Pikkuässä...
72
3583
Vastaukset
- MauerJukke
Minä tulen aina onnelliseksi nähdessäni hänet...
- kermakakkuleivos
Kun katseliskin.Hän on selvästi ihastunut sinuun.
- bambi1212
Kyllä saman olen huomannut,nuorempi myyjä kyseessä.Onpa tokmannillakin yksi joka on aivan samanlainen ja sekin nuori myyjä.
- yyks
pöljät.. kaikki nuoret myyjät katselee silleen kun ei uskalla silmiinkään katsoa kun hävettää.....
- Yysk
kuten kaikkia teitä Kuhumolaisiauuks
- yyks2
taas 1 Tosi nuija ei ees osaa kirjottaa
- hyväässä
Jutun alulle laittajalla on ongelmia.
- nuori14
ja monella muullakin
- Tokmannifani
Voi miten on pipot kireällä,ulkonäölleen ei voi mitään ja työtaitoa ja ystävällisyyttä on ässällä ja tokmannilla työntekijöillä!Kiitän ja kumarran näille ihmiselle,jotka vielä työnsä miinuspuolena joutuvat turhan arvostelun kohteeksi.
- Sananlasku
"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa."
- ystävällisettyöntekijät
ystävällisiä ovat kassahenkilöt ja myyjät pikkuässässä, todella ammattitaitoisia ja palvelualttiita. ystävällinen hymy ja tervehdykset. ketjun aloittajalla ei ole puhtaat jauhot pussissa , joku epärehellinen siinä aloituksessa yrittää mollata rehellisiä ja työtätekeviä ihmisiä. ei onnistu hyvien ihmisten mollaaminen, teot puhuvat puolestaan ja ketjun aloittajalla jäänyt käteen kortti nimeltä katkeruus ja kateus tässä elämässä. hyvä pikkuässä ja ystävällinen palvelu kaikilla työntekijöillä!!! ilo asioida!!!
- kassa_akka_ässästä
ihteäni oon kiittäny ja kiitosta on riittäny
- Anonyymi
Minä sain piniä yhdeltä ystävälliseltä myyjältä, ei toki työpaikalla vaan vapaalla ei kerrota sen ukolle jooko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain piniä yhdeltä ystävälliseltä myyjältä, ei toki työpaikalla vaan vapaalla ei kerrota sen ukolle jooko
Olin samalla laivalla
- Anonyymi00069
Anonyymi kirjoitti:
Olin samalla laivalla
Minäkin olin samassa hytissä. Taisin vahingossa pimeässä painaa jompas kumpaa teistä takarappuun. Pahoittelut!
- ärsyttävää
Kateuttahan kuhmossa riittää.Jos muilla menee paremmin niin aletaan heti mollaamaan ja puhumaan perättömiä.
- Kassarouva
Kyllä S-Marketissakin (isossa ässässä)yksi musta hiuksinen myyjä/ kassatäti ei osaa ees tai uskallakkaan katsoa ihmisiä kohti...tervehtimistä puhumattakaan...
- huhhirveitäihmisiä
Nyt uusien työntekijien kanssa tarkkana. On sairasta tyyppiä liikkeellä, hanurista elämänasenne...
- asiakasmyyjienpuolella
Täälläkin yksi tyytyväinen asiakas joka on aina saanut reipasta ja hyvää asiakaspalvelua kummassakin ässässä! Kiitos heille! Kyllä täytyy ihmetellä ketjun aloittajaa... Monesti tämmöiset mollaajat ovat itse hapannaamoja, eivät tervehdi tai ole ystävällisiä, joten kyllä heilläkin on oma kortensa kannettavana asiassa! Kyllä myyjältä vaaditaan "perseen nuolemista" ja loputonta hymyä, mutta asiakkaallako on muka oikeus tulla mollaamaan ammattitaitoisia kaupan alan työntekijöitä tänne ja itse käyttäytyä sitten ala-arvoisesti?? Täytyyhän myyjien ensinnäkin silmäillä asiakkaita ihan senkin takia, että onko asiakas päihtynyt tai eihän taskuihin tai laukkuun ole "unohtunut mitään". Ketjun aloittajalla selkeästi omia itsetunto-ongelmia. Miettikää ihmiset jokainen omaa käytöstänne muita ihmisiä kohtaan. Myös myyjät ovat ihmisiä (!!) ja ansaitsevat hyvää kohtelua.
- Myyjätär
Hyvin kirjoitit. Myyjät ovat myös ihmisiä ja tekevät palkkansa eteen työtä. Asiakkaat ovat itse monesti aika rasittavia.
- hyvätkassat
molemmissa ässissä on minusta kyllä oikein mukavat kassat ja myyjät, nyt ketjun aloittaja vaan siitä peiliin katsomaan ja terapiaan ja opettelemaan kunnon käytöstapoja ja positiivista elämänasennetta! taitaa itellään olla elämä sekasin.
- TiskinTakaa
Tuossakin tekstissä on monta kielioppivirhettä. Siitä vaan terapiaan, ja opettelemaan kunnon käytöstapoja. Sen jälkeen voi tulla positiivinen elämänasenne.
- loppola
pikkuässän tumma, hieman tukeva myyjä on asiantuntevan oloinen. hyvä!
- Katsooikealle
Loppola varmaa näkee unta hänestä, mutta herää kuitenkin ankarassa kankkusessa Karhunpolun yksiön huussista oksennuksensa keskeltä---
- Vaihdavaan
Kyllä tuolla pikku ässässä on ollut parhaimmasta päästä henkilökunta mitä on vastaan tullut. Aina tervehditään ja monesti yksi ainoa henkilö joutuu hoitamaan sekä kaupan kassaa että postia niin siitäkin huolimatta jaksetaan palvella iloisesti.
- kesäasukas
kyllä Kuhmon s- marketeissa hyvä palvelu niin kasoilla kuin muussakin toiminnassa ja rervehtivät reippaasti
- OstonenJ
Kyllä K-Marketin tytön minusta ovat reippaimpia. Tervehtivät kun lomillaan tulevat Helsingissäkin vastaan. Monet jutut on samalla tullut haasteltua Kuhmon asioista...
- asiakas9
No kyllä supermarketissa olisi joidenkin kohdalla vaihdon paikka.
Kaikkien kassalle ei etes viitsi mennä kun ovat niin äkäisiä. ASIAKASPALVELUSSA!! - jojou
K-marketissa on muutama asiakaspalveluhenkinen ja iloinen myyjä,mutta muutama joutas vaihtoon tai osaisi edes tervehtiä eikä katsoa kuin halpaa makkaraa..
- Mörkökiito
Minusta kaupoissa asiakkaina olevat vanhat piiat ärsyttää, kun niiden haarojenväli tuoksahtaa kuin Lentuasta pyydetty kesäinen made...
- xssx
No tuon on huomannu moni muukin.Mutta minulle itseleni on sama kahtoipa hän mihin tahansa,joko päästä varpaisiin tai toisin päin.Se lienee hänen oma ongelmansa tai sitten vaan tapa...
- paskakauppa
Aivan p a s k a kauppa en mäne ikinä enää vaikka olisi maailman viimeinen p as k a kauppa tosi surkeeta ja kurjaa ja pimmeetä ja ukot örisee ja kussoovat .
myyjätkin ovat ylipainosii norsuja yökkkk. - Choci
Sieltä saa maukasta suklaata.
- Haisulinäätiä
Onko nämä haukkujat haisevia kaljaveikkoja. Kaljapullo livahtaa vaikka salaa taskuun jos ei kukaan näe. Siltä nyt vaan alkoi vaikuttaa ;)
- Anonyymi
Pikkuässän myyjät ovat mukavia, iloisia ja hymyileviä. Ja kaikki tervehtivät mitä ei voi Kuhmossakaan joka kaupan myyjistä sanoa. Tsemppiä työhön, jatkakaa samaan malliin!
- Anonyymi
Pakkoko se on karvasen ukon korkkareissa kekkuloija markettiin.
- Anonyymi
Oo onnellinen jotta sinuaki joku katsoo
- Anonyymi
Olisiko syytäkin katsella alta kulmain?
- Anonyymi
Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille
- Anonyymi
Taidat olla melkoinen vajakki.
- Anonyymi
Tämän keskusteluketjun aloittaja, hopi hopi tarkistamaan moneltako seuraava linja-auto lähtee Nurmesta kohti, ja eikun vain kyytiin. Osta aluksi pelkästään menolippu. Vihjeenä voin kertoa sinulle. Sieltä löytyy myös hyvä apteekki jossa avuliaat ammattitaitoiset farmaseutit myyvät sinulle hyvät edulliset lääkkeet. Muista ottaa mukaan kaikki lääkärin antamat paperit. Ne rouvat saattavat kysellä niitä. Ensi viikolla voidaankin kait sitten siirtyä keskustelemaan paikallisista Alkon, tai kirjaston työntekijöistä.
- Anonyymi
Taitaa työntekijät kirjoitella ja äksyillä.
- Anonyymi
Sinullako pitää olla paperit apteekissa mukana, missä pottukuopassa asut kun sähköinen resepti on ollut käytössä jo kymmenen vuotta
- Anonyymi
Alkossa on nykyään niin nätit ja ystävälliset myyjättären, toista se oli Holopaisen aikaan vaan eipä taida tänne kirjoittelijat monikaan tietää eikä ymmärtää niitä aikoja.
- Anonyymi
Hänkö joka kikattaa postimiehelle
- Anonyymi00075
Sama tyyppi
- Anonyymi
Mukavia on pukkuässän ja isonässän (varsinki uusi, tukevahko) myyjät!
- Anonyymi
Ihan sexyn näköisiä kaikki, kyllä kelpaa kaupassa käydä
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa,ei vaan se yksi vaan on toinenkin joka tuskin tervehtii muuta kuin pakosta,ulkonäön perusteella ilm.asiakkaita palvellaan eri tavalla.siinäpä ne 2 päästä varpaisiin katsojaa onkin,muut myyjät ihan ok.
- Anonyymi
Ohhoh
- Anonyymi
Toivotaan että saavat asiansa kuntoon.
- Anonyymi
Voi teitä raukkoja ihmisiä Älkää menkö siihen kauppaan jos tuottaa teille pettymystä minä voin teille sanoa Hyvää iltaa Hyvää huomenta Hyvää päivää
- Anonyymi
Kyllä siinä kiire tyttöillä on kun pitää palvella Postin asiakkaat ja kiireellä kassan taakse palvelemaan ettei teille tule paha mieli ressukat
- Anonyymi
Muahaahaaa....
Sullekki sama, miten se kahtoo...
Teällä huutelet joutavia,
Sano sille suoraan, mitä mieltä oot....- Anonyymi
Ohhoh
- Anonyymi
Taitaa sulla olla
itsetunto nolla?- Anonyymi
Ohhoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh
Kyllä
- Anonyymi00070
Isossa ässässä mukava, uhkea myyjä.
- Anonyymi00071
Heikurassa on kyllä kova puheinen se yksi myyjä. Liekkö koskaan tervehtinyt. Mutisee vaan ja nojailee käteen kun vetelee hihnalla
- Anonyymi00072
Mulkoile takaisin, sillähän siitä selviät. Tai sitten käyt jossain muussa kaupassa.
- Anonyymi00073
Täällähän ne asiat selviää..
- Anonyymi00074
Kuhmossa on kyllä valitettavasti jokaisessa elintarvikekaupassa 1 hapankorppu/yli-ihminen ,joka saa kaupassa asioinnin pilalle,myös Tokmannissa.
- Anonyymi00077
Itse varmaan Olet täydellinen..
- Anonyymi00078
Kiitos paljon ku jaksatte Ässät ja heikura myös tokmanni palvella hymyssä suin
Olen saanut mitään oon tarvinnu.toivon teille Voimia edelleenkin ku kohtaatte jotka ei oo tyytyväisiä. - Anonyymi00079
Kuhmossa paras palvelu Rusasenkulmassa ja Nappaasussa.
- Anonyymi00080
Minä lyön aina Ässän pöytään kun käyn pikku äsässä. Siellä on nättiä flikoi, että ihan läikähtää lämpimästi.
- Anonyymi00082UUSI
Missä kaupassa on Kuhmon tukevin myyjä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163535Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983321Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793134Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m472982Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362929Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582428- 502175
- 962074
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141959Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181949